Snorre Langfjæran

Sagatunet legesenter

1986

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Sagatunet legesenter Telefonnummer61 19 14 2061 19 14 ...
Sagatunet, Sigurd Østliensveg 4 2830 Raufoss
Snorre Langfjæran er en av 11 fastleger i Vestre Toten

Siste vurderinger av Snorre Langfjæran

Unik dyktig lege!

Empatisk og kunnskapsrik lege! Snorre tar seg tid til pasienter og han tar hver minste ting på alvor. Han lytter til deg og svarer på de spørsmål du måtte ha. Er han i tvil henviser han videre uten å nøle. Føler meg 110% trygg på hans vurdering. Både ovenfor meg selv og barna mine. Har aldri opplevd maken til lege og er så utrolig glad for at jeg endte opp med han etter å ha byttet fastlege flere ganger. Snorre hørte og så meg når ingen andre gjorde. All ros fra meg!

Utrolig grei lege

Snorre Langfjæran er av den skjeldne
legetypen som virkelig lytter til det du har å fortelle.Det virker betryggende.
Rolig,ettertenksom og utrolig snill og vennlig.

Flott lege, men meget dårlig organisert kontor

Ingen ting å utsette på legens kompetanse eller empati, men det er som nevnt tidlige lang ventetid på time og et utrolig dårlig organisert legekontor.
Det er ikke uvanlig at en sitter over en time i telefonen før den kuttes av seg selv. Dersom en skal hente dokumenter, kan en bli sittende på venteværelse opp til en time, gjerne to. At det er mange oppgaver betviles ikke, men logistikken der i mot. Oppgavene og pasienten er mer eller mindre de samme, endringen har kommet med endringer i sammensetningen på kontoret.
Helsesekretærene er later til å være lite reflektert over at pasientene er mennesker i en sårbar situasjon og kan oppleves rigide og lite samarbeidsvillige/stresset.
Siden jeg siste halvåret har hatt tettere oppfølging av lege, har jeg tilbragt mye tid på venteværelset her og forstår at dette er en felles opplevelse, ut over den vanlige misnøyen med venting, det er jo alltid noen som klager.
I skrivende stund har jeg nettopp blitt avvist med teknisk stemme "Du blir nå automatisk koblet av køen," som kommer når du har ventet i 60 minutter. Det har skjedd de siste fem gangen jeg har ringt, og to ganger etter hverandre.
Håper denne konstruktiv kritikken blir håndtert til det beste både for kollegialitet og pasientene.
Dersom den betviles, kan det kanskje henges opp en ros og ris kasse på venteværelset?

Bra lege, dårlig organisering

Kunnskapen til legen er det ingenting å si på. Legekontoret derimot, funker ikke. Det er ikke mulig å komme igjennom på telefonen, ikke får man svar på pasientsky, og dersom man kommer innom, må man påberegne flere timers ventetid. Det er håpløst å ha en fastlege på et slikt kontor, da vedkommende aldri er tilgjengelig når man trenger det!

Missfornøyd.

Første gang jeg har opplevd å få endringer på diagnose frem og tilbake på en så lite ok måte. I tillegg er nå inngått planlegging / avtale ignorert etter ny lege har blitt ansatt for å avlaste ham.