Grethe Bjørnsund Gundersen

Parkveien 10 8400 Sortland
Tlf: 76 10 92 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Grethe Bjørnsund Gundersen er en av 12 fastleger i Sortland

Siste vurderinger av Grethe Bjørnsund Gundersen

Den beste legen jeg har hatt

Grethe tar virkelig tak i ting, og FØLGER OPP. Hun er rolig, spør, lytter og ser. Anbefales på det aller sterkeste!! Savner virkelig å ha henne som fastlege.

Flink og snill!

Kjempeflink og snill! Vanskelig å få tid, men det er kommunens feil.

Fantastisk lege!

Fantastisk lege! Hun høre faktisk på det man har å fortelle og man blir tatt på alvor.. Effektiv, menneskelig og kunnskapsrik. Anbefales på det varmeste.

Meget dyktig!

Hun tar deg på alvor, er effektiv, får ting gjort, lytter og setter seg inn i situasjonen. Veldig dyktig, skulle vært flere som henne!

en av de bedre legene jeg har møtt

hjelpsom lege som får ting til å skje, gjør ikke ting vanskeligere enn nødvendig.
hun er god til å lyte til passienten og finner løsninger raskere enn mange andre i hennes yrke. har ikke opplevd denne vent- og- se- holdningen fra henne.

Utrolig vanskelig å få tak i

Vært hos henne bare et par ganger, de gangene har jeg følt at hun ikke tar meg seriøst, å jeg er IKKE en som går til legen for alt og ingenting! Utrolig vanskelig å få time siden hun har en eviglang venteliste å er mye borte. Å det tar utrolig lang tid før ting blir gjort ang. henvisninger, navbrev, vurderinger, utredninger o.l. Vurderer å bytte fastlege, men er ikke stort å velge mellom hær! Å det koster flesk å ringe legesenteret om man har behov for å snakke med legen eller bestille noe, siden de bruker et 815 nummer. Ellers er hun jo en smilende å blid lege :)

Den beste jeg har hatt

Hun er en lege som tar passientene på alvor. Hun tar seg tid og visrer et genuint personlig engasjemang i passientenes ve og vell. Faglig dyktig og løsningsorientert.

Noen er flink, Grethe er genial.

Fantastisk Lege som virkelig bryr seg, Synd hun ikke blir med på flyttelasset.

Dyktig, vennlig, snill og engasjert

Faglig meget dyktig lege som er engasjert på pasientens vegne. Hun er vennlig og forsøker innenfor de rammer de er gitt (som desverre er ganske dårlige- takk Stoltenberg!) å yte det de kan. Oppdatert på nye behandlingsmetoder og bruker ultralyd i egen praksis. Jeg er glad i min fastlege!