Kristin Johanne Lyslo

Bjørnsonsgate 2 2821 Gjøvik
Kristin Johanne Lyslo er en av 29 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Kristin Johanne Lyslo

Den beste legen!

Denne legen er trygg og har mye faglig kunnskap. Tar meg på alvor, men jatter ikke. Stiller krav og det er bra! Henviser når nødvendig. Lytter til meg og strekker seg veldig langt for pasientene sine. Kan både le og gråte på kontoret hennes. Hun ser hele meg! Er veldig takknemlig for å ha henne som lege.

God!

opplever henne som en meget dyktig lege. Kan virke litt streng ang medisinbruk, men for meg var dette redningen!
Om jeg har trengt videre utredning har jeg fått dette.
Kan anbefales!

Værste legen jeg noen gang har hatt

Denne legen er alt annet enn imøtekommende, og yter generelt dårlig omsorg/service. Hun har ved flere anledninger himlet med øynene og gir tydelig uttrykk for å være oppgitt. Ut i fra dette skulle man tro jeg var en som dro ofte til legen uten grunn, men jeg har kun vært hos henne noen få ganger, og har hatt henne som fastlege i over et år. Lurer på om hun kan være lei yrket sitt? Anbefales ikke.

Noen mennesker passer bare ikke til yrke sitt!

Fikk kristin som fastlege da min forrige sluttet, og jeg vil på ingen måte anbefale henne til noen. Hun er veldig humørsyk, tar seg ikke tid til å lytte, og er arrogant. Må purre på papirer ofte 3 ganger før hun sender det av gårde. Hun møter deg med et surt oppsyn, og er ikke en morgenfugl. Så er man av den sarte sjelen, så ville jeg funnet meg en annen lege.

Sikkert kunnskapsrik, men dårlig pasientbehandling.

Vedkommede er en kvinne som går rett på sak. Kan virke veldig kald og direkte, og ikke glad i småprat. Vanskeligheter med å skjønne problemet (og/eller problemer). Misliker systemer, og har ett eller annet i mot alt som har med NAV å gjøre.
For å forbedre håndteringen av pasienter vil jeg anbefale at vedkommede virker mer imøtekommende og forståelsesfull. Bare et lite tips som vil forbedre mye av følelsen av å føre en samtale med Kristin.

uengasjert

Ikke hjelpsom og vanskelig å kommunisere med.
Virker ikke som at hon er interessert av å hjelpe folk.

Tragisk lang ventetid

Legen er bra, tar seg tid til deg, lytter og hjelper.
Men ventetiden på legesenteret er helt tragisk. Hver gang jeg har hatt time er det minimum ventetid på 20 minutter. Har sittet opptil EN time å ventet på å komme inn fler ganger. Mener at dersom det er så travelt, bør de i det minste varsle pasienten om stor ventetid evt. sende melding ang dette.

dyktig og empatisk

Jeg er svært fornøyd med å ha byttet til denne legen. Får fort time og som regel lite ventetid. Opplever henne som faglig dyktig og empatisk.
Gikk gjennom en tøff tid og hadde mye støtte i henne.
Jeg har også hatt med sønnen min noen ganger og hun er flink til å avlede ved undersøkelse slik at han føler seg trygg.

Iskald bryr seg ikke om pasienten sin.

Hun er en iskald lege uten medfølelse eller forståelse for sine pasienter. Hun er ikke mye behjelpelig angående undersøkelser og hun er vanskelig og spydig person verste legen jeg noensinne har hatt ikke til og anbefalle hun er ikke interessert i og hjelpe deg med det du ønsker.i dag byttet jeg til en annen lege og må si jeg ser fram til ny lege som kan vise meg respekt og empati for det mangler Kristin lyslo!!!

Ikke interessert i å hjelpe pasientene sine!

Ho er arrogant, spydig og humørsyk. Ho hører knapt etter på hva jeg sier, og jeg får følelsen av at ho ikke gidder bry seg, men bare vil bli kjapt ferdig. Sist jeg var hos ho var jeg veldig følsom og skremt, og mens jeg prøvde å forklare hvordan det var, så avbrøt ho meg å sa at nå kunne jeg gå på gangen sålenge, for jeg skulle ta blodprøver, og så kunne jeg gå etter det.. Byttet fastlege med en gang jeg kom hjem!

Litt humørsyk og krass, men flink

Hun framstår som litt humørsyk/vekslende humør. Hun går fra brå og krass til humoristisk, er litt vanskelig å skjønne hvor man har henne. Hun er tydelig på hva hun mener, når hun skal konkludere med noe. Hun virker irritert på systemene hun må forholde seg til (andre leger/spesialister/Nav osv),og av og til lurer jeg på om hun liker jobben sin!
Men hun er nøye, tar ting på alvor, utfører nødvendige undersøkelser, søker pasienten videre.
Man må stå på selv for å purre på prøvesvar og andre opplysninger.

Alle tiders fastlege.

Er der alltid for pasienten. Masse humor og forståelse.Meget dyktig.

Har aldri hatt bedre fastlege

Definitivt den aller beste fastlegen jeg har hatt, tar seg god tid til å lytte på problemer og kommer alltid med gode tilbakemeldinger på alt.

Unik

Dette er ei jente som har valgt legeyrket av de rette årsaker.. Empatisk og faglig dyktig. Skjønner godt at man noen ganger må vente litt for å komme inn til henne. Hun ta seg god tid og er grundig. Utrolig bra oppfølging. Trygg og varm..

Faglig dyktig og omsorgsfull!

Har aldri hatt bedre fastlege. Hun tar seg alltid tid til å lytte til pasienten slik at jeg alltid er trygg på at jeg er i gode hender uansett hva jeg har kommet for. Hun tar også gjerne en telefon eller på andre måter finner ut av ting hvis det skulle være noe. Jeg føler at hun alltid tar meg på alvor og jeg er svært godt fornøyd med måten hun har fulgt opp meg og min familie. Har ofte tenkt at hun fortjener en stor blomsterbukett for den gode jobben hun gjør! Vil anbefale henne på det varmeste.

Dårlig lege

Hun er arrogant, hører ikke på det en sier og prøver å gjøre deg så liten som mulig

Brukbar lege

Hun har hatt veldig problemer med å begynne om morgenen. De gangene jeg har hatt legetime som en av de første om morgenen så har det allerede vært forsinkelser på¨over en halv time. Det er ikke holdbart.

Dyktig, omsorgsfull lege!

Endelig har jeg funnet en lege som lytter og tar seg tid. Hun er meget dyktig, viser omsorg og medmenneskelighet. Gir veldig god oppfølging. Er svært fornøyd med fastlegen min!

Tar pasienten på alvor

Bruker tid og tar seg tid til problemet er løst. Meget bra:)

arrogant, lytter ikke, mangler engasjement for pasientene, notorisk for seint til kontoret

Lytter ikke til pasientene, starter diskusjoner og tar ikke pasienten på alvor.
Alltid ventetid, sjøl om man er nr. 1 eller 2 på lista på morran.