Kristin Johanne Lyslo

Bjørnsonsgate 2 2821 Gjøvik
Kristin Johanne Lyslo er en av 29 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Kristin Johanne Lyslo

Den beste legen!

Denne legen er trygg og har mye faglig kunnskap. Tar meg på alvor, men jatter ikke. Stiller krav og det er bra! Henviser når nødvendig. Lytter til meg og strekker seg veldig langt for pasientene sine. Kan både le og gråte på kontoret hennes. Hun ser hele meg! Er veldig takknemlig for å ha henne som lege.

God!

opplever henne som en meget dyktig lege. Kan virke litt streng ang medisinbruk, men for meg var dette redningen!
Om jeg har trengt videre utredning har jeg fått dette.
Kan anbefales!

Værste legen jeg noen gang har hatt

Denne legen er alt annet enn imøtekommende, og yter generelt dårlig omsorg/service. Hun har ved flere anledninger himlet med øynene og gir tydelig uttrykk for å være oppgitt. Ut i fra dette skulle man tro jeg var en som dro ofte til legen uten grunn, men jeg har kun vært hos henne noen få ganger, og har hatt henne som fastlege i over et år. Lurer på om hun kan være lei yrket sitt? Anbefales ikke.

Noen mennesker passer bare ikke til yrke sitt!

Fikk kristin som fastlege da min forrige sluttet, og jeg vil på ingen måte anbefale henne til noen. Hun er veldig humørsyk, tar seg ikke tid til å lytte, og er arrogant. Må purre på papirer ofte 3 ganger før hun sender det av gårde. Hun møter deg med et surt oppsyn, og er ikke en morgenfugl. Så er man av den sarte sjelen, så ville jeg funnet meg en annen lege.

Sikkert kunnskapsrik, men dårlig pasientbehandling.

Vedkommede er en kvinne som går rett på sak. Kan virke veldig kald og direkte, og ikke glad i småprat. Vanskeligheter med å skjønne problemet (og/eller problemer). Misliker systemer, og har ett eller annet i mot alt som har med NAV å gjøre.
For å forbedre håndteringen av pasienter vil jeg anbefale at vedkommede virker mer imøtekommende og forståelsesfull. Bare et lite tips som vil forbedre mye av følelsen av å føre en samtale med Kristin.