Tor Gulbrandsen

Brandbu Legegruppe

2004

Brandbu Legegruppe Telefonnummer61 32 96 0061 32 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Hagalia 18 2760 Brandbu
Tor Gulbrandsen er en av 13 fastleger i Gran

Siste vurderinger av Tor Gulbrandsen

Tilgjengelig og godt informert

Byttet til denne legen, - tilfeldig da min fhv fastlege på Humana flyttet.
Behagelig lege! Lytter, og har raskt oversikt over pasient og behov.
Lett tilgjengelig. Svarer raskt, og ordner opp pr. mail, når konsultasjon/time ikke er nødvendig. Får respons på henvendelser samme dag. Veldig fornøyd!

Super lege

Jeg har hatt legen i ca ett år og synes han er meget dyktig i jobben sin. Jeg ble henvist til smertespesialist veldig fort og fikk orden på mitt behov for riktig medisinering og har fått hjelp med alt av papirer som man trenger fra legen uten noe spørsmål. Han tar seg tid til å hjelpe deg uansett, hvis han tror det kan bedre din hverdag. En av Bærums beste leger

En av de beste fastlegene i Bærum

Etter at legen begynte å arbeide alene, har service og tilgjengelighet blitt mye bedre. Ringer man tidlig kan du få time på dagen. Bestiller du time, setter han av god tid, og tar tak i pasientens problemer. En behagelig lege, som nok ikke har ledige plasser særlig lenge - -

bra lege var litt vanskelig i starten

Fin å snake med behjelpelig og tar tak I ting raskt og følger opp, liker han godt som fastlegen min,.rolig og fin å god service.

Dyktig lege

Veldig dyktig lege, han vet hva han gjør. Det er lett å komunisere med ham, han vil fort finne godt tilltak. Anbefales