Stine Lysgaard Ankerstjerne

Rosenhoff Legegruppe DA

2011

Rosenhoff Legegruppe DA Telefonnummer23 40 11 0023 40 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 184 0570 Oslo
Stine Lysgaard Ankerstjerne er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stine Lysgaard Ankerstjerne

Unhappy

Dr Ankerstjerne was officially my fastlege, but I saw so many vikarer I'm not even sure if saw her more often than the other doctors there. It took me three years to convince her/them to send me to a specialist. When I finally broke down in tears in her office and told her that my symptoms were interfering with my quality of life, she gave me a thorough exam and wrote a referral to a neurologist. It turned out that the symptoms I had been describing to her and her colleagues all that time was MS. After I got the diagnosis I was relieved, but also angry that she took so long and I switched to a different GP.

Lege som tør å tenke et skritt videre

Jeg anbefaler Stine på det varmeste, spesielt fordi hun er villig til å bruke to minutter ekstra på å tenke et skritt fremover, og gjøre ting mer sømløst for oss alle. Legger inn rekvisisjon på blodprøver hun vet jeg skal ta i fremtiden, og sender urinprøver til dyrkning når jeg tilfeldigvis er der og føler en gryende UVI, så vi vet hvilken antibiotika jeg skal ta hvis det viser seg å blusse opp. Sånn sparer jeg meg for et ekstra legebesøk, og hun får mer tid til andre pasienter som trenger henne.

Veldig hyggelig at hun skal i foreldrepermisjon nå, men jeg gleder meg til hun kommer tilbake. Heldigvis er det et legekontor med flinke leger og sekretærer, så jeg føler meg trygg på at jeg er ivaretatt gjennom permisjonen hennes.

Flink og forståelsesfull lege

Jeg er ung og har hatt mye vondt. Første gang jeg føler jeg har blitt tatt på alvor, da jeg var utrolig uheldig med forje lege.

Jeg er veldig fornøyd og synes hun er ekstremt flink. Hun er også flink til å svare på mail hvis man har spørsmål! Eneste er at hun har mye vikarer...

Beste legen jeg har hatt

Ankerstjerne er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt.

Hun er vennlig, imøtekommende, lytter, gir gode råd og anbefalinger, er profesjonell og faglig dyktig, kommuniserer godt og er rett og slett alt jeg kunne ønske meg fra en fastlege.

Ikke en lege for meg

Jeg har vært hos Stine 3 ganger nå. Hun er rask å bestille prøver av alle slag og jeg har fått svarene tilsendt hjem, noe som er kjekt.
Jeg har opplevd at Stine kan være veldig bastant i meningene sine, kanskje litt vell A4 for min smak og når jeg trengte henne mest på mitt mest sårbare opplevde jeg henne avvisende og uinteressert.