Mariann Skålbones

SiO Helse Kvinne, 44 år

Autorisert2006
Ledige plasser 83 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

SiO Helse

0372 Oslo
Mariann Skålbones er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mariann Skålbones

Fantastisk lege!

Mariann har vært en veldig flott lege å ha de siste tre åra. Jeg stiller meg uforstående til mye av kritikken hun har fått nedenfor. Hun har hjulpet meg med det ene og det andre av vanlige "studentproblemer", men hun har også vært flink og fulgt godt opp etter prøvetaking for en sykdom jeg har (ringt/sendt brev, alt ettersom hva som ble avtalt).

Selve legekontoret er godt funksjonelt og jeg har trivdes godt der. Til tider har det tatt en evighet å få time, noe som trekker litt ned. Sykepleierene som jobber der har i mine øyne vært veldig snille, muligens litt travle. Jeg har fått godt service og de tar godt vare på meg som har sprøyteskrekk (som nå har blitt kurert!) og har vært inne til blodprøve titt og ofte.

Det er faktisk med tungt hjerte at jeg nå avslutter min kontakt med sio helse. De har virkelig hjulpet meg gjennom studietiden!

Dyktig, lyttende og behagelig.

Utrolig hyggelig og varm lege.

Forklarer veldig godt og begrunner hva hun gjør og valgene hun tar. Et stort pluss for meg som ung kvinnelig student er at hun er meget flink og hensynsfull under GU-timer, samtidig som hun er effektiv.

Veldig hyggelig og dyktig lege

Definitivt den beste legen jeg har hatt! Hun er imøtekommende og jeg har alltid følt meg ivaretatt og tatt på alvor. God til å forklare symptomer, behandlingsalternativer osv. Aldri opplevd å bli kastet ut, slik noen andre her nevner. Vil anbefale henne til alle som vil ha en lege som bryr seg.

God lege som tar deg seriøst

Vennlig og sympatisk lege, som tar deg og din problemstilling på alvor. Noe venting kan forekomme før timen, mulig fordi hun tar seg tid til å lytte å snakke med hver pasient.

Veldig dyktig fastlege

Jeg har utelukkende positiv erfaring med Mariann som fastlege. Hun tar seg god tid til å undersøke og stille spørsmål. Som student møter man ofte komplekse situasjoner som i en vanlig arbeidssituasjon ikke er like krevende. Dette er Mariann svært bevist på, og gir gode tips og råd for hvordan man kan møte hverdagen. Hun er flink å følge opp, og jeg føler meg virkelig ivaretatt som pasient. Leser en del kommentarer om at det er vanskelig å få time, det synes jeg ikke stemmer. Er det lang ventettid har jeg fått tilbud om time til en av de andre legene på legekontoret. Topp service.