Kari Sofie Fauskanger

Autorisasjon (1991)

Kari Sofie Fauskanger er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Sofie Fauskanger

Grundig og hyggelig

En imøtekommende og hyggelig lege. Hun var lyttende og gjorde en meget grundig jobb. Veldig fornøyd!

Høy kompetanse og godt menneske

En seriøs lege som tar pasienten på alvor og bruker all nødvendig tid på problemet. Hun ønsker pasientens beste og gir av sin kunnskap for at pasienten kan leve godt med sykdom/symptom.

Hyggelig, empatisk, effektiv og grundig lege - anbefales

Har gått hos Dr. Fauskanger i noen år, særlig i forbindelse med svangerskapskontroller, og har bare positive opplevelser med henne. Alltid blid og hyggelig. Jobber effektivt, men føler hun likevel er grundig. God hukommelse fra gang til gang. Empatisk.

Anbefales!

En kjempegod lege som både er kunnskapsrik og hyggelig. Jeg har mest brukt henne i forbindelse med svangserskapskontroll, men også ved et par andre anledninger. Alltid fått raskt time og hun tar seg god tid til deg. Presis, lite venting. Jeg må dessverre skifte lege grunnet flytting, men kan anbefale henne på det varmeste.

Slutter hos henne

Hun virker profesjonell og effektiv, og det kan sees både positivt og negativt.
Hun er ikke like flink til å lytte, når hun lytter ser det ut som om hun anstrenger seg for å lytte, ikke fordi det interesserer henne. Hun virker streng og har tydelig sine egne meninger som det ikke nytter å si imot.
Hun og jeg er kanskje ikke enige om så mye, og da nytter ikke denne såkalte kommunikasjonen.
Takk for meg!