Torill Lundby

Storgaten 94 3060 Svelvik
Torill Lundby er en av 5 fastleger i Svelvik

Siste vurderinger av Torill Lundby

Rettferdig og behagelig

Veldig fornøyd med denne legen, hun virker kunnskapsrik og rettferdig. Har gått hos henne i et par år nå, ikke vært ofte hos legen, men de gangene jeg har vært enten med meg selv eller barna har jeg vært veldig fornøyd. Føler meg ivaretatt og forstått.

Glad jeg byttet fastlege!

Beste fastlegen jeg har hatt. Forståelsesfull, lyttende, blid lege. Tar seg god tid. Flink til å henvise for videre utredelse. Behagelig og hjelpsom. Ofte lang ventetid for å komme igjennom på tlf, men hyggelig og behjelpelig personale, så jeg synes det er verdt ventetiden.

Ubrukelig

Viser overhodet ingen empati og forståelse, arrogant, vrang, ufølsom og overlegen ovenfor pasienter. Angrer på at jeg tok denne legen som fastlege. Pasienten blir ikke hørt.
De andre personalet og legene på dette kontoret er fantastisk.

I trygge hender

Ryddig og empatisk lege. Kontrollerer alt grundig og gir gode lettfattelige forklaringer. Jeg kunne ikke være mer fornøyd med mitt legebytte!

Arrogant

En ufølsom og veldig arrogant lege, som ikke tar hensyn til pasientens tanker rundt egen helsesituasjon. Har dessverre også opplevd flere ganger at avtaler ikke er blitt overholdt. Hun har glemt å sende videre henvisninger m.m. Helsesekretærene er veldig hyggelige, men det er helt håpeløst å komme igjennom på telefon.

Den beste legen noen sinde.

Har alltid tid til å lytte og får en til å føle seg trygg. Man blir sett, hørt og hun tar en meget seriøst.
Helt og holdent fantastisk lege.

En dyktig,vennlig lege.

En dyktig lege som lytter og er lett å kommunisere med. Hun innbyr til god samtale. Anbefales til andre som ønsker ny fastlege.

En lege som ser pasienten og lytter

En rolig og avbalansert lege som lytter til pasienten sin og tar denne på alvor. Lett tilgjengelig. Innbyr til samtale. Har byttet fastlege noen ganger forde jeg ikke har hatt tillit til, eller god kommunikasjon med legen, har nå funnet " min lege".Har anbefalt henne til venner....

Dyktig lege som tar seg tid til sine pasienter

Folkelig, empatisk og meget dyktig lege. Tar i motsetning til mange andre leger seg tid til å lytte på det jeg sier om hvordan jeg har det. Før gruet jeg meg til å gå til legen, men ikke nå lenger.

arrogant lege

Opptrer med en overlegen mine. Arrogant og uølsom. Vet best uten å ta pasientens tanker med i vurderingen.
Jeg hedde aldri oppsøkt denne legen om jeg hadde fått
dette tipset. Hun er ingen god lege for pasienter 55+.

beste legen jeg har hatt

altid venlig, hyggelig. Anbefalinger er veldig gode.