Kirsten Schjesvold

Stabekk Legesenter

Ringsveien 3 1368 Stabekk
Kirsten Schjesvold er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kirsten Schjesvold

Svært fornøyd; veldig dyktig og oppmerksom

Oppfatter situasjonen raskt. Handlekraftig. Omsorgsfull. Kjenner deg igjen. Tid til å svare på spørsmål og forklare i nøkterne termer. Øyekontakt, sitter ikke bare å titter i skjermen. Erfaring fra psyk. Nokså god til å holde tiden. Veldig god service utenom timer. Men ikke noe dill dall. Hvis du trenger en fastlege med litt ekstra myk tilnærming og en hånd å holde i så er kanskje ikke dette rette person.

Utrolig dyktig

Kirsten er en utrolig dyktig lege, den beste jeg har hatt. Hun har overrasket meg med sin kunnskap om detaljer som jeg ikke ville forventet av en allmennlege. Hun er også veldig hyggelig og tar deg seriøst på alle områder. Kjempeflink!

Kjapp

Hun tar seg ikke mye tid til deg, og kan være litt hard. Jeg har sprøytekskrekk og når hun spurte om jeg skulle ta blodprøve og jeg sa jeg ville vente, forsto hun ikke det så veldig godt. Ellers er hun lyttende og hyggelig, men hun tar seg betalt for alt.

Den beste legen jeg har hatt!

Det var veldig oppmerksomme på alt som skjedde med meg. Han ga meg alle informasjoner jeg trengte.
Hun er utrolig vennlige.

Veldig fornøyd

Vi er veldig fornøyde med både Kirsten og Stabekk Legesenter. God tilgjengelighet og god service! Veldig flinke med barn!