Nikolai Tsomidis

Moland legesenter Mann, 38 år

Autorisert2012
Ledige plasser 170 av 900
Vil du bytte til denne fastlegen?

Moland legesenter

Kystveien 690 4815 Saltrød
Nikolai Tsomidis er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Nikolai Tsomidis

Ufølsom

Kan dessverre ikke anbefale Nicolai. Han er forsåvidt hyggelig, men sliter man litt psykisk er han ikke noe særlig å prate med.
Han er kald og skyver det bort og man får følelsen av at man er dum.
Eller brukes han mye felleskatalogen.
Han får + for kort ventetid

ny lege for meg - anbefales

har skiftet lege og jeg ble meget positivt overrasket. Godt humør og tar pasienten på alvor. Flink med henvisninger der det er nødvendig. Kan anbefales!!

Dyktig og oppdatert

Ung, oppdatert og dyktig lege. Tar seg tid til å lytte, og stiller "riktige" spørsmål. Er også en fordel å kunne få time når man er syk, og ikke måtte vente i tre uker. Anbefales.

Tok ikke meg alvorlig!

Jeg har i mange år hatt en annen lege på det senteret, og vårt veldig fornøyd. Men på grunn av en permisjon kom han inn og overtok. Siden dag 1 har han overkjørt den andre legens behandling, og sitter og vrir seg i stolen når jeg har time med han .. han er overhodet ikke intr, og ønsker å få meg så fort ut som mulig. Han kan kanskje passe for eldre mennesker, men for meg som har litt av hvert og stri med, samt mine barn .. så er vi langt i fra fornøyd. Så jeg har desverre ingenting positivt å si om han annet enn at han er kjapp på å sende avgårde henvisninger. Så er det det du trenger en lege til .. så er han legen for deg. Hvis ikke så styr unna-

Likandes og dyktig

Var skeptisk til å begynne med, men Nikolai er dyktig, nøye, og han tar den tiden han trenger når vi kommer dit. Aldri virker det som om han synes noe er ubetydelig. Han tar veldig godt vare på pasientene. Håper vi har han lenge!