Hilde Kleivmyr-Sandvoll

Sentrum legesenter

2013

Sentrum legesenter Telefonnummer71 58 75 4071 58 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Konsul Knudtzons gate 8 6508 Kristiansund N
Hilde Kleivmyr-Sandvoll er en av 29 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Hilde Kleivmyr-Sandvoll

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Har hatt Hilde Kleivmyr som min fastlege i 2 år nå, og har vært utrolig fornøyd med behandlingen. Hun har tatt problemene mine på alvor, og gitt meg den behandlingen jeg har trengt. Er i helhet veldig fornøyd med "Sentrum Legesenter", og føler at jeg har blitt behandlet med respekt og mottatt den behandlingen jeg trenger.

Faglig veldig dyktlig lege

Har brukt Hilde som fastlege i drøyt 4 år, og uten unntak fått god behandling for et variert assortement av helsesaker. Effektivt og greit.

Hun virker å ha integritet, empati og en utviklet humor.

Hun er også veldig kunnskapsrik. Et eksempel var da jeg "søyt" litt om min akilles som jeg irriterende nok må "trene" bra, og sa at en i slekta hadde fått eksperimentell behandling med en sprøyte som fikset den biffen permanent. Hun kunne med en gang si hva det var, og hvorfor det var passende behandling for ham, men ikke meg. Hun følger med.

Anbefales for de som vil ha en lege med oppdatert kunnskap.

Profesjonell og menneskelig

Hilde Kleivmyr evner å sjonglere mellom å være menneskelig og personlig, profesjonell og kunnskapsrik. Hun er lyttende og ydmyk, har godt humør og god humor. Hun er åpen for å lære av og om pasientene sine, men tar ansvaret for å holde rett fokus, og er bestemt og rasjonell i vurderingene sine. Hun tar alle innspill på alvor og du kan stole på at hun gjør alt hun kan for deg og vil ditt beste. Hun er den beste fastlegen man kan tenke seg og jeg kommer aldri til å bytte.

Nei, det er IKKE pasientene. Det er henne.

Hensynsløs og nedlatende. Nektet også å skrive ut medisin jeg må ha. Ble fortalt at jeg må vente til fastlegen er tilbake. Takk skal du ha, Kleivmyr. Du synes tydeligvis at brå avslutning av medisiner er en lur ting å gjøre. Måtte dessverre gi en stjerne.

Arrogant og nedlatende

Oppfatter fastlegen som arrogant og nedlatende. Kroppsspråk og ordbruk tilsier at hun ikke er interessert og at hun allerede har gjort seg opp en mening. Krass og hensynsløs i samtale.
Anbefales IKKE.