Sylvia Enuma Okeke Dako

Landsbylegen i Randaberg
Randabergveien 372 4096 Randaberg
Sylvia Enuma Okeke Dako er en av 10 fastleger i Randaberg

Siste vurderinger av Sylvia Enuma Okeke Dako

Gott bemøtande av kompetent lækare

Fantastiskt skønt att få tillfælle att få møta en kompetent och duktig lækare. Att bli lyssnad till och tagen på allvar ger tillit och kænslan av att bli tagen på allvar. Tack!

Uhøflig og uprofesjonell

Denne personen er uprofesjonell og regel rett ufin. Brukte min tid inne på kontoret å gå i personangrep(mens jeg hadde mitt barn på fanget) Fikk ikke det jeg hadde bestilt timen for. Gikk ut fra kontoret hennes gråtende. Aldri opplevd maken til frekkhet noen gang. Komme aldri å bruke vedkommende noen gang og vil ikke anbefale videre.

Fjern

Har vært inne to ganger i forbindelse med helsesjekk for sertifisering og førerkort. Hun klarer ikke å fylle ut skjema riktig og krever betaling for å rette opp. Sender uhemmet faktura uten forklaring, måtte bytte fastlege for å slippe flere urettmessige krav

En tilsynelatende dyktig lege

Mine erfariner er at hun tar pasienter på alvor og gjør den jobben hun skal gjøre. Når hun ikke har vært tilstede har det alltid vært kjekke og dyktige vikarer.

Seriøs og respektfull

Har hatt to konsultasjoner med henne og opplevd å bli lyttet til og hjulpet. Hun stilte fokuserte oppfølgingsspørsmål og jeg ble møtt med det jeg føler er genuin interesse. Følte meg hjulpet.