Eirik Hellem

Byhaugen Legesenter

2012

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Byhaugen Legesenter
Randabergveien 45 4025 Stavanger
Eirik Hellem er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Eirik Hellem

Meget fornøyd

Meget fornøyd med fastlegen. Han tar seg god tid til å lytte, og stiller gode spørsmål. Hyggelig og imøtekommende. Siden det ikke er mange yrker som blir vurdert på denne måten, sender jeg inn denne vurderingen, selv om dette er noe jeg vanligvis ikke gjør.

Veldig fornøyd

Jeg har hatt mange leger opp igjennom årene men ingen er som Hellem. Han lytter, forstår og gjør det han kan for at du som pasient skal ha det best mulig. Han er en lege som jeg kunne hatt uansett hvor jeg hadde bodd. One of a kind :)

Flink

Beste lege jeg har hatt. Jeg opplever han bryr seg og klarer se hvem jeg er. Jeg har ikke vært glad i å gå til lege, mens her er jeg trygg. De gangene han har hatt vikar, har jeg gått.

Usikker på om han er den rette legen for meg

Skulle ønske at jeg visste mer om hvilken pasientgruppe og hvilke lidelser han er flinkest til å behandle, før jeg valgte Byhaugen legesenter. Men det ligger nær boligen min og da ble det sånn.
Legen har vært endel borte fra senteret når jeg har hatt behov.

Fantastisk lege!

Etter å ha gått til Dr. Hellem, skulle jeg ønske at det fantes flere leger som hadde sykepleierutdannelsen i bunn. En god pedagogisk tilnærmelse, og følelsen av å bli forstått er tilstede hele tiden, på hver legetime.

Dessverre kan jeg ikke ha Dr. Hellem lengre, pga flytting, men jeg misunner virkelig den som er heldig og får han som lege videre. Nå må jeg bare sette en lavere standard for min neste fastlege, slik at jeg blir fornøyd.

Takk for et flott samarbeid!

H.