Stine Lysgaard Ankerstjerne

Rosenhoff Legegruppe DA

2011

Rosenhoff Legegruppe DA Telefonnummer23 40 11 0023 40 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 184 0570 Oslo
Stine Lysgaard Ankerstjerne er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stine Lysgaard Ankerstjerne

Flink og forståelsesfull lege

Jeg er ung og har hatt mye vondt. Første gang jeg føler jeg har blitt tatt på alvor, da jeg var utrolig uheldig med forje lege.

Jeg er veldig fornøyd og synes hun er ekstremt flink. Hun er også flink til å svare på mail hvis man har spørsmål! Eneste er at hun har mye vikarer...

Beste legen jeg har hatt

Ankerstjerne er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt.

Hun er vennlig, imøtekommende, lytter, gir gode råd og anbefalinger, er profesjonell og faglig dyktig, kommuniserer godt og er rett og slett alt jeg kunne ønske meg fra en fastlege.

Ikke en lege for meg

Jeg har vært hos Stine 3 ganger nå. Hun er rask å bestille prøver av alle slag og jeg har fått svarene tilsendt hjem, noe som er kjekt.
Jeg har opplevd at Stine kan være veldig bastant i meningene sine, kanskje litt vell A4 for min smak og når jeg trengte henne mest på mitt mest sårbare opplevde jeg henne avvisende og uinteressert.

Alltid vennlig og oppmerksom

Har ingenting å utsette på henne, hun har vært fastlegen min i noen år, og er alltid imøtekommende, vennlig og dyktig.

Veldig god lege

Stine er en veldig god lege, kanskje mest på tillitt, respekt og medmenneskelighet. Hun er hyggelig, blid, lett å snakke med, kommer med gode råd ,er også faglig dyktig, profesjonell, og gir pasienten en god helhetsopplevelse uansett hva som trengs gjøres.
Det negative er sekretærene , de trenger lære hvordan man oppføre seg høflig og hvordan kommunisere bedre med mennesker.