Hammad Raza Zaidi Syed

Borge Legesenter DA Mann, 49 år

Autorisert2008
SpesialiseringPsykiatri
Ledige plasser 188 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Borge Legesenter DA

Trykkeriveien 6 1653 Sellebakk
Hammad Raza Zaidi Syed er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Hammad Raza Zaidi Syed

tror ikke på meg

virket som en veldig bra lege og lyttet bra frem til vi fikk svar på blodprøvene, når det ikke var noen alvorlig der mener han at jeg bare later som jeg er syk. og vil ikke sykemelde meg, har ikke fått noen tilbud om annen utredning eller behandling. hørte at han skulle være flint til å behandle physiske plager men det føler jeg at han ikke klarer. nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. håper jeg får hjelp fra nav. og leter etter ny fastlege.

Rotekopp.

Det eneste han har klart mens jeg var hans pasient var å rote bort journalen min, tar ikke selvkritikk men skylder på andre. Byttet meget raskt fastlege.

Kan denne mannen være lege?

Klarer ikke å kommunisere, må gjenta seg selv flere ganger. På tide med ett norsk kurs. Han klarer ikke svare på ang medisiner snakket om å henvise til dps når det ikke var psykratri jeg var der for. Ubrukelig lege. Ente med jeg byttet lege og legekontor

Den beste legen jeg har hatt.

Rolig og meget god på kommunikasjon. Veldig trygg. Masse erfaring og kunnskap om spesiellt psykisk sykdom. Jeg føler meg trygg og har en følelse av likeverd i møtet med legen.

Utrolig dyktig lege

Lytter, resonnerer sammen med meg og forsøker å imøtekomme mine behov. Faglig sterk og velmenende. Han tar seg gjerne god tid for å være sikker på at han forstår detaljene korrekt. Flink med barn. Gode norskkunnskaper (han forstår min dialekt fint, det gjør ikke alle østfoldinger engang).