Muhunthan Navaratnam

Autorisasjon (2012)

Muhunthan Navaratnam er en av 33 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Muhunthan Navaratnam

Trygg og seriøs lege med godt menneskesyn

Er kjempe fornøyd med "Mugge"! Som 25år gammel kvinne med lett legeskrekk, gikk min første time med ham ut på gynekologisk behandling. Det var like før jeg ombestemte meg, men jeg er glad jeg ikke gjorde det. Han tok seg tid til å snakke med meg, stille meg spørsmål og på den måten gjøre meg trygg og komfortabel. Og det fortsatte han med gjennom hele løpet. Han har god forståelse for at kroppen ikke bare er et objekt, og er opptatt av at man forstår, blir forstått og gir seg ikke med det første om man ikke finner ut av plagene med det første.

Fantastisk fastlege

En fantastisk lege som tar deg på alvor og prøver alt for å hjelpe deg.
Ble sendt på sykehuset av han for akkutt rønken og han ringte til meg etter et par timer for å høre om jeg har fått hjelp.Det er en lege som bryr seg.

Trygg og dyktig

Utrolig dyktig lege som tar deg på alvor. Aldri hatt en så bra fastlege før. Han forstår autoimmune sykdommer som mange fastleger ikke gjør. Anbefales på det sterkeste!

Flink fastlege

Tar deg på alvor, rolig, hyggelig, søker hjelp fra andre leger dersom det trengs og er rask med tilbakemeldinger.

Anbefales

Hadde denne legen ved noen anledninger når fastlegen min ikke var tilgjengelig. Veldig hyggelig og omgjengelig lege som tar deg på alvor og har forståelse for dine problemer. Han fant også fort ut hva som feilet meg (noe fastlegen min ikke greide..). Anbefales på det sterkeste.