Christine Birgitte Brix Kronborg

Legetorget, Lillehammer DA

Nymosvingen 2 2609 Lillehammer
Christine Birgitte Brix Kronborg er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Christine Birgitte Brix Kronborg

Den beste legen jeg har hatt

Christine kronborg har vært min lege i mange år og hun er alltid lett å snakke med.jeg er trygg på at hun gjør alt for meg.

Menneskelig og tilstedeværende

Menneskelig lege. Dyktig. Hurtig. HUN foreslår oppfølging og handler. Tilstedeværende. Hatt henne siden hun kom til Lillehammer.

Fntastisk lege

Jeg har hatt Kronborg som lege helt siden jeg var liten og jeg kunne aldri tenke meg å bytte fastlege. Jeg er i dag student på en annen kant av landet, men drar heller hjem for å ha legetimer enn å bytte lege. Hun møter meg med respekt og er svært hyggelig. I tillegg har hun to utrolig koselige legesekretærer. Det kan av og til være litt vanskelig å komme igjennom på telefon, men det er aldri vanskelig å få time på kort varsel om et trengs.

Behagelig lege

Har hatt dr. Kronborg som lege siden lenge før fastlegeordningen trådte i kraft. Meget behagelig og hjelpsom lege. Alltid rask med å viderehenvise hvis hun mener det er nødvendig. God å samarbeide med,- alltid mulig å få time raskt hvis det er helt nødvendig. Og en god latter på lur hjelper mange av oss! Dessuten har hun svært hyggelige og hjelpsomme legesekretærer ( hvor en også er en dyktig sykepleier )

Veldig bra lege :)

Jeg har vært så heldig å ha hatt Christine Kronborg som fastlege i mange år. Hun møter alltid pasienten godt forberedt og jeg opplever at hun er en god lytter. Med sin behagelige væremåte skaper hun lett en god lege/pasient relasjon. Jeg har følt meg veldig godt ivaretatt og jeg har alltid opplevd å bli møtt med empati og innlevelse, uansett hva jeg har søkt konsultasjon for. Hun er en faglig sterk lege og et flott medmenneske.
Hilsen fra plankebyen.