Terje Thorkildsen Rambøl

Autorisasjon (2007)

Terje Thorkildsen Rambøl er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Terje Thorkildsen Rambøl

En trygg, snill og god fastlege

trygg, god, flink, forståelsesfull og nøye fastlege,evnen til å lytte og bryr seg om pasientene sine

Kunnskapsrik og hjelpsom

Hjalp meg gjennom en uføresøknad og å få innvilget andre ting grunnet min diagnose. Viser litt lite empati rundt psykiske ting, men føler han likevel har det, men heller fokuserer på arbeidet og det profesjonelle, for han får absolutt jobben gjort.
Jeg føler meg altså ikke helt møtt på en varm og forståelsesfull måte, men jeg føler meg ikke avvist, ikke hørt, ikke tatt vare på og ikke forstått. Samlet er jeg veldig fornøyd!

Terje er en trygg og kunnskapsrik lege som tar meg på alvor.

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med Terje som min fastlege. Han er så flink til å ta tak i ting jeg trenger, eller gi meg forklaringer når det ikke kan gjøres ting. Jeg blir tatt vare på på best mulig vis. Han skaper et samarbeid som gjør at jeg og pårørende føler at han ser og tar vare på meg, og vi kan stole på ham. Han er et gjennomgående godt menneske og han har vært superviktig for at jeg har et liv og livskvalitet, tross alt. Jeg er så takknemlig for ham, og også for hjelpen fra sykepleiere og andre ansatte jeg er i kontakt med. Jeg føler meg alltid sett og hørt. Tusen hjertelig takk! 🤗💫

Oppmerksom og kunnskapsrik

Har bare gode erfaringer med denne legen. Han er oppmerksom og sympatisk. Stiller gode spørsmål og følger meg som pasient på en god måte.

Lyttende

En lege som lytter til deg og som søker svar hos andre der hvor han mener det er nødvendig uten å være "redd" for egen fortreffelighet.