Trond Brynjulf Karlsen

Storgata 89 2615 Lillehammer
Trond Brynjulf Karlsen er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Trond Brynjulf Karlsen

Fantastisk lege!

Hadde Trond i en del år før jeg flyttet og måtte bytte lege, han er veldig sympatisk, og dyktig. Kommuniserer veldig bra med pasient. Veldig folkelig og har alltid trivdes med ham. Så var faktisk litt lei meg når jeg måtte bytte, for kunne ikke fått en bedre lege :)

Det som kunne vært bedre er at det kan ta litt tid å nå frem på telefon, og i blant er det lang kø for å få time med mindre det er noe viktig som haster. Men det er vel ikke så uvanlig sånt sett.

En meget god lege.

Profesjonell, men ikke selvhøytidelig. Vennlig, trygghetsskapende. En viktig støttespiller enten det utfordringene er somatiske eller psykiske.
Etterfulgte dr. Fredrik Klæbo – og en bedre etterfølger kunne pasientene ikke ha fått.

Beste fastlegen man kan ha!

Faglig dyktig lege som ikke sitter med blikket i dataskjermen under konsultasjoner. Henviser videre når nødvendig. Grundig og tillitsvekkende. Og siden han tok over etter sin forgjenger for mange år siden, har jeg opplevd ham forsinket kun en (!!) gang! Vi er svært fornøyd med ham, og også damene som er legesekretærer der. Alltid blide og hyggelige, vennlige og profesjonelle.

En kjempebra lege!

Dr. Karlsen er en kjempeflink og sympatisk lege. Jeg føler meg trygg når jeg er på time hos han, og får den hjelpen jeg trenger. Jeg har hatt dr. Karlsen som lege i mange år, siden jeg var ganske liten, og har følelsen av at han bryr seg og vil hjelpe. Kan ikke tenke meg en bedre lege!

Dyktig og omsorgsfull lege.

Faglig dyktig, sympatisk, grundig og følge deg godt opp.