Torill Lundby

Storgaten 94 3060 Svelvik
Torill Lundby er en av 5 fastleger i Svelvik

Siste vurderinger av Torill Lundby

Flink lege

En lege det er lett å snakke med, flink til å lytte og følge opp. Sjekker og henviser videre. Virker interessert i meg som pasient. Hyggelig personell på legekontoret også.

Rettferdig og behagelig

Veldig fornøyd med denne legen, hun virker kunnskapsrik og rettferdig. Har gått hos henne i et par år nå, ikke vært ofte hos legen, men de gangene jeg har vært enten med meg selv eller barna har jeg vært veldig fornøyd. Føler meg ivaretatt og forstått.

Glad jeg byttet fastlege!

Beste fastlegen jeg har hatt. Forståelsesfull, lyttende, blid lege. Tar seg god tid. Flink til å henvise for videre utredelse. Behagelig og hjelpsom. Ofte lang ventetid for å komme igjennom på tlf, men hyggelig og behjelpelig personale, så jeg synes det er verdt ventetiden.

Ubrukelig

Viser overhodet ingen empati og forståelse, arrogant, vrang, ufølsom og overlegen ovenfor pasienter. Angrer på at jeg tok denne legen som fastlege. Pasienten blir ikke hørt.
De andre personalet og legene på dette kontoret er fantastisk.

I trygge hender

Ryddig og empatisk lege. Kontrollerer alt grundig og gir gode lettfattelige forklaringer. Jeg kunne ikke være mer fornøyd med mitt legebytte!