Sylvia Enuma Okeke Dako

Randabergveien 372 4096 Randaberg
Sylvia Enuma Okeke Dako er en av 11 fastleger i Randaberg

Siste vurderinger av Sylvia Enuma Okeke Dako

Veldig fornøyd

Hatt hun som fastlege i 3-4 år og er kjempe fornøyd, lite ventetid, og ellers flink til å lytte og sende henvisninger videre for eks, alt i alt er jeg kjempe fornøyd med hun, beste fastlegen jeg har hatt

Anbefales ikke

Blir ikke hørt, og hun viser lite/ingen forståelse for sykdom eller symptomer. Alltid ventetid, har alltid ventet minst 30 min etter timeavtalen. Huns er smilende og hyggelig, men det hjelper ikke når jeg ikke får den hjelpen jeg trenger

Dyktig lege

Har hatt henne som fastlege i 4 år, er kjempe fornøyd. Følger opp og lytter. Kan virkelig anbefale henne.

Gott bemøtande av kompetent lækare

Fantastiskt skønt att få tillfælle att få møta en kompetent och duktig lækare. Att bli lyssnad till och tagen på allvar ger tillit och kænslan av att bli tagen på allvar. Tack!

Uhøflig og uprofesjonell

Denne personen er uprofesjonell og regel rett ufin. Brukte min tid inne på kontoret å gå i personangrep(mens jeg hadde mitt barn på fanget) Fikk ikke det jeg hadde bestilt timen for. Gikk ut fra kontoret hennes gråtende. Aldri opplevd maken til frekkhet noen gang. Komme aldri å bruke vedkommende noen gang og vil ikke anbefale videre.