Lene Vie

Lene Vie er en av 13 fastleger i Lindås

1 vurdering

Siste vurderinger av Lene Vie

Elendig Nei

Jeg ser at en Pasient sier Helt Elendig om Lene Vie. Jeg er ikke enig, jeg har hatt henne som Lege gjennom Rusomsorgen. Hun forstår problemet mitt, og mange andre sitt. Men selvsagt er ikke alle 100% fornøyd med henne og hennes måter å behandle folk på. De skulle da og bare mangle, vi er alle forskjellige, vi har alle forskjellige problemer å stri med, Alle pasienter kan skifte Fastlege en gang eller tre. Men Legen kan ikke skifte seg selv. Alt i alt er jeg fornøyd med henne.
Samlet vurdering Bra

Anbefales!

En hyggelig lege som gir god og nøye oppfølging. Her føler jeg meg sett og ivaretatt.

Trivelig personale i ekspedisjonen, lite venting.

Flink

Hyggelig og snill lege! Tar deg på alvor. Har ikke noe negativt å tilføye. Ikke noe venting på venteværelse.

Helt elendig lege.

Jeg har jobbet som frisør i 10 år. I dette siste året jeg er plaget av smerte i armen. Har prøvd alt mulig- medisin, vært hos kiropraktor, fysioterapeut, tok massasje. Trener på treningstudio i mange år, ble aldri sykemeldt. Men smerten gikk ikke over, ble verre og verre etter hvert. Nå har jeg vondt i skuldre og opp i nakke. Jeg ville endelig finne ut årsaken av dette problemet og undersøke skikkelig armen og skulderen. Jeg ba om MR undersøkelse hos Lene Vie. Men hun undersøkte meg selv og ikke fant ut noen grundig årsaken til MR. Jeg har fått henvisning til fysioterapi hvor ventelisten er opp til seks måneder. Nå bør jeg jobbe med smerten i armen fordi Lene Vie synes at jeg bør ikke få takk i spesialist.

Jeg tror at dette er helt elendig lege som ikke vil hjelpe til pasienten å finne ut årsaken av sykdomen.