Ali Hassan Al-Hassan

Frakkagjerd Legesenter Mann, 56 år

Autorisert2013
Ledige plasser 600 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Frakkagjerd Legesenter

Frakkagjerdvegen 90 5563 Førresfjorden
Ali Hassan Al-Hassan er en av 9 fastleger i Tysvær

Siste vurderinger av Ali Hassan Al-Hassan

Veldig bra lege!

Dette er den mest nøyaktige legen jeg noen gang har vært hos. Tar seg tid, undersøker nøye og utelukker flere ting, tar prøver som man bør og sender videre om han mener det er best. Topp kontordame! Smilende, hjelpsom og rask. 5stjerners!

Følger ikke opp

Legen sendte henvisning til RHL og der forstod de ikke henvisningen å ba han sende ny. Samtidig sendte de til legen ett resultat av en tidligere undersøkelse. Etter ca 2,5 mnd.ringte jeg Sykehuset hvor det ble av timen, da fikk jeg vite at legen ikke hadde sendt inn ny henvisning. Etter kontakt med legen sa han at han hadde glemt det og kom med undskyld, men går dette ant.

Meget misfornøyd

Vansklig og komme gjennom på tlf. Når en til slutt kommer gjennom har hun som tar tlf vanslig for å forstå hva en sier.

Når jeg kommer til legen er han arrogant, sur og støttende. Han vil ikke gjøre de undersøkelsene jeg er der for fordi jeg har dagens siste time og han ligger nesten 45 min bak skjemaet, og det er tydlig at han vil gå hjem. Blir feil informert, og blir ikke henvist til riktig plass...

Jeg holder på å begynne å gråte inne på legetimen flere ganger.

Endte opp med å skifte fastlege til en annen kommunde fordi alle andre I Tysvær var fylle. Bedre med litt lenger reise tid, en å måtte gå til denne legen.

Bare rot

Ved en andledning brukte jeg en dag på å ringe for time uten å få kontakt. Til slutt kjørte jeg til legekontoret og det var stengt uten at det var lagt inn beskjed på telefonsvarer.

Legen rotet med henvisning slik at barnepoliklinikken ikke forsto hva som var problemet og bad om ny henvisning.

Ble i tillegg sendt til apoteket for å hente e - resept uten at han hadde lagt resepten inn. Måtte tilbake 2 ganger før han hadde gjort det riktig.

Helt umulig å få kontakt med legekontoret på telefon.

Helt ubrukeli

Skulle aldri vært lege umulig og komme i kontakt med ikke lett og snake med blei hissig. Forstår ikke va ein sier