Hilde Aalvik Dalen

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Hilde Aalvik Dalen er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Hilde Aalvik Dalen

Merkelig lege

Jeg ser mange er begeistret for Dalen. Jeg må bare beklage og si at har man en "psykisk" diagnose ( tillegg til somatiske plager) oppleves man ikke velkommen på dette legekontoret. Ventetiden gikk plutselig opp fra to dager, til tre uker..

Det hadde også vært en fordel om det ble angitt her at Dalen har vikar i ca ett år fra mai-2016.

Veldig behagelig og dyktig

Jeg er veldig fornøyd med Hilde og glad for at hun er min lege. Hun er dyktig, effektiv og veldig behagelig å ha med å gjøre.

Kjempefornøyd

Jeg anbefaler virkelig Hilde som lege! Hun fremstår som utrolig kompetent og kunnskapsrik, og er empatisk og lett å snakke med. Jeg opplever at hun tar meg seriøst og følger meg opp når det trengs. Hun tar seg god tid og har ikke noe hastverk med å få meg ut så fort som mulig, men samtidig sløser hun ikke bort tid og hun er "rett på sak".

Jeg har av og til måttet vente et par uker på å få legetime, men når jeg informerer om at det haster har jeg fått time i løpet av uken.

Fantastisk!

Hun er en utrolig hyggelig og kunnskapsrik lege. Hun gir deg en følelse av at du er førsteprioritet og tar alle problemer og spørsmål på alvor. Hun er kjempe flink på oppfølging og en lege man føler man kan stole på fra dag 1. Hun er klart den beste legen jeg har hatt, og jeg har anbefalt henne til både familie og venner.

Kunnskapsrik, dyktig og hyggelig

Hun er flink til å lytte, og gir pasienten sin fulle oppmerksomhet før hun går inn på datamaskinen. Henviste meg til spesialist med min hypothyreose, en sykdom tidligere fastleger jeg har gått til ikke har tatt seriøst.