Hammad Raza Zaidi Syed

Hammad Raza Zaidi Syed er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Hammad Raza Zaidi Syed

dyktig lege

Jeg hadde en annen lege noen 100 meter borti gata
han så aldri på journalen min fra dps da deg var susidal
Hammad tok seg veldig god tid å satt seg godt inn i problemene mine gamle legen ville ikke syke melde
selv om jeg var alvorlig syk med resultatet at jeg forsøkte å ta livet av meg selv
Hammad tar seg veldig god tid , må aldri vente lenge

FANTASTISK LEGE

Har hatt Dr. Hammad som fastlege i over 3 måneder. Fått en grundig og rask behandling. Beste ved Dr. Hammad er at han er ærlig med deg. Alltid blid og hyggelig.

Anbefales !

Seriøs og oppfølgende

Føler at Syed er ekstremt seriøs, og at han hele tiden forsøker å hjelpe til. Føler meg vel ivaretatt, og at han er ekstremt kunnskapsrik

beste legen jeg hatt

da jeg gikk over til han fikk jeg uredninger for en del ting m engang og jeg ble satt på nødvendige medesiner,
da jeg brakk handa fikk jeg henvisning m engang til røntgen og smertestillende.
oppfølging hver mnd på tilstand og medesiner. lytter og samarbeider bra med meg og nav.
effektiv og forståelsesfull. kan rote litt m journal men ikke no problem da jeg har full insikt og egne kopier.
jeg bli altid godt imøte kommet og får rask hjelp. fått mye hjelp på kort tid endelig rett og nødvendig hjelp. kvinne 33 år.
veldig fornøyd

tror ikke på meg

virket som en veldig bra lege og lyttet bra frem til vi fikk svar på blodprøvene, når det ikke var noen alvorlig der mener han at jeg bare later som jeg er syk. og vil ikke sykemelde meg, har ikke fått noen tilbud om annen utredning eller behandling. hørte at han skulle være flint til å behandle physiske plager men det føler jeg at han ikke klarer. nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. håper jeg får hjelp fra nav. og leter etter ny fastlege.

Rotekopp.

Det eneste han har klart mens jeg var hans pasient var å rote bort journalen min, tar ikke selvkritikk men skylder på andre. Byttet meget raskt fastlege.

Kan denne mannen være lege?

Klarer ikke å kommunisere, må gjenta seg selv flere ganger. På tide med ett norsk kurs. Han klarer ikke svare på ang medisiner snakket om å henvise til dps når det ikke var psykratri jeg var der for. Ubrukelig lege. Ente med jeg byttet lege og legekontor

Den beste legen jeg har hatt.

Rolig og meget god på kommunikasjon. Veldig trygg. Masse erfaring og kunnskap om spesiellt psykisk sykdom. Jeg føler meg trygg og har en følelse av likeverd i møtet med legen.

Utrolig dyktig lege

Lytter, resonnerer sammen med meg og forsøker å imøtekomme mine behov. Faglig sterk og velmenende. Han tar seg gjerne god tid for å være sikker på at han forstår detaljene korrekt. Flink med barn. Gode norskkunnskaper (han forstår min dialekt fint, det gjør ikke alle østfoldinger engang).

Svært dyktig

Svært dyktig, imøtekommende og løsningsorientert. Syed er lege for hele familien vår. Han er flink med barn, har bred fagkunnskap og en svært allsidig og spennende bakgrunn (innen filosofi, samt spesialisering innen psykiatri).

Veldig fornøyd

Jeg måtte ha en hastetime pga en ulykke. Han sto på og ordnet sykehusundersøkelser og støttet og hjalp meg videre med å bearbeide trauma etter ulykken. Kan anbefale denne legen.

misfornøyd

Ingen lege å annbefale om man er kronisk syk pasient og er i dialog med nav, han flyr navs agenda og ikke pasientens.

Lege?

Hører ikke etter når jeg snakker. Føler jeg må gjenta meg flere ganger. Snakker og skriver dårlig norsk. Må helt klart bytte fastlege. Fikk uheldigvis han etter at min tidligere fastlege sluttet.

Lytter ikke

dessverre jeg fikk han automatisk som legen min etter at min fastlege hadde sluttet, men jeg likte ikke hvordan han lar pasientene vente lenge, føler at han tror ikke på meg,eller på erklæringene fra mine spesialister.rett og slett dårlig lege

Bra lege...

Dr. Hammad har også jobbet som psykiater i mange år, og har litt peiling på den delen. Han er effektiv og høflig å spør alltid om det er noe mer jeg lurer på. Tar deg i hånda når vi er ferdig. Han har virkelig stått på for meg. Veldig flink når det kommet til den psykiske biten, har ikke brukt han til så mye annet, men virker helt kurrant. Snakker veldig bra norsk... 😊😊