Ali Hassan Al-Hassan

Ukjent

Ingen på venteliste

Frakkagjerd Legesenter Telefonnummer52 75 50 6052 75 50 ...
Frakkagjerdvegen 90 5563 Førresfjorden
Ali Hassan Al-Hassan er en av 11 fastleger i Tysvær

Siste vurderinger av Ali Hassan Al-Hassan

Han tar hensyn for pasienter situatsjonen og gikk en løsning som passer best for alle.

Han er nesten tilengelig når vi trenger behandling (mest mulig)

Store utfordringer!

Jeg har dessverre svært dårlig erfaring med denne legen. Kommunikasjonen har vært elendig, han vil ikke slippe meg til, men vil heller fortelle om egne erfaringer og sammenligner med andre pasienter. Det har i dette tilfellet vært snakk om et komplisert sykdomsbilde, og legen har gjort det klart at han tvilte på det som ble sagt og ville derfor ikke hjelpe. Det ble en svært fortvilende situasjon for både pasient og pårørende. Han gjorde det også klart at han er indremedisiner, og synes det er vanskelig å forholde seg til andre pasientgrupper. Konklusjon: Velg en annen lege!

Dyktig faglig.

Tar seg tid til pasienten, tar raske beslutninger, konferer med spesialister ved usikker diagnose.Følger opp og gir tilbakemelding.

Verdens beste lege

Han er utrolig flink med både meg og mine to unger. Tar ting seriøst og følger opp. ikke problem å få time å ungene synes han er utrolig hyggelig

Kunnskapsrik og forståelsesfull

Veldig flink lege. Han snakker med deg, ikke til deg. Mye kunnskaper og henviser videre når det trengs.