Sylvia Enuma Okeke Dako

Randabergveien 372 4070 Randaberg
Sylvia Enuma Okeke Dako er en av 10 fastleger i Randaberg

Siste vurderinger av Sylvia Enuma Okeke Dako

En tilsynelatende dyktig lege

Mine erfariner er at hun tar pasienter på alvor og gjør den jobben hun skal gjøre. Når hun ikke har vært tilstede har det alltid vært kjekke og dyktige vikarer.

Seriøs og respektfull

Har hatt to konsultasjoner med henne og opplevd å bli lyttet til og hjulpet. Hun stilte fokuserte oppfølgingsspørsmål og jeg ble møtt med det jeg føler er genuin interesse. Følte meg hjulpet.

Ikke voldsomt imponert.

Er svært sjelden hos legen, men har henne også som lege i en årlig undersøkelse gjennom jobb.
Hun er absolutt tilstede, men presterte å anbefale utvidede tester pga for høy kolesterol 2 år på rad og ønsket at jeg tok dette opp med min fastlege... Da jeg gjorde henne oppmerksom på at hun sa det samme for 1 år siden og at det faktisk var hun som var min fastlege, ble hun selvfølgelig flau, men tok ikke tak i situasjonen.
Vet ikke hva jeg skal mene, men imponert er jeg ikke.

Svært vanskelig å komme i kontakt med Raft klinikken, ikke lett om man trenger øyeblikkelig hjelp.

Lytter ikke

Hun lytter ikke til det som blir sagt og avbryter. Hun tok seg ikke tid til å høre hva som faktisk var problemet. Lite fornøyd med denne legen.

Tusen takk for hjelpen

Jeg føler meg som et nytt menneske. Takk for at du tok deg tid til å lytte på meg en veldig travel dag for deg.. Du fannt virkelig ut hva problemet var.

sympatisk og kompetent lege

Ble utrolig godt motatt av henne. Satte seg grundig inn i sykehistorien min og var både lydhør og empatisk. Kan anbefales på det sterkeste!

total fiasko

Tar ik pas seriøst."du kan ikke fortelle legen hva den skal gjøre".spør ikke hva hun kan gjøre for deg.setter seg ik in i journal. Tar ik pårørende t en pas seriøst heller.
Mangel på empati.

Totalt upersonlig

Er lite interessert i å hjelpe deg.
Spør lite, du sitter igjen med en følelse var dette alt.
Har dårlig tid, selv om hun har over 900 ledige plasser..
Går sjelden til lege, har kommet med mer en to spørsmål på en legetime. Da må du bestille ny time.

Gir hun en sjanse til, men anbefaler henne ikke..

Den beste legen jeg har hatt!

Sylvia Dako er lydhør og har en flott personlighet. Alltid imøtekommende. Faglig dyktig og en fantastisk fastlege for både meg og mine barn!

Jeg er veldig fornøyd med denne lege.

Hun er grundig og kompetent i hennes arbeid. Jeg har ingen reservasjoner med å anbefale henne til andre.

Faglig dyktig og sympatisk

Sylvia Dako er en aldeles utmerket lege. Hun er faglig dyktig og en lege som virkelig lytter til deg som pasient.

Veldig skuffet over denne lege..

Kom til denne legen veldig optimistisk. Håpet på å møte en lege som var villig til å hjelpe meg videre med mine kroniske sykdommer. Hun ser ikke ut til å være interessert i det hele tatt. Resepter jeg har spurt om å få, har det blitt lakt inn feil produkt omtrent hver gang. Henvisninger er helt håpløs. Ja, i det hele tatt er jeg veldig skuffet og missfornøyd med denne lege.