Ole Petter Hjelle

Åsgårdstrand Legekontor
Torvet 1 3179 Åsgårdstrand
Ole Petter Hjelle er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Ole Petter Hjelle

En trygg og en lege som ser deg for den du er...

Fantastisk lege som ser mensker for det de er.. har er farging som x narkoman som ett sånt menneske er vanskelig å prate med.. som oftest er det for å juge til seg smertestillende medisiner.
Har vært rusmisbrukere i 17 år og hatt lege angst helle mitt liv jeg er en mann på 33 år, uten Ole Petter gjelde hadde ikke dere lest dette skrive... Vi trenger flere som hann som lege.. takk Ole Petter gjelde..😀 det er min super mann

Verdens beste fastlege

Verdens beste fastlege!

Ingen over-ingen ved siden! Empatisk, faglig dyktig, varm. Rett og slett en tvers igjennom trivelig og dyktig lege og person. Suveren på oppfølging, får alltid time på dagen om jeg trenger det. Alltid blid og i godt humør.

Flink lege

Han oppfattes som både dyktig og god, men ofte preges timen av at han er forsinket, og når han er stresset pga dette er han ikke like flink. Han klarer ikke skjule at han har dårlig tid. Det føles som om han vil ha deg ut av kontoret så raskt som mulig.

Unik fastlege!

Dr. Hjelle er helt suveren. Alltid blid, imøtekommende, man føler seg sett. Tar meg på alvor. Jeg føler rett og slett at han bryr seg om meg, og selv om det er høyt tempo på legekontoret har han alltid tid til meg. Får time på dagen om det trengs. God på kommunikasjon, faglig oppdatert og dyktig. Følger alltid opp. Veldig god med barn. Sønnen min elsker ham!

Pluss med svært blide jenter på kontoret-de er alltid serviceinnstilte

Kunne ikke vært mer fornøyd med legen min!

Var god men følger ikke opp over tid

Ventet flere måneder på at jeg får henvisning til spesialist. Kan være jeg er i kø men hører ingenting.