Niels Christoffer Hasemann

Skårer Legesenter

2010

Skårer Legesenter Telefonnummer67 91 14 7067 91 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Niels Christoffer Hasemann er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Niels Christoffer Hasemann

Uprofft lege kontor

Har vært veldig misfornøyd med legekontoret. Ringte og skulle ha time med datteren min som var veldig syk og har en kronisk sykdom og sentralbord damen var veldig uhøfflig, og kom med kommentarer hun ikke skulle ha gjort. Til slutt fikk jeg ingen time. Så jeg måtte gå på privat legevakt. Har også sendt en ris/ros til legekontoret anngående hva som skjedde. Men ikke engang fått svar. Beklaglig er dette min oppfattning av dette legekontoret. Noen av legene på kontoret har jeg vært fornøyd med !. Men desverre kan jeg ikke ha mitt barn på et legekontor hvor jeg ikke får hjelp når jeg trenger.

Falsk og uproff

Denne legen er en av de verste jeg noengang har vært hos. Når jeg trengte videre utbedringer av mine plager smattet han med munnen og skrev motivllig en søknad videre. Han behandlet meg som ei flue i suppa. Jeg ønsker ingen den behandlingen jeg fikk.

Flink lege som lyttet

Jeg hadde Dr. Hasemann som fastlege i flere år og jeg er veldig fornøyd med han som lege.
Han tok seg tid til å lytte, til tross for begrenset tidsbruk pr. pasient, og han var flink med å følge opp mtp. tilbakemelding på svar på prøver, selv om de er negative.

Eneste minuset var at han i en lang periode hadde vikar pga. en annen jobb/verv.

Meget skuffet

Fastlegen til familien sluttet, så vi fikk automatisk denne legen. Jeg står som pårørende for min far. Hele familien har i det siste vært bekymret for min far, da han har vist flere tegn til demens. Denne legen var søren meg ikke imøtekommende og vi fikk ikke den hjelpen vi trengte i det hele tatt. Han var ikke ute etter å hjelpe oss og ikke var han engasjert heller. Han var mer opptatt av å bli kvitt oss enn å snakke ut om alle symptomene. Helt grusomt og tragisk erfaring!

skuffet over ham

Etter jeg har lest mange positive komentarer valgte jeg den fastlegen. Ingen av det som folk sier er sannhet, i alle fall ikke i mitt tilfelle. Jeg føler at han bryr seg ikke hva er problemet mitt, bare bagatelliserer alt og smiler uforskammet til meg. Jeg prøvde flere ganger å få hjelp av ham, men jeg betaler bare for en koselig samtale og ingenting mer! I tillegg, hans manglende kunnskaper er irriterende. Han er kanskje flink i typiske influensa-sykdommer, som krever ikke mye kunnskap, men kan ikke hjelpe med noe annet enn det. BYTTES