Hilde Aalvik Dalen

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Hilde Aalvik Dalen er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Hilde Aalvik Dalen

Forferdelig ny vikar

Jeg må helt ærlig si at jeg savner Hilde veldig!! Hun har virkelig stått opp for meg og hjulpet når jeg har trengt det mest. Den første vikaren hennes, Helena, var også helt utrolig og var betryggende, forståelsesfull og hjelpsom. Den nye vikaren... huff.. denne timen var rett og slett helt grusom! Ingen hjelp, ingen betrygging når jeg spurte om legens anbefalinger til behandling.. jeg fikk et surt svar og småfrekke kommentarer når jeg sa at den nåværende behandlingen ikke funket for meg. Det var så ille at jeg stod i 5 minutter i gangen etterpå og lot tårene trille pga av sjokket og den dårlige behandlingen!! Denne nye vikaren ødela alt som de to andre har gjort for å bygge opp tillit.. håper Hilde kommer tilbake snart!! For dette var ille...

Interessert i pasienten

Hilde er en dyktig lege som tar problemet på alvor og prøver å finne en effektiv løsning. Hun forklarer det hun gjør og ofte forutser mine spørsmål

Merkelig lege

Jeg ser mange er begeistret for Dalen. Jeg må bare beklage og si at har man en "psykisk" diagnose ( tillegg til somatiske plager) oppleves man ikke velkommen på dette legekontoret. Ventetiden gikk plutselig opp fra to dager, til tre uker..

Det hadde også vært en fordel om det ble angitt her at Dalen har vikar i ca ett år fra mai-2016.

Veldig behagelig og dyktig

Jeg er veldig fornøyd med Hilde og glad for at hun er min lege. Hun er dyktig, effektiv og veldig behagelig å ha med å gjøre.

Kjempefornøyd

Jeg anbefaler virkelig Hilde som lege! Hun fremstår som utrolig kompetent og kunnskapsrik, og er empatisk og lett å snakke med. Jeg opplever at hun tar meg seriøst og følger meg opp når det trengs. Hun tar seg god tid og har ikke noe hastverk med å få meg ut så fort som mulig, men samtidig sløser hun ikke bort tid og hun er "rett på sak".

Jeg har av og til måttet vente et par uker på å få legetime, men når jeg informerer om at det haster har jeg fått time i løpet av uken.