Svein Roald Dyreborg-Tversland

Tlf: 38 32 05 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Svein Roald Dyreborg-Tversland er en av 9 fastleger i Flekkefjord

Siste vurderinger av Svein Roald Dyreborg-Tversland

Veldig fornøyd

En god lege, som kan lytte og tar seg tid. Virker veldig kompetent og rolig. Man føler seg absolutt ivaretatt. Jeg kan virkelig anbefale han uten tvil. Jeg var litt skeptisk mot han i starten, men til slutt blir man absolutt overbevist. Som pasient (engl. patience -tålmodighet) må man være tålmodig. Og Svein er en lege, som prøver å gjøre alt han kan for sine pasienter. Som sagt, er veldig fornøyd og kan uten tvil anbefale Svein videre.

Dårligste legen jeg har hatt

Tok meg ikke seriøst. Er kronisk syk men fikk bare beskjed om å tenke på noe annet.Gikk mange ganger med tårer i øynene pga jeg hadde følelsen av å ikke bli trodd.

Dårlig

Tar seg ingen tid. Med sånne ord: jeg har helg nå! Kan han ikke være en lege. Ingen emne til å lytte. Han er dårlig psykolog. Man må overbevise han slik at han vet alvoret. Alt for useriøs for å være en lege.
Ikke anbefales!

Ikke imponert

Man føler seg absolutt ikke tatt på alvor av denne legen. Særdeles dårlig til å kommunisere. Han har en lang vei å gå.

Stort læringspotensiale når det gjelder kommunikasjon.

Var i kontakt med denne legen i forbindelse med hjelp til kronisk syk pasient som trengte medisinsk akutthjelp. Vanskelig å få han til å forstå alvoret i situasjonen. Måtte argumentere lenge for å få hjelp til vedkommende. Har stort læringspotensiale når det gjelder kommunikasjon med pårørende til kronisk syke, og forsto tydeligvis ikke alvoret i situasjonen. Skuffende og ubehagelig opplevelse.

Dyktig lege som kan anbefales

Har bare positive erfaringer med denne legen. Full tillit. Har blitt fulgt godt opp under behandling over lengre perioder. Lett å få legetime. Lett å kommunisere med.

Flink ung lege

Flink ung lege som har forbedringspotensiale når det gjelder kundebehandling.Virker til tider stresset fordi han har dårlig tid og kommer med upassende kommentarer.Kansje medisinstudiet ikke har nok om kundebehandling.Vi lærer så lenge vi lever alle sammen.Dette var ment som en konstruktiv tilbakemelding.