Terje Rambøl

Nordens vei 15 2013 Skjetten
Terje Rambøl er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Terje Rambøl

God oppfølging

Har alltid tid, lytter og ser oss som pasienter. (mor og barn) Forståelsesfull og følger opp. Søker råd/ekspertise andre steder der dette er nødvendig. Veldig fornøyd.

Usikker på om han fortjener tillit !

Når pasienten vet hva som feiler seg, ok "mekaniker". Kan bli bedre til å forstå at pasienten evner å ha erfaring om seg. Bør henvise videre, enklere. Send kopi av spesialist-/sykehus - vurdering, uoppfordret til pasienten! Snakk MED pasienten. Glem proporsjonsforskjellen. Kanskje også pasienten har verdifull kunnskap ? Vær tydelig på din konklusjon av konsultasjonens undersøkelse ! Spør om pasienten har forstått resultatet !

Useriøs

Føler ikke at han tar problemene mine seriøst og ber meg heller komme tilbake om det ikke gir seg...jeg har en sykdom som kommer til å vare livet ut.

Ikke fornøyd

Fremstår lite interessert i meg som pasient og mine plager. Føler at du ikke blir tatt på alvor.
Mine problemer bagatelliseres og overses, liten hjelp å få.
Ikke gitt meg den behandlingen eller oppfølgingen jeg trenger.
Resultert i flere legebesøk over tid for meg som ikke er så glad i å gå til legen .Tapper deg for tid og energi.

Manglende forståelse

Dessverre opplevde jeg at denne legen manglet nødvendig kompetanse og forståelse til å sette seg inn i mitt sykdomsbilde og gi meg det jeg hadde behov for av oppfølging og behandling.
Noe som over tid ble frustrerende og tungt å forholde seg til og resulterte i et legebytte.