Ole Petter Hjelle

Torvet 1 3179 Åsgårdstrand
Ole Petter Hjelle er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Ole Petter Hjelle

Unik fastlege!

Dr. Hjelle er helt suveren. Alltid blid, imøtekommende, man føler seg sett. Tar meg på alvor. Jeg føler rett og slett at han bryr seg om meg, og selv om det er høyt tempo på legekontoret har han alltid tid til meg. Får time på dagen om det trengs. God på kommunikasjon, faglig oppdatert og dyktig. Følger alltid opp. Veldig god med barn. Sønnen min elsker ham!

Pluss med svært blide jenter på kontoret-de er alltid serviceinnstilte

Kunne ikke vært mer fornøyd med legen min!

Var god men følger ikke opp over tid

Ventet flere måneder på at jeg får henvisning til spesialist. Kan være jeg er i kø men hører ingenting.

Finnes ikke bedre

Jeg er SÅ fornøyd med dr.Hjelle.
Det er kort ventetid, har flere ganger fått time på dagen eller samme uke. Han tar meg seriøst, lytter til hva jeg har å komme med og kommer raskt med svar på blodprøver og andre prøver.
Jeg flyttet for ett års tid siden, men kjører heller i en halvtime enn å bytte fastlege.

God tilgjengelighet

Lett å få bestilt time, og rask og god respons. På dette legekontoret er de flinke til å skille mellom øyeblikkelig hjelp og det som kan vente. Men aldri lang ventetid på bestilt time, og raskt inn ved øh. Veldig god service i fht eldre mennesker.

Suveren lege!

Dette er den beste legen jeg noensinne har hatt. Faglig dyktig, du føler deg sett. Flink til å lytte. Alltid blid-har humor i tillegg. Følger opp nøye og du føler at han virkelig bryr seg. Håper han aldri forlater Åsgårdstrand!

Også ros til de fantastiske jentene på kontoret. Alltid blide og løsningsorienterte-selv når det er hektisk på legekontoret. Alt i alt-et fantastisk sted å være pasient