Kari Sofie Fauskanger

Autorisasjon (1991)

Kari Sofie Fauskanger er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kari Sofie Fauskanger

Stresset

Legen vil bare behandle en ting om gangen noe som betyr at man må må gå unødvendig ofte til legen.

Det burde vært mulig å bestille dobbelttime noe det ikke er i dag. Det betyr at mån ofte må gå fra jobben for å få behandling.

Fornøyd med denne legen

Jeg kjenner meg ikke igjen i de andre vurderingene på denne siden. Min opplevelse av denne legen er at hun er dyktig, profesjonell og interessert i deg som person. Hun har vært godt forberedt til timene det har trengtes og tatt meg på alvor. Hun er hyggelig og empatisk, men er kanskje litt brå/krass hvis du kommer med småting som f.eks forkjølelse som du egentlig ikke trenger legetime for.

Jeg vil spesielt trekke frem svangerskapsoppfølgingen hun til nå har hatt med meg, jeg er spesielt fornøyd med måten hun har håndtert de ulike problemstillingene og plagene jeg har tatt opp med henne.

En lege jeg trygt anbefaler til alle :-)

Katastrofe

Kari Sofie Fauskanger vil jeg fraråde på det sterkeste. Mangel på empati, lite fleksibel og kun ute etter å få pasienten raskt avgårde. Ikke prøv å spørre om noe annet enn det du har booket time for!
Et skrekkeksempel på fastlegeordningen!!!

En dyktig og hyggelig fastlege

Hun forklarer godt, og det er lett å komme med spørsmål når jeg lurer på noe.
Rask og effektiv, men gir meg tid når det trengs.
Hyggelig.
Kan bestille time pr SMS, så jeg venter aldri i telefon.

Usympatisk

Denne legen er den verste jeg har vært borti noensinne. Hun hadde ikke lest min journal noen av gangene jeg var hos henne, hun glemte at hun hadde møtt meg og hun trodde ikke på meg når jeg sa jeg var ufør, noe hun lett kunne ha sett ved å lest journalen min. Hun rett og slett hevdet at jeg løy!
Dama har fått meg til å gråte og hun er den eneste grunnen til at jeg nå har byttet legekontor.
Legekontoret i seg selv er kjempe flinke og snille, men er du ute etter en sympatisk, hyggelig, imøtekommende og ordentlig lege så finner du det ikke hos henne! Hold dere unna!