Hilde Dalen Jønsson

Nygårdsgaten legesenter

2012

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Nygårdsgaten legesenter
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Hilde Dalen Jønsson er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Hilde Dalen Jønsson

Savner Hilde, ny vikar ikke dugandes

Har vert kjempe fornøyd om Hilde og hennes første vikar. Men den vikaren som er inne nå kan jeg ikke si noe godt om. Hun kunne ikke svare på noen spørsmål om min diagnose (en av de diagnosene som er veldig fremme i media nå, og allmenn for alle). Viktige spørsmål ble ikke besvart, og småfrekke kommentarer kom fra alle vinkler.

Igjen, Hilde er helt fantastisk, og vil anbefale henne til enhver.

Anbefales

Legen virka forståelsesfull og forklarte ulike ting. God til å kommunisere og stressa ikke, men var likevel effektiv. Veldig greit å bestille time via app eller sms.

Forferdelig ny vikar

Jeg må helt ærlig si at jeg savner Hilde veldig!! Hun har virkelig stått opp for meg og hjulpet når jeg har trengt det mest. Den første vikaren hennes, Helena, var også helt utrolig og var betryggende, forståelsesfull og hjelpsom. Den nye vikaren... huff.. denne timen var rett og slett helt grusom! Ingen hjelp, ingen betrygging når jeg spurte om legens anbefalinger til behandling.. jeg fikk et surt svar og småfrekke kommentarer når jeg sa at den nåværende behandlingen ikke funket for meg. Det var så ille at jeg stod i 5 minutter i gangen etterpå og lot tårene trille pga av sjokket og den dårlige behandlingen!! Denne nye vikaren ødela alt som de to andre har gjort for å bygge opp tillit.. håper Hilde kommer tilbake snart!! For dette var ille...

Interessert i pasienten

Hilde er en dyktig lege som tar problemet på alvor og prøver å finne en effektiv løsning. Hun forklarer det hun gjør og ofte forutser mine spørsmål

Merkelig lege

Jeg ser mange er begeistret for Dalen. Jeg må bare beklage og si at har man en "psykisk" diagnose ( tillegg til somatiske plager) oppleves man ikke velkommen på dette legekontoret. Ventetiden gikk plutselig opp fra to dager, til tre uker..

Det hadde også vært en fordel om det ble angitt her at Dalen har vikar i ca ett år fra mai-2016.

Veldig behagelig og dyktig

Jeg er veldig fornøyd med Hilde og glad for at hun er min lege. Hun er dyktig, effektiv og veldig behagelig å ha med å gjøre.

Kjempefornøyd

Jeg anbefaler virkelig Hilde som lege! Hun fremstår som utrolig kompetent og kunnskapsrik, og er empatisk og lett å snakke med. Jeg opplever at hun tar meg seriøst og følger meg opp når det trengs. Hun tar seg god tid og har ikke noe hastverk med å få meg ut så fort som mulig, men samtidig sløser hun ikke bort tid og hun er "rett på sak".

Jeg har av og til måttet vente et par uker på å få legetime, men når jeg informerer om at det haster har jeg fått time i løpet av uken.

Fantastisk!

Hun er en utrolig hyggelig og kunnskapsrik lege. Hun gir deg en følelse av at du er førsteprioritet og tar alle problemer og spørsmål på alvor. Hun er kjempe flink på oppfølging og en lege man føler man kan stole på fra dag 1. Hun er klart den beste legen jeg har hatt, og jeg har anbefalt henne til både familie og venner.

Kunnskapsrik, dyktig og hyggelig

Hun er flink til å lytte, og gir pasienten sin fulle oppmerksomhet før hun går inn på datamaskinen. Henviste meg til spesialist med min hypothyreose, en sykdom tidligere fastleger jeg har gått til ikke har tatt seriøst.

Behagelig

Hilde er en flink og lyttende lege. Hun er flink til å finne gode løsninger.
Hun tar deg på alvor. Jeg kan trygt anbefale henne.

Hilde er den beste legen jeg har hatt

Hun er både flink, veldig dyktig og har en naturlig empati overfor sine pasienter. Dette gir en trygghetsfølelse, og jeg har derfor aldri satt et spørsmålstegn ved hennes beslutninger.

En super lege

Flink å lytte, gode forslag, føler meg veldig bekvem. En hyggelig dame på alle måter. Da blir kommunikasjonen god.

Fantastisk

Hilde er positiv, hyggelig, oppriktig interessert, omtenksom og dyktig. Hun er en meget flink lege som tar tak i eventuelle problemer du måtte ha og har en bedre evne å forstå det psykiske aspektet ved en pasient enn bare det fysiske. Hun lytter alltid, og er svært støttende. Anbefaler hun på det sterkeste.

Super!

Har hatt dårlig erfaringer med leger för, så var skeptisk når jeg måtte bytte fastlege da jeg flyttet til Bergen. Har ikke angret ett sekund på at jeg byttet til Hilde. Hjelsom, lytter, effektiv, stöttende, omtenksom og snill. Anbefaler virkelig!

Fantastisk dame!

Kunne ikke fått en bedre lege enn Aalvik Dalen! Lett å snakke med og tar deg på alvor. Ingenting å utsette!

Alltid et smil om munnen

Hilde er positiv, hyggelig og veldig behjelpelig med hva enn det måtte være. Hun lytter alltid, og er svært støttende. Jeg er utrolig fornøyd.

Veldig dyktig

Hilde Aalvik Dalen er veldig dyktig, hyggjeleg, tek seg tid, lyttar og er effektiv. Heilt super! Anbefalast verkeleg!

Flink lege!

Oppriktig interessert, omtenksom og dyktig. Kan anbefalast :-)

Hon ar den basta lakaren jag haft!

En otraoligt lyssnande och hjalpsam person. Valdigt proffesionell och vill alltid patientens basta. Ar sa nojd.