Shirin Ghanavatian

Grønlandsleiret 31 0190 Oslo
Shirin Ghanavatian er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shirin Ghanavatian

Kommer Shirin tilbake?

Jeg fikk time med Shirin to ganger i 2015 før hun ble borte. Lenge. Det er en vikar som i de siste 2 år har vært min fastlege. Jeg har ikke valgt ham, og skulle ønske legekontoret sa ifra at Shirin ikke er tilstede når man bestiller time. De kunne også med fordel informere pasientene om når de kan forvente å ha henne tilbake.

Frekk resepsjonist

Med sånne folk i resepsjonen føler man seg uønsket. Og hva skjer med telefontid fra 10-15?
Jeg bytter fastlege så fort som mulig.

Manglende oppfølging, dårlig legesekretær

Jeg byttet til Shirin for et par, tre år siden, rett før første vikar tok over. Jeg oppfattet henne som vennlig og interessert, det samme med begge vikarene jeg har vært hos. Dessverre er helhetsinntrykket av legesenteret helt forferdelig. De har glemt henvisningen min, og etter jeg purret har det heller ikke skjedd noe.

Lokalet er lite innbydende og prøvene jeg har tatt har vært i rommet som fungerer som resepsjon, kontor og lunsjrom. Jeg husker også jeg stusset første gangen jeg var der, da det kun er et venterom uten noen måte å komme i kontakt med noen på. Ikke at det i seg selv er dårlig, men når man legger alle tingene sammen, gir det et dårlig inntrykk. Legesekretæren er sur og utålmodig, og virker som han helst ville vært foruten pasientene. Jeg har fått feilsendt en faktura for en time jeg ikke hadde, og jeg tror det er noe galt med oppringningsfunksjonen. Dette gjør det noen ganger umulig å komme gjennom på telefon.

Jeg har nå satt meg på venteliste hos en annen lege. Dette er synd, da jeg i utgangspunktet var veldig fornøyd med Shirin.

Shirin: topp. Resten: ræva.

Fikk bare gått til Shirin 1 gang før hun ble borte. Kommer hun noen tilbake? Vet ikke. Har jeg lyst til å spørre vikaren med 3-dagerskjegg, joggebukser og Crocs om det jeg lurer på? Nei. Dustete timebestillingssystem i PasientSky, får svar på henvendelser etter flere måneder.
Kom tilbake, Shirin!

Hvorfor har ikke sekretæren blitt byttet

Skjønner virkelig ikke at Vital legekontor ikke har byttet ut resepsjonisten? Når jobben er å være stemmen utad og gi god service. Alltid problemer med PasientSky timebestilling og å få time den dagen som ønskes. Ringer ikke opp, er kort og kald på telefonen. Dessverre har Shirin blitt helt borte og har nå vikar nr 2- som er veldig hyggelig og tar meg på alvor, det at man ikke får beskjed at legen blir borte eller hvor lenge en vikar blir er problematisk for meg, som virkelig trenger riktig oppfølging. Lokalet er skittent og bryr meg veldig over det hver gang jeg er der.