Svein Roald Dyreborg-Tversland

Lundsen Legesenter Mann, 35 år

Autorisert2013
Ledige plasser 375 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Lundsen Legesenter
Brogata 9 4400 Flekkefjord
Svein Roald Dyreborg-Tversland er en av 9 fastleger i Flekkefjord

1 vurdering

Siste vurderinger av Svein Roald Dyreborg-Tversland

Dårligste legen jeg har hatt

Tok meg ikke seriøst. Er kronisk syk men fikk bare beskjed om å tenke på noe annet.Gikk mange ganger med tårer i øynene pga jeg hadde følelsen av å ikke bli trodd.

Dårlig

Tar seg ingen tid. Med sånne ord: jeg har helg nå! Kan han ikke være en lege. Ingen emne til å lytte. Han er dårlig psykolog. Man må overbevise han slik at han vet alvoret. Alt for useriøs for å være en lege.
Ikke anbefales!

Ikke imponert

Man føler seg absolutt ikke tatt på alvor av denne legen. Særdeles dårlig til å kommunisere. Han har en lang vei å gå.

Stort læringspotensiale når det gjelder kommunikasjon.

Var i kontakt med denne legen i forbindelse med hjelp til kronisk syk pasient som trengte medisinsk akutthjelp. Vanskelig å få han til å forstå alvoret i situasjonen. Måtte argumentere lenge for å få hjelp til vedkommende. Har stort læringspotensiale når det gjelder kommunikasjon med pårørende til kronisk syke, og forsto tydeligvis ikke alvoret i situasjonen. Skuffende og ubehagelig opplevelse.

Dyktig lege som kan anbefales

Har bare positive erfaringer med denne legen. Full tillit. Har blitt fulgt godt opp under behandling over lengre perioder. Lett å få legetime. Lett å kommunisere med.