Ole Petter Hjelle

Åsgårdstrand Legekontor Mann, 46 år

Autorisert2004
Ledige plasser 9 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Åsgårdstrand Legekontor

Torvet 1 3179 Åsgårdstrand
Ole Petter Hjelle er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Ole Petter Hjelle

God tilgjengelighet

Lett å få bestilt time, og rask og god respons. På dette legekontoret er de flinke til å skille mellom øyeblikkelig hjelp og det som kan vente. Men aldri lang ventetid på bestilt time, og raskt inn ved øh. Veldig god service i fht eldre mennesker.

Suveren lege!

Dette er den beste legen jeg noensinne har hatt. Faglig dyktig, du føler deg sett. Flink til å lytte. Alltid blid-har humor i tillegg. Følger opp nøye og du føler at han virkelig bryr seg. Håper han aldri forlater Åsgårdstrand!

Også ros til de fantastiske jentene på kontoret. Alltid blide og løsningsorienterte-selv når det er hektisk på legekontoret. Alt i alt-et fantastisk sted å være pasient

Fantastisk lege!

Etter år med plager har jeg endelig fått hjelp. Han er lyttende og tar meg på alvor. Også god på oppfølging, jeg får rask tilbakemelding på resultater.

Den beste legen!

Jeg har vært kjempe fornøyd! Føler at han virkelig bryr seg om deg. Alle som jobber på Åsgårdstrands legekontor er kjempehyggelige og behjelpelige! Veldig fornøyd! :)

Det kan noen ganger være lang telefonkø, men ellers er alt veldig bra med legekontoret. En gang når jeg ikke kom frem på telefonen, gikk jeg bare dit, og fikk hjelp på en gang.

Fantastisk lege!

Den beste legen jeg har hatt!

Tar deg på alvor-du føler deg sett, uavhengig av hvem du er og hva du kommer med av plager. Jeg er tidligere narkoman og føler meg respektert og tatt på alvor, for første gang av en lege

Veldig god på kommunikasjon. Har DEG i fokus. Lytter mer enn han snakker.

Faglig dyktig.

Ekstremt flink til å følge opp. Ringte meg med viktige prøvesvar da han var på ferie i USA. Kort ventetid og mulighet for hjemmebesøk ved behov.

Svært empatisk, varm og hyggelig mann