Dagfinn Kittelsen

Bærumsveien 205 1357 Bekkestua
Dagfinn Kittelsen er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Dagfinn Kittelsen

Min lege

Dagfinn Kittelsen er min fastlege. Det er jeg meget fornøyd med. Det er lett å samtale med ham, jeg får gode medisinske råd, og han følger opp.

Veldig misfornøyd og har byttet lege

Føler at legen er arrogant og nedlatende. Spør meg hva jeg vil han skal gjøre med problemet. Han er lege og bør vite evt hva som må gjøres og hvor det skal henvises. Man skal ikke behøve å fortelle legen det! Har alltid følt meg veldig utilpass etter konsultasjoner hos denne legen og anbefaler ingen å gå dit.

Solid

Kom til Kittelsen med problemer som hadde bygget seg opp over tid. Fikk en grundig gjennomgang, og er i dag fri for tidligere plager. Fikk god oppfølging og god service. En fastlege jeg er godt fornøyd med.

Endelig en som skjønte, og som gadd å gå systematisk til verks!

Jeg har lenge slitt med ganske merkelige plager. Rare utslag, sliten, svimmel og en del smerter. Har forsøkt å få orden på dette i noen år, men uten hell. Følte meg ganske dum etterhvert. Jeg ga derfor etterhvert opp min forrige fastlege og byttet til Kittelsen.
Endelig fikk jeg svar! Kittelsen gikk grundig til verks, lyttet og kom med forlag som ingen andre har foreslått. Nå er jeg symptomfri, frisk og rask, og det eneste jeg angrer på er at jeg ikke byttet fastlege før.
Veldig bra opplevelse.

Behagelig. Hyggelig og interessert lege.

Kittelsen har vært min fastlege i snart to år, og jeg har blitt møtt på en god måte hver gang jeg har oppsøkt legekontoret. Føler meg trygg og "sett".