Ali Hassan Al-Hassan

Frakkagjerdvegen 90 5563 Førresfjorden
Ali Hassan Al-Hassan er en av 9 fastleger i Tysvær

Siste vurderinger av Ali Hassan Al-Hassan

Meget misfornøyd

Meget misfornøyd etter dårlig oppfølging og kommunikasjon med legen. Som førstegangs-gravid fikk jeg dårlig oppfølging, ingen kommunikasjon for veien videre da du oftes ikke vet hva du skal spør om selv. Prøver ble ikke tatt da de skulle og ble møtt med en arrogant og nærmest irritert tilnærming til meg som pasient da jeg bestilte ny time for oppklaring og prøver.
Stor usikkerhet- følte meg ikke ivaretatt.
Anbefales ikke til gravide.

Flink og rolig lege

Rolig og lyttende lege. Har noen ganger blitt misoppfattet, men det kan like gjerne være min egen feil.

Han oppfatter lite av det som sies når han gjør andre ting, som f.eks. når han skriver i journalen på data.
Når jeg som pasient nå er obs på dette, går alt mye bedre.

Virker faglig dyktig og undersøker gjerne litt ekstra.

Han har også særdeles mye bedre barnetekke enn kollegaen over gangen.

Veldig bra lege!

Dette er den mest nøyaktige legen jeg noen gang har vært hos. Tar seg tid, undersøker nøye og utelukker flere ting, tar prøver som man bør og sender videre om han mener det er best. Topp kontordame! Smilende, hjelpsom og rask. 5stjerners!

Følger ikke opp

Legen sendte henvisning til RHL og der forstod de ikke henvisningen å ba han sende ny. Samtidig sendte de til legen ett resultat av en tidligere undersøkelse. Etter ca 2,5 mnd.ringte jeg Sykehuset hvor det ble av timen, da fikk jeg vite at legen ikke hadde sendt inn ny henvisning. Etter kontakt med legen sa han at han hadde glemt det og kom med undskyld, men går dette ant.

Meget misfornøyd

Vansklig og komme gjennom på tlf. Når en til slutt kommer gjennom har hun som tar tlf vanslig for å forstå hva en sier.

Når jeg kommer til legen er han arrogant, sur og støttende. Han vil ikke gjøre de undersøkelsene jeg er der for fordi jeg har dagens siste time og han ligger nesten 45 min bak skjemaet, og det er tydlig at han vil gå hjem. Blir feil informert, og blir ikke henvist til riktig plass...

Jeg holder på å begynne å gråte inne på legetimen flere ganger.

Endte opp med å skifte fastlege til en annen kommunde fordi alle andre I Tysvær var fylle. Bedre med litt lenger reise tid, en å måtte gå til denne legen.