Kristin Johanne Lyslo

Sentrumlegene Gjøvik AS

Bjørnsonsgate 2 2821 Gjøvik
Kristin Johanne Lyslo er en av 29 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Kristin Johanne Lyslo

Noen mennesker passer bare ikke til yrke sitt!

Fikk kristin som fastlege da min forrige sluttet, og jeg vil på ingen måte anbefale henne til noen. Hun er veldig humørsyk, tar seg ikke tid til å lytte, og er arrogant. Må purre på papirer ofte 3 ganger før hun sender det av gårde. Hun møter deg med et surt oppsyn, og er ikke en morgenfugl. Så er man av den sarte sjelen, så ville jeg funnet meg en annen lege.

Sikkert kunnskapsrik, men dårlig pasientbehandling.

Vedkommede er en kvinne som går rett på sak. Kan virke veldig kald og direkte, og ikke glad i småprat. Vanskeligheter med å skjønne problemet (og/eller problemer). Misliker systemer, og har ett eller annet i mot alt som har med NAV å gjøre.
For å forbedre håndteringen av pasienter vil jeg anbefale at vedkommede virker mer imøtekommende og forståelsesfull. Bare et lite tips som vil forbedre mye av følelsen av å føre en samtale med Kristin.

uengasjert

Ikke hjelpsom og vanskelig å kommunisere med.
Virker ikke som at hon er interessert av å hjelpe folk.

Tragisk lang ventetid

Legen er bra, tar seg tid til deg, lytter og hjelper.
Men ventetiden på legesenteret er helt tragisk. Hver gang jeg har hatt time er det minimum ventetid på 20 minutter. Har sittet opptil EN time å ventet på å komme inn fler ganger. Mener at dersom det er så travelt, bør de i det minste varsle pasienten om stor ventetid evt. sende melding ang dette.

dyktig og empatisk

Jeg er svært fornøyd med å ha byttet til denne legen. Får fort time og som regel lite ventetid. Opplever henne som faglig dyktig og empatisk.
Gikk gjennom en tøff tid og hadde mye støtte i henne.
Jeg har også hatt med sønnen min noen ganger og hun er flink til å avlede ved undersøkelse slik at han føler seg trygg.