Torill Lundby

Svelvik Legesenter AS
Storgaten 94 3060 Svelvik
Torill Lundby er en av 5 fastleger i Svelvik

Siste vurderinger av Torill Lundby

Glad jeg byttet fastlege!

Beste fastlegen jeg har hatt. Forståelsesfull, lyttende, blid lege. Tar seg god tid. Flink til å henvise for videre utredelse. Behagelig og hjelpsom. Ofte lang ventetid for å komme igjennom på tlf, men hyggelig og behjelpelig personale, så jeg synes det er verdt ventetiden.

Ubrukelig

Viser overhodet ingen empati og forståelse, arrogant, vrang, ufølsom og overlegen ovenfor pasienter. Angrer på at jeg tok denne legen som fastlege. Pasienten blir ikke hørt.
De andre personalet og legene på dette kontoret er fantastisk.

I trygge hender

Ryddig og empatisk lege. Kontrollerer alt grundig og gir gode lettfattelige forklaringer. Jeg kunne ikke være mer fornøyd med mitt legebytte!

Arrogant

En ufølsom og veldig arrogant lege, som ikke tar hensyn til pasientens tanker rundt egen helsesituasjon. Har dessverre også opplevd flere ganger at avtaler ikke er blitt overholdt. Hun har glemt å sende videre henvisninger m.m. Helsesekretærene er veldig hyggelige, men det er helt håpeløst å komme igjennom på telefon.

Den beste legen noen sinde.

Har alltid tid til å lytte og får en til å føle seg trygg. Man blir sett, hørt og hun tar en meget seriøst.
Helt og holdent fantastisk lege.