Ole Petter Hjelle

Torvet 1 3179 Åsgårdstrand
Ole Petter Hjelle er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Ole Petter Hjelle

Finnes ikke bedre

Jeg er SÅ fornøyd med dr.Hjelle.
Det er kort ventetid, har flere ganger fått time på dagen eller samme uke. Han tar meg seriøst, lytter til hva jeg har å komme med og kommer raskt med svar på blodprøver og andre prøver.
Jeg flyttet for ett års tid siden, men kjører heller i en halvtime enn å bytte fastlege.

God tilgjengelighet

Lett å få bestilt time, og rask og god respons. På dette legekontoret er de flinke til å skille mellom øyeblikkelig hjelp og det som kan vente. Men aldri lang ventetid på bestilt time, og raskt inn ved øh. Veldig god service i fht eldre mennesker.

Suveren lege!

Dette er den beste legen jeg noensinne har hatt. Faglig dyktig, du føler deg sett. Flink til å lytte. Alltid blid-har humor i tillegg. Følger opp nøye og du føler at han virkelig bryr seg. Håper han aldri forlater Åsgårdstrand!

Også ros til de fantastiske jentene på kontoret. Alltid blide og løsningsorienterte-selv når det er hektisk på legekontoret. Alt i alt-et fantastisk sted å være pasient

Fantastisk lege!

Etter år med plager har jeg endelig fått hjelp. Han er lyttende og tar meg på alvor. Også god på oppfølging, jeg får rask tilbakemelding på resultater.

Den beste legen!

Jeg har vært kjempe fornøyd! Føler at han virkelig bryr seg om deg. Alle som jobber på Åsgårdstrands legekontor er kjempehyggelige og behjelpelige! Veldig fornøyd! :)

Det kan noen ganger være lang telefonkø, men ellers er alt veldig bra med legekontoret. En gang når jeg ikke kom frem på telefonen, gikk jeg bare dit, og fikk hjelp på en gang.