Kaur Parvinder

Ørnes legekontor

Gammelveien 7 8150 Ørnes
Kaur Parvinder er en av 7 fastleger i Meløy

Siste vurderinger av Kaur Parvinder

Den beste legen jeg har hatt

Altid nøye/grundig undersøkelser og behagelig og rolig ingen tegn på stress god kommunikasjon og god kontakt med legendariske det dette gir stor tillit og tilgjengelighe- behandler pasienten på på tillitsfull og faglig måte

Faglig dyktig og medmenneskelig lege

Pålitelig, hyggelig og faglig dyktig lege! Dessverre litt lang ventetid! ellers bare ++++ .Anbefales sterkest.

Nei, nei, nei

Hun har vært min fastlege i over to år og enda har hun ikke klart å sette seg inn i mine problemer/diagnoser. Hun roter mye, blir mye feilopplysninger og feilinformasjon til andre instanser. Hun lytter, men vil ikke høre på hva jeg har å si. Mulig det kan være kommunikasjonsvansker i form av språk i tillegg. Hun er en faglig dyktig lege,det skal hun ha. Men jeg personlig syns ikke hun er flink med mennesker.

Ikke overbegeistret

Var hos henne med mitt barn. Fikk byttet fastlege på barnet. Hun skjønte ikke hva jeg sa, og jeg skjønte selv ikke stort hva hun mente. Dårlig kommunikasjon.

Vennlig og lytter til pasienten

Parvinder Kaur tar seg god tid til å lytte til pasienten. Kanskje litt usikker siden hun bruker mye tid på PC før hun kommer med en eventuell diagnose, men mye vennlighet og imøtekommenhet veier opp for dette. Man føler at man blir hørt.

Resepsjonen derimot, der har de en meget lang vei å gå, service finner man lite av her. Ringer man til de så må man virkelig smøre seg med tålmodighet, samt gjerne ta et par beroligende tabletter mens man venter - lenge. Man sitter i telefonkø i evigheter (gjerne mer enn 20 minutter, også opplevd å sitte å vente så lenge at deres telefontid går ut, og de til slutt regelrett legger på/lar være å svare.
Strykkarakter på telefonservice!