Torill Lundby

Storgata 94 3060 Svelvik
Torill Lundby er en av 5 fastleger i Svelvik

Siste vurderinger av Torill Lundby

Arrogant

En ufølsom og veldig arrogant lege, som ikke tar hensyn til pasientens tanker rundt egen helsesituasjon. Har dessverre også opplevd flere ganger at avtaler ikke er blitt overholdt. Hun har glemt å sende videre henvisninger m.m. Helsesekretærene er veldig hyggelige, men det er helt håpeløst å komme igjennom på telefon.

Den beste legen noen sinde.

Har alltid tid til å lytte og får en til å føle seg trygg. Man blir sett, hørt og hun tar en meget seriøst.
Helt og holdent fantastisk lege.

En dyktig,vennlig lege.

En dyktig lege som lytter og er lett å kommunisere med. Hun innbyr til god samtale. Anbefales til andre som ønsker ny fastlege.

En lege som ser pasienten og lytter

En rolig og avbalansert lege som lytter til pasienten sin og tar denne på alvor. Lett tilgjengelig. Innbyr til samtale. Har byttet fastlege noen ganger forde jeg ikke har hatt tillit til, eller god kommunikasjon med legen, har nå funnet " min lege".Har anbefalt henne til venner....

Dyktig lege som tar seg tid til sine pasienter

Folkelig, empatisk og meget dyktig lege. Tar i motsetning til mange andre leger seg tid til å lytte på det jeg sier om hvordan jeg har det. Før gruet jeg meg til å gå til legen, men ikke nå lenger.