Ole Petter Hjelle

Torvet 1 3179 Åsgårdstrand
Ole Petter Hjelle er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Ole Petter Hjelle

Flink lege

Han oppfattes som både dyktig og god, men ofte preges timen av at han er forsinket, og når han er stresset pga dette er han ikke like flink. Han klarer ikke skjule at han har dårlig tid. Det føles som om han vil ha deg ut av kontoret så raskt som mulig.

Unik fastlege!

Dr. Hjelle er helt suveren. Alltid blid, imøtekommende, man føler seg sett. Tar meg på alvor. Jeg føler rett og slett at han bryr seg om meg, og selv om det er høyt tempo på legekontoret har han alltid tid til meg. Får time på dagen om det trengs. God på kommunikasjon, faglig oppdatert og dyktig. Følger alltid opp. Veldig god med barn. Sønnen min elsker ham!

Pluss med svært blide jenter på kontoret-de er alltid serviceinnstilte

Kunne ikke vært mer fornøyd med legen min!

Var god men følger ikke opp over tid

Ventet flere måneder på at jeg får henvisning til spesialist. Kan være jeg er i kø men hører ingenting.

Finnes ikke bedre

Jeg er SÅ fornøyd med dr.Hjelle.
Det er kort ventetid, har flere ganger fått time på dagen eller samme uke. Han tar meg seriøst, lytter til hva jeg har å komme med og kommer raskt med svar på blodprøver og andre prøver.
Jeg flyttet for ett års tid siden, men kjører heller i en halvtime enn å bytte fastlege.

God tilgjengelighet

Lett å få bestilt time, og rask og god respons. På dette legekontoret er de flinke til å skille mellom øyeblikkelig hjelp og det som kan vente. Men aldri lang ventetid på bestilt time, og raskt inn ved øh. Veldig god service i fht eldre mennesker.