Ole Petter Hjelle

Åsgårdstrand Legekontor

2004

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Åsgårdstrand Legekontor
Torvet 1 3179 Åsgårdstrand
Ole Petter Hjelle er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Ole Petter Hjelle

Verdens beste fastlege

Verdens beste fastlege!

Ingen over-ingen ved siden! Empatisk, faglig dyktig, varm. Rett og slett en tvers igjennom trivelig og dyktig lege og person. Suveren på oppfølging, får alltid time på dagen om jeg trenger det. Alltid blid og i godt humør.

Flink lege

Han oppfattes som både dyktig og god, men ofte preges timen av at han er forsinket, og når han er stresset pga dette er han ikke like flink. Han klarer ikke skjule at han har dårlig tid. Det føles som om han vil ha deg ut av kontoret så raskt som mulig.

Unik fastlege!

Dr. Hjelle er helt suveren. Alltid blid, imøtekommende, man føler seg sett. Tar meg på alvor. Jeg føler rett og slett at han bryr seg om meg, og selv om det er høyt tempo på legekontoret har han alltid tid til meg. Får time på dagen om det trengs. God på kommunikasjon, faglig oppdatert og dyktig. Følger alltid opp. Veldig god med barn. Sønnen min elsker ham!

Pluss med svært blide jenter på kontoret-de er alltid serviceinnstilte

Kunne ikke vært mer fornøyd med legen min!

Var god men følger ikke opp over tid

Ventet flere måneder på at jeg får henvisning til spesialist. Kan være jeg er i kø men hører ingenting.

Finnes ikke bedre

Jeg er SÅ fornøyd med dr.Hjelle.
Det er kort ventetid, har flere ganger fått time på dagen eller samme uke. Han tar meg seriøst, lytter til hva jeg har å komme med og kommer raskt med svar på blodprøver og andre prøver.
Jeg flyttet for ett års tid siden, men kjører heller i en halvtime enn å bytte fastlege.

God tilgjengelighet

Lett å få bestilt time, og rask og god respons. På dette legekontoret er de flinke til å skille mellom øyeblikkelig hjelp og det som kan vente. Men aldri lang ventetid på bestilt time, og raskt inn ved øh. Veldig god service i fht eldre mennesker.

Suveren lege!

Dette er den beste legen jeg noensinne har hatt. Faglig dyktig, du føler deg sett. Flink til å lytte. Alltid blid-har humor i tillegg. Følger opp nøye og du føler at han virkelig bryr seg. Håper han aldri forlater Åsgårdstrand!

Også ros til de fantastiske jentene på kontoret. Alltid blide og løsningsorienterte-selv når det er hektisk på legekontoret. Alt i alt-et fantastisk sted å være pasient

Fantastisk lege!

Etter år med plager har jeg endelig fått hjelp. Han er lyttende og tar meg på alvor. Også god på oppfølging, jeg får rask tilbakemelding på resultater.

Den beste legen!

Jeg har vært kjempe fornøyd! Føler at han virkelig bryr seg om deg. Alle som jobber på Åsgårdstrands legekontor er kjempehyggelige og behjelpelige! Veldig fornøyd! :)

Det kan noen ganger være lang telefonkø, men ellers er alt veldig bra med legekontoret. En gang når jeg ikke kom frem på telefonen, gikk jeg bare dit, og fikk hjelp på en gang.

Fantastisk lege!

Den beste legen jeg har hatt!

Tar deg på alvor-du føler deg sett, uavhengig av hvem du er og hva du kommer med av plager. Jeg er tidligere narkoman og føler meg respektert og tatt på alvor, for første gang av en lege

Veldig god på kommunikasjon. Har DEG i fokus. Lytter mer enn han snakker.

Faglig dyktig.

Ekstremt flink til å følge opp. Ringte meg med viktige prøvesvar da han var på ferie i USA. Kort ventetid og mulighet for hjemmebesøk ved behov.

Svært empatisk, varm og hyggelig mann

Kunnskapsrik og empatiske lege, jeg har ikke hatt bedre.

Helt fantastisk lege som lytter og er der når du virkelig trenger det. Empatisk, uhøytidlig, tydelig, løsningsorientert, blid, humørfylt, meget god på å forklare, oppfølging, opptatt av forebygging. Tar seg god tid selv om det er en travel dag. Meget lyttende, ser deg og ikke bare opptatt av pc under behandlingen. Gjør jobben sin ordentlig og setter seg inn i problemene til pasienten slik at en føler seg ihvertfall godt tatt i mot og godt behandlet.

Og som det er blitt skrevet, han er rett og slett en snill og godhjertet lege!

Om det er noe som kan forbedres så er det kanskje kontoret, som begynner å bli litt slitt.

FANTASTISK LEGE

Fantastisk lege som burde være et skoleeksemplar i forhold til pasientkontakt. Kunnskapsrik, sympatisk og flink til å forklare. Både legen og jentene på kontoret utstråler så hyggelig og positiv energi, føler alltid at jeg går derfra med et løft.

Absolutt bedre enn forrige lege

Hjelle vet godt hva han driver med, er proffesjonell og fremstår som meget sympatisk og viser også mye empati.

Legekontoret har derimot ganske slappe lokaler, men legen kan ikke gjøre noe annet enn å klage til noen som sannsynligvis ikke kommer til å ta drastiske grep før det begynner å bli farlig nære falleferdig.

En virkelig god lege som tar pasientene sine virkelig på alvor

Jeg har brukt mange leger oppigjennom årene. Dette er en lege med "loads" av empati, vennlighet og gjør ting lettere for oss pasienter som bruker han. Meget kunnskapsrik og vet hvordan han skal utforme behandlinger på grunnlag av faglighet. Han aksepterer alle uansett pasientenes bakgrunn. Denne legen anbefaler jeg på det sterkeste og håper flere pasienter kommer til han. Ja jeg med min litt avansert sykdomshistorie blir tatt på alvor her. Han tar seg tid til pasientene og han er rett og slett en snill og godhjertet lege. Summa summarum. Noen av de beste allmennleger jeg har vært borti opp igjennom årene.

Fantastisk lege!

Endelig har jeg funnet drømmelegen. Dr. Hjelle er svært kunnskapsrik, empatisk og suveren til å følge opp. Han har kort ventetid, og gir deg alltid time på dagen, om det er nødvendig. Selv om venterommet er fullt tar han seg tid til å lytte-og setter deg i fokus

Han er uhøytidelig, har humor, og bryr seg virkelig om pasientene sine. Hjelle har fokus på å forebygge sykdom og sitter ikke bare og kverner ut resepter. Jeg har bare hørt lovord om Dr. Hjelle og har anbefalt ham til både famile og venner.

Legekontoret begynner å bli litt slitt, men alle som jobber der, inkludert damene på kontoret, er så blide og imøtekommende at det mer enn veier opp for lokalene.