Kerstin Rebecka Jensen

Best Helse AS

2010

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Best Helse AS
Kongsveien 104 1177 Oslo
Kerstin Rebecka Jensen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kerstin Rebecka Jensen

Verdens fineste lege

Her er en lege som tar deg på alvor. Tiden din, helsen din og situasjonen din blir tatt hensyn. Flik med både voksne og barn.
Ikke en eneste gang har jeg gått fra henne og vært misfornøyd. Dette er en lege som bryr seg og ønsker å gjøre en god jobb.

Det eneste som trekker ned er ventetiden for å få time.

God lege

Jeg byttet fra en lege jeg var litt misfornøyd med, til Rebecka Jensen etter å ha lest litt her inne om andres opplevelser. Angrer ikke. Rebecka er mer sympatisk, mindre dømmende og jeg føler meg godt ivaretatt når jeg er hos denne legen - hun er dessuten enkel å prate med. Har ingen problemer med å anbefale henne videre.

Uinteressert

Mitt inntrykk av denne legen et at hun ikke er genuint interessert i meg som pasient. Jeg følte at jeg var litt i veien under min første konsultasjon, da hun så mer på dataskjermen enn på meg. Jeg valgte denne legen på bakgrunn av de positive anmeldelsene hun har fått på legelisten, men min opplevelse var ikke like positiv. Jeg opplevde henne som en lege uten nok empati, kunnskap/erfaring eller vilje til å finne ut hva som skal gjøres med meg som pasient. Hun er sikkert en bra lege dersom du har influensa og trenger antibiotika, men om hun føler seg usikker på et område virker det som det stopper helt opp.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg føler hun lytter, tar seg tid til meg og hun er en veldig dyktig lege. Absolutt den beste legen jeg har hatt.

Veldig flink lege!

En fastlege som tar deg på allvor og som lytter aktivt til problemer og symptomer. Veldig koselig som person.Dessverre flyttet hun til Nordstrand besthelse fra Trollåsen legesenter så det blev litt vanskelig å skifte dit, annars hade jeg ikke byttet lege!

veldig hyggelig og tillitsfull

Fikk et veldig godt inntrykk av henne, lyttende, grundig, man føler seg ivaretatt, og tar seg tid, ikke minst. Jeg kan bare anbefale henne.

Meget hyggelig

Etter å ha hatt samme fastlege på Trollåsen legesenter i en årrekke, fikk jeg tildelt dr. Jensen når hun startet opp der høsten 2013.
Mitt inntrykk av henne er at hun er presis, lyttende og veldig nøye. Hun tar seg tid for å finne ut hva som feiler pasienten.

Kort ventetid på venteværelset, jeg har ventet maks 5 minutter mot 1 1/2 time hos tidligere fastlege.

Utrolig god førstegangskonsultasjon

Gir ett ærlig inntrykk av å være der for deg og er interessert i deg. Tar seg tid til å lytte.