Snorre Langfjæran

c/o Raufoss legesenter Almenvegen 3 2830 Raufoss
Snorre Langfjæran er en av 13 fastleger i Vestre Toten

Siste vurderinger av Snorre Langfjæran

Missfornøyd.

Første gang jeg har opplevd å få endringer på diagnose frem og tilbake på en så lite ok måte. I tillegg er nå inngått planlegging / avtale ignorert etter ny lege har blitt ansatt for å avlaste ham.

Faglig dyktig og god til å lytte - men nesten umulig å få time!

Av de fastlegene jeg har hatt i mitt liv, så er doktor Langfjæran kanskje den faglig mest kompetente. Han er flink til å lytte til pasientene, flink til å følge opp, og flink til å videresende pasientene til spesialister ved behov eller hvis han selv er i tvil. Alt dette bidrar til å skape tillitsbånd mellom lege og pasient, og jeg følte meg meget godt ivaretatt den tiden jeg brukte Langfjæran. MEN, desverre er det nesten umulig å få time hos Langfjæran, også ved relativt akutte ting. Jeg opplevde flere ganger å måtte krangle med kontordama over telefon for å få time, og slik skal det ikke være når man trenger rask legehjelp! For min del rant begeret over da jeg fikk sterke nakkesmerter, og ble satt opp på time nesten to måneder frem i tid. Jeg skiftet fastlege på dagen, og er glad for det. Riktignok savner jeg av og til følelsen av å bli tatt skikkelig på alvor av legen min når det er noe - som jeg ble hos Langfjæran - men jeg savner absolutt ikke det å måtte krangle meg til time de gangene det var noe. Ergo: Super lege, faglig dyktig, hyggelig, seriøs, empatisk - gitt at du klarer å få time.

Langfjæran er best!

Snorre er den beste legen jeg noen gang har vært hos.
Han hører på alt jeg har å si og forstår meg! Han er så utrolig snill og det er nesten så jeg gleder meg til hver legetime for jammen er det sjelden jeg treffer noen som er så koselige.
Kontordama kunne vært 3hakk blidere ellers ok! :)
Forferdelig lang ventetid.. har ventet over en time alle gangene men det er verdt det da man først kommer inn.
Får alltid time veldig raskt.

Strålende fornøyd!

Utrolig flink og dyktig lege, synes jeg. Tar seg TID til å høre på hva du har å si, forståelsesfull og sympatisk, og kan faget sitt. Ventetiden er noe lang, som mange sier, men du får igjen får det når du kommer inn døra på kontoret hans og møter en lege som tar seg tid til å se hver enkelt pasient. Jeg har også mange ganger fått lov til å komme inn i lunsjpauser, etter han egentlig er ferdig for dagen osvosv. Supert!

Bra. Anbefales!

Kan være vanskelig å få time samme måneden, men når man endelig kommer inn møter man en hyggelig og forståelsesfull lege som absolutt gir inntrykk av å kunne sine ting.
Og er han i tvil så sendes du videre til spesialist.
Lett å snakke med, absolutt folkelig.
Har kanskje litt mye å gjøre og litt dårlig tid av og til.

Hyggelg kontordame og, men noe stresset av og til.