Kristin Johanne Lyslo

Sentrumlegene Gjøvik AS Kvinne, 39 år

Autorisert2010
Ledige plasser 7 av 1100
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sentrumlegene Gjøvik AS
Bjørnsonsgate 2 2821 Gjøvik
Kristin Johanne Lyslo er en av 29 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Kristin Johanne Lyslo

Værste legen jeg noen gang har hatt

Denne legen er alt annet enn imøtekommende, og yter generelt dårlig omsorg/service. Hun har ved flere anledninger himlet med øynene og gir tydelig uttrykk for å være oppgitt. Ut i fra dette skulle man tro jeg var en som dro ofte til legen uten grunn, men jeg har kun vært hos henne noen få ganger, og har hatt henne som fastlege i over et år. Lurer på om hun kan være lei yrket sitt? Anbefales ikke.

Noen mennesker passer bare ikke til yrke sitt!

Fikk kristin som fastlege da min forrige sluttet, og jeg vil på ingen måte anbefale henne til noen. Hun er veldig humørsyk, tar seg ikke tid til å lytte, og er arrogant. Må purre på papirer ofte 3 ganger før hun sender det av gårde. Hun møter deg med et surt oppsyn, og er ikke en morgenfugl. Så er man av den sarte sjelen, så ville jeg funnet meg en annen lege.

Sikkert kunnskapsrik, men dårlig pasientbehandling.

Vedkommede er en kvinne som går rett på sak. Kan virke veldig kald og direkte, og ikke glad i småprat. Vanskeligheter med å skjønne problemet (og/eller problemer). Misliker systemer, og har ett eller annet i mot alt som har med NAV å gjøre.
For å forbedre håndteringen av pasienter vil jeg anbefale at vedkommede virker mer imøtekommende og forståelsesfull. Bare et lite tips som vil forbedre mye av følelsen av å føre en samtale med Kristin.

uengasjert

Ikke hjelpsom og vanskelig å kommunisere med.
Virker ikke som at hon er interessert av å hjelpe folk.

Tragisk lang ventetid

Legen er bra, tar seg tid til deg, lytter og hjelper.
Men ventetiden på legesenteret er helt tragisk. Hver gang jeg har hatt time er det minimum ventetid på 20 minutter. Har sittet opptil EN time å ventet på å komme inn fler ganger. Mener at dersom det er så travelt, bør de i det minste varsle pasienten om stor ventetid evt. sende melding ang dette.