Mariann Skålbones

0372 Oslo
Mariann Skålbones er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mariann Skålbones

Enkel og ærlig

Mariann er enkel og ærlig i kommunikasjonen og det er utrolig lett å snakke med henne om problemene man skulle ha. Det er heller ikke kleint å ta litt mer intime undersøkelser hos henne da hun får deg til å slappe av når du trenger det.

Finnes bedre leger

Sentralt legekontor. Enkelt å få time relativt raskt. Det negative var at det ble et slags "rullebånd-system" hvor jeg som pasient fikk forskjellige leger hver gang, og følte jeg ikke ble forstått og hørt på 100 %. Følte meg "dum" som hadde bestilt time og brukte tiden til legen på det jeg der inne følte var "småting".

Fantastisk lege!

Mariann har vært en veldig flott lege å ha de siste tre åra. Jeg stiller meg uforstående til mye av kritikken hun har fått nedenfor. Hun har hjulpet meg med det ene og det andre av vanlige "studentproblemer", men hun har også vært flink og fulgt godt opp etter prøvetaking for en sykdom jeg har (ringt/sendt brev, alt ettersom hva som ble avtalt).

Selve legekontoret er godt funksjonelt og jeg har trivdes godt der. Til tider har det tatt en evighet å få time, noe som trekker litt ned. Sykepleierene som jobber der har i mine øyne vært veldig snille, muligens litt travle. Jeg har fått godt service og de tar godt vare på meg som har sprøyteskrekk (som nå har blitt kurert!) og har vært inne til blodprøve titt og ofte.

Det er faktisk med tungt hjerte at jeg nå avslutter min kontakt med sio helse. De har virkelig hjulpet meg gjennom studietiden!

Dyktig, lyttende og behagelig.

Utrolig hyggelig og varm lege.

Forklarer veldig godt og begrunner hva hun gjør og valgene hun tar. Et stort pluss for meg som ung kvinnelig student er at hun er meget flink og hensynsfull under GU-timer, samtidig som hun er effektiv.

Veldig hyggelig og dyktig lege

Definitivt den beste legen jeg har hatt! Hun er imøtekommende og jeg har alltid følt meg ivaretatt og tatt på alvor. God til å forklare symptomer, behandlingsalternativer osv. Aldri opplevd å bli kastet ut, slik noen andre her nevner. Vil anbefale henne til alle som vil ha en lege som bryr seg.