Roger Kvalsvik

Svingen legesenter

1989

1 person

Svingen legesenter Telefonnummer61 05 79 0061 05 79 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Roger Kvalsvik er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Roger Kvalsvik

Flink!

Hadde Roger som fastlege i 2 år! Han lyttet til mine problemer, kom frem til løsninger og henviste meg raskt der jeg trengte! Roger anbefales som fastlege!

Fin fyr

Kvalsvik synes jeg er en fin fyr som virker å ta deg på alvor. Virker litt distre osv, men dette gjør ham bare menneskelig. Han tar seg tid til å prate, og ordner opp om det er noe

Meget dyktig og tillitsvekkende

Tar deg på alvor, god samtalepartner, flink med barn. Ringer alltid tilbake da det er lovet. Følger opp og bryr seg.

Dette er min tredje fastlege siden ordningen ble innført og jeg er veldig fornøyd

Han tar seg alltid tid, har alltid akutttimer, ringer alltid tilbake når han sier at han skal, tar ting på alvor og undersøker med blodprøver og rtg når han ikke ser diagnosen umiddelbart. Fin samtalepartner når det er nødvendig.

Meget dyktig

Dyktig lege som har meget god kunskap om "min" sykdom. Han tar meg i høyeste grad på alvor, tar nødvendige prøver og undersøkelser på eget initiativ, og ikke minst, han følger godt opp fra forrige gang. Han forteller også om nye behandlingsmetoder og forskningsresultater på området, og forklarer ting på en måte som jeg skjønner.
Har aldri opplevd forsinkelser, men likevel gir han meg følelse av å ha verdens beste tid til meg som pasient.
En lege som jeg anbefaler til andre.