Trond Brynjulf Karlsen

Tlf: 61 22 16 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Trond Brynjulf Karlsen er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Trond Brynjulf Karlsen

Fantastisk lege!

Hadde Trond i en del år før jeg flyttet og måtte bytte lege, han er veldig sympatisk, og dyktig. Kommuniserer veldig bra med pasient. Veldig folkelig og har alltid trivdes med ham. Så var faktisk litt lei meg når jeg måtte bytte, for kunne ikke fått en bedre lege :)

Det som kunne vært bedre er at det kan ta litt tid å nå frem på telefon, og i blant er det lang kø for å få time med mindre det er noe viktig som haster. Men det er vel ikke så uvanlig sånt sett.

En meget god lege.

Profesjonell, men ikke selvhøytidelig. Vennlig, trygghetsskapende. En viktig støttespiller enten det utfordringene er somatiske eller psykiske.
Etterfulgte dr. Fredrik Klæbo – og en bedre etterfølger kunne pasientene ikke ha fått.

Beste fastlegen man kan ha!

Faglig dyktig lege som ikke sitter med blikket i dataskjermen under konsultasjoner. Henviser videre når nødvendig. Grundig og tillitsvekkende. Og siden han tok over etter sin forgjenger for mange år siden, har jeg opplevd ham forsinket kun en (!!) gang! Vi er svært fornøyd med ham, og også damene som er legesekretærer der. Alltid blide og hyggelige, vennlige og profesjonelle.

En kjempebra lege!

Dr. Karlsen er en kjempeflink og sympatisk lege. Jeg føler meg trygg når jeg er på time hos han, og får den hjelpen jeg trenger. Jeg har hatt dr. Karlsen som lege i mange år, siden jeg var ganske liten, og har følelsen av at han bryr seg og vil hjelpe. Kan ikke tenke meg en bedre lege!

Dyktig og omsorgsfull lege.

Faglig dyktig, sympatisk, grundig og følge deg godt opp.

Enestående!

Den beste legen jeg har hatt!! Lyttende, rolig, vennlig og tar deg på alvor. Rett og slett enestående!!

Meget bra lege

Har gitt meg meget god oppfølging og ga meg medisin som gjorde at sykdommen min ble leget raskt.

Bra lege og senter!

En fantastisk bra fastlege! Føler at jeg blir godt i varetatt. Toppen legesenter har også trivelige og hjelpsomme helsesekretærer! Alle tilstede for pasienten.

Vil aldri bytte lege

Bare positive erfaringer. Det er aldri noen forstyrrelser under besøk, snakker MED og ikke til deg, gir seg god tid. Får aldri noen følelse av at han har det travelt, lite databruk. Svært fornøyd

En god samtalepartner

En lege som tar seg god tid og er grundig i sin oppfølging. Som kronisk syk blir den ofte legebesøk i perioder, jeg som pasient blir alltid møt med forståelse.

Byens dyktigste

En toppseriøs lege med brede kunnskaper og meget gode menneskekunnskaper. Anbefales på det varmeste. Gratulasjoner til alle hans pasienter.

Utrolig flink og hyggelig lege

Desverre ikke vår fastlege, men vi fikk komme til han da vår lege var bortreist. Endelig en lege som lyttet og tok oss på alvor. Takket være denne legen har vår sønn fått ett nytt og bedre liv, og ikke minst vi som foreldre har fått det mye bedre.

Best i byen

Tar pasienten på alvor, lytter, kommer med gode råd og er genuint interessert i pasienten. Kunne ikke hatt en bedre lege.

Grei lege

Kunne brukt litt lenger tid på pasienten. Ellers ryddig og grei. Men syns Det til tider er vanskelig å få time . Lang ventetid på time

Profesjonell

Profesjonell og ryddig. Hyggelig og i møtekommende.

Sympatisk, flink og profesjonell.

Karlsen reparerer feil,
syr når du blør,