Sidra Akhtar

Cura Legesenter AS Kvinne, 32 år

Autorisert2012
Ledige plasser 295 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Cura Legesenter AS

Solakrossen 2 4050 Sola
Sidra Akhtar er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Sidra Akhtar

Ubruklig, uempatisk og en smule respektløs

Jeg ble ledd av, vanskelig å få time fordi hun mente det ikke var "viktig nok" og ble kallt for hypokonder.
Hadde jeg noe litt mer "intime" spørsmål så hendte det at hun til og med ristet på hode, og smålo.
svært dårlig lege, og anbefales ikke utenom du fåretrekker å få anbefalinger som "gå hjem, ta ibux og paracet, da forsvinner alt"

Får aldri time

Hele familien har hatt denne legen som fastlege, men aldri fått time hos henne når vi har bestilt time, heller ikke når det er flere uker fram i tid. Vi har heller aldri blitt spurt eller informert om at det er en annen vi skal til. Ble ikke godt ivaretatt så byttet etter 4 mnder.

Det verste legesenteret jeg har vært på

Damene i skranken er lite imøtekommende og serviceinnstilte. Det er tilnærmet umulig å få hastetime. Sentralbordet/damene i skranken kjenner heller ikke pasientrettighetene. Ønsket kopi av min journal, noe som jeg har rett på, men damene i skranken ville ikke gi den til meg før jeg begrunnet hvorfor jeg ønsket kopi og hva som var formålet med det. Når du sitter på venterommet hører en klart og tydelig innringers navn, symptomer og evt.personnummer. For meg er dette et brudd på taushetsplikten.

Er førnøyd med legene som jobber der, men legesenterets tilgjengelighet og service er ikke tilstrekkelig god nok, og jeg vil ikke anbefale dette til noen før det øvrige personalet byttes ut.

Empatisk, profesjonell og dyktig

Min opplevelse av Sidra er at hun har faglig integritet, lytter oppmerksomt til pasienten og inngir høy grad av tillit. Veldig behagelig framtreden.

Uten tvil en av de flinkeste jeg har vært bort i

Må si at hun er en av de beste jeg har vært bort i... Omsorgsfull og lyttende,fikk god behandling.