Eirik Hellem

Byhaugen Legesenter
Randabergveien 45 4025 Stavanger
Eirik Hellem er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Eirik Hellem

Usikker på om han er den rette legen for meg

Skulle ønske at jeg visste mer om hvilken pasientgruppe og hvilke lidelser han er flinkest til å behandle, før jeg valgte Byhaugen legesenter. Men det ligger nær boligen min og da ble det sånn.
Legen har vært endel borte fra senteret når jeg har hatt behov.

Fantastisk lege!

Etter å ha gått til Dr. Hellem, skulle jeg ønske at det fantes flere leger som hadde sykepleierutdannelsen i bunn. En god pedagogisk tilnærmelse, og følelsen av å bli forstått er tilstede hele tiden, på hver legetime.

Dessverre kan jeg ikke ha Dr. Hellem lengre, pga flytting, men jeg misunner virkelig den som er heldig og får han som lege videre. Nå må jeg bare sette en lavere standard for min neste fastlege, slik at jeg blir fornøyd.

Takk for et flott samarbeid!

H.

Dyktig lege. Vrange resepsjonister.

Jeg har benyttet med av Byhaugen Legesenter i overkant av to år. Legen er dyktig og hyggelig, men har dessverre ikke med seg resepsjonistene. De er lite imøtekommende og blånekter for å ha gjort selv den minste feil. Ble fakturert for legetime som var avbestilt en uke i forveien, og måtte henvende meg flere ganger for å få fakturaen slettet. I et annet tilfelle skrev de ut sykemelding med feil arbeidsgiver og feil dato, men mente at det hele var min feil. Dette på tross av at jeg ved to ulike anledninger hadde gitt muntlig beskjed om ny arbeidsgiver både til legen og den aktuelle resepsjonisten som la all skyld på meg for uriktig sykemelding. Uprofesjonelt!

En av de beste.

Det er alltid en kjekk opplevelse og ha time hos Eirik. Han er hyggelig, høflig og genuint interessert i deg som pasient. Hos Eirik er det alltid pasienten som er i fokus. Denne legen er en av de beste legene jeg har vært hos, og jeg har vært hos mange de siste årene.

Flink lege

Som kronisk syk er kommunikasjon mellom meg og legen helt avgjørende for min hverdag og livskvalitet. Denne legen er flink til å lytte og kommunisere.Jeg opplever meg godt ivaretatt og trygg på at jeg får den hjelpen og de rådene jeg trenger. Veldig fornøyd, og gruer meg ikke lenger for å gå til legen.