Niels Christoffer Hasemann

Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Niels Christoffer Hasemann er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Niels Christoffer Hasemann

Meget skuffet

Fastlegen til familien sluttet, så vi fikk automatisk denne legen. Jeg står som pårørende for min far. Hele familien har i det siste vært bekymret for min far, da han har vist flere tegn til demens. Denne legen var søren meg ikke imøtekommende og vi fikk ikke den hjelpen vi trengte i det hele tatt. Han var ikke ute etter å hjelpe oss og ikke var han engasjert heller. Han var mer opptatt av å bli kvitt oss enn å snakke ut om alle symptomene. Helt grusomt og tragisk erfaring!

skuffet over ham

Etter jeg har lest mange positive komentarer valgte jeg den fastlegen. Ingen av det som folk sier er sannhet, i alle fall ikke i mitt tilfelle. Jeg føler at han bryr seg ikke hva er problemet mitt, bare bagatelliserer alt og smiler uforskammet til meg. Jeg prøvde flere ganger å få hjelp av ham, men jeg betaler bare for en koselig samtale og ingenting mer! I tillegg, hans manglende kunnskaper er irriterende. Han er kanskje flink i typiske influensa-sykdommer, som krever ikke mye kunnskap, men kan ikke hjelpe med noe annet enn det. BYTTES

Den beste

Hei , Niels C Haseman er en verdensbeste lege.han er veldig høflig og hjelpsom .han er veldig hyggelig og sympatisk.

Hyggelig

Han er alltid imøtekommende. Har tid til å høre på hva som er mitt problem. Prøver å hjelpe meg på best mulig måte og sender meg videre til spesialist og/eller røntgen hvis han er i tvil. Jeg får alltid oppfølging hvis det er behov. Han er trøstende og medfølende. Jeg føler aldri at jeg er til bry og at han synes jeg maser og kommer til han unødvendig med bagateller, Jeg er mye syk og avhengig av en lege jeg kan kommunisere med. Kunne ikke hatt en bedre lege. Full skor fra meg.

En meget profesjonell lege.

Han tar pasienten seriøst og setter straks i gang de nødvendige tiltakene, som blodprøver, EKG, henvisninger etc.

Litt for lang ventetid for å få time.