Hammad Raza Zaidi Syed

Nygaardsgata 29 1606 Fredrikstad
Hammad Raza Zaidi Syed er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Hammad Raza Zaidi Syed

Seriøs og oppfølgende

Føler at Syed er ekstremt seriøs, og at han hele tiden forsøker å hjelpe til. Føler meg vel ivaretatt, og at han er ekstremt kunnskapsrik

beste legen jeg hatt

da jeg gikk over til han fikk jeg uredninger for en del ting m engang og jeg ble satt på nødvendige medesiner,
da jeg brakk handa fikk jeg henvisning m engang til røntgen og smertestillende.
oppfølging hver mnd på tilstand og medesiner. lytter og samarbeider bra med meg og nav.
effektiv og forståelsesfull. kan rote litt m journal men ikke no problem da jeg har full insikt og egne kopier.
jeg bli altid godt imøte kommet og får rask hjelp. fått mye hjelp på kort tid endelig rett og nødvendig hjelp. kvinne 33 år.
veldig fornøyd

tror ikke på meg

virket som en veldig bra lege og lyttet bra frem til vi fikk svar på blodprøvene, når det ikke var noen alvorlig der mener han at jeg bare later som jeg er syk. og vil ikke sykemelde meg, har ikke fått noen tilbud om annen utredning eller behandling. hørte at han skulle være flint til å behandle physiske plager men det føler jeg at han ikke klarer. nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. håper jeg får hjelp fra nav. og leter etter ny fastlege.

Rotekopp.

Det eneste han har klart mens jeg var hans pasient var å rote bort journalen min, tar ikke selvkritikk men skylder på andre. Byttet meget raskt fastlege.

Kan denne mannen være lege?

Klarer ikke å kommunisere, må gjenta seg selv flere ganger. På tide med ett norsk kurs. Han klarer ikke svare på ang medisiner snakket om å henvise til dps når det ikke var psykratri jeg var der for. Ubrukelig lege. Ente med jeg byttet lege og legekontor