Sylvia Enuma Okeke Dako

Randabergveien 372 4070 Randaberg
Sylvia Enuma Okeke Dako er en av 10 fastleger i Randaberg

Siste vurderinger av Sylvia Enuma Okeke Dako

En tilsynelatende dyktig lege

Mine erfariner er at hun tar pasienter på alvor og gjør den jobben hun skal gjøre. Når hun ikke har vært tilstede har det alltid vært kjekke og dyktige vikarer.

Seriøs og respektfull

Har hatt to konsultasjoner med henne og opplevd å bli lyttet til og hjulpet. Hun stilte fokuserte oppfølgingsspørsmål og jeg ble møtt med det jeg føler er genuin interesse. Følte meg hjulpet.

Ikke voldsomt imponert.

Er svært sjelden hos legen, men har henne også som lege i en årlig undersøkelse gjennom jobb.
Hun er absolutt tilstede, men presterte å anbefale utvidede tester pga for høy kolesterol 2 år på rad og ønsket at jeg tok dette opp med min fastlege... Da jeg gjorde henne oppmerksom på at hun sa det samme for 1 år siden og at det faktisk var hun som var min fastlege, ble hun selvfølgelig flau, men tok ikke tak i situasjonen.
Vet ikke hva jeg skal mene, men imponert er jeg ikke.

Svært vanskelig å komme i kontakt med Raft klinikken, ikke lett om man trenger øyeblikkelig hjelp.

Lytter ikke

Hun lytter ikke til det som blir sagt og avbryter. Hun tok seg ikke tid til å høre hva som faktisk var problemet. Lite fornøyd med denne legen.

Tusen takk for hjelpen

Jeg føler meg som et nytt menneske. Takk for at du tok deg tid til å lytte på meg en veldig travel dag for deg.. Du fannt virkelig ut hva problemet var.