Dan Wilhelm Petter Thomseth-Lerström

Austbøsletta 5 4085 Hundvåg
Tlf: 51 86 88 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Dan Wilhelm Petter Thomseth-Lerström er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Dan Wilhelm Petter Thomseth-Lerström

En lege med gode hensikter

Dr. Thomseth-Lerström Er en fantastisk lege på Øyane DA. Jeg har vært innom flere ganger og han virker like seriøs hver gang, han har en personlighet som viser omtanke uansett pasient i mine øyne.

Han er moderne når det kommer til behandling! Istedenfor salver og kremer, så er det "kirurgi" og få fjernet hudproblemer uten å stille spørsmål.

Det eneste er at Dr. Thomseth-Lerström kan virke litt overarbeidet til tider at han kan bli litt stresset, hvor han prøver å holde tidsskjema hvis han ligger litt bak.

God Oppfølging og Hyggelig Lege

Jeg har diabetes 1 og ser Petter ofte. Han har alltid god tid, undersøker nøye og er alltid hyggelig å snake med. At andre gir uttrykk for at han er vanskelig å forstå, stiller jeg meg undrende til, jeg har overhodet ingen problemer med dette.

Noe vanskelig å forstå, må inn til gjentatte timer

Nå er det en stund siden jeg har måtte gått innom han, egentlig fordi jeg har unngått det. Han er vanskelig å forstå, snakker en snedig blanding av Norsk/Svensk og (!) Dansk.
Var innom en gang for å få en resept på noe jeg har brukt tidligere med gode resultat, ble bedt om å bestille ny time fordi han måtte rett og slett søke opp symptomene mine. Som jo er veldig hyggelig, det er jo bra at han sier ærlig at han må gjøre litt research, men det er ikke en sjelden diagnose, og hadde han ikke vært så sen til timen min kunne han hatt tid til det der og da og jeg måtte ikke tatt meg fri en dag til.
Men igjen, han var nok sen til timen min fordi noen andre trengte mer hjelp enn meg.

Jeg har byttet lege, men tror han er bedre til å ivareta andre pasienter enn min målgruppe, som ung kvinne.

Legekontoret Øyane renner praktisk talt over av svært hyggelige og dyktige mennesker ellers. Prøvene er gjort svært effektive med lite til ingen ventetid, heller ikke på resultat, og det er en glede å snakke med de på telefonen. Som du heller ikke trenger siden du kan bestille via SMS. Tilbyr time på dagen.

Øyane legekontor, dr. Petter Thomseth-Lerström terningskast SEKS!!

Dette var mitt første besøk hos min nye fastlege. Jeg er mektig imponert av mottakelsen både av personalet i skranken og av selve legen. Jeg kom inn på tiden. Det å møte denne legen hvor jeg følte meg møtt på en slik måte at jeg som pasient slappet skikkelig av og følte meg tatt på alvor GJORDE VELDIG GODT FOR MEG SOM PASIENT. Jeg følte meg veldig trygg i hans hender og fikk blodprøver og henvisninger som var relevante. Jeg fikk også time for gjennomgang av prøvesvar. Her har jeg bare godt å si om både lege og annet personale. Legekontoret var ellers lyst, trivelig og ikke stresspreget som mange andre legekontorer ofte kan være.

HELT TOPP!! Jeg vil gjerne anbefale denne legen og dette legekontoret på det sterkeste.

Meget dårlig lege

Meget skuffet over måten legen møtte meg på. Viste liten forståelse og tok seg ikke tid til å sette seg inn i situasjonen.

Den verste legen jeg har hatt.

Jeg ble absolutt ikke tatt på alvor. Ble ikke sett og fikk ikke den hjelpen jeg kom for å få. Jeg har aldri noen gang følt meg så dum og mindreverdig noen gang før, som jeg gjorde med han. Han trodde ikke på meg, og nektet og hjelpe meg før han hadde fått tidligere journal og snakket med andre som kunne fortelle han at det jeg sa var sant.
Byttet med det samme! Og neste lege reagerte kraftig på at jeg ikke ble tatt på alvor. Anbefaler virkelig IKKE!!

Omsorgsfull

Tar seg god tid, og tar nødvendige prøver. Viste omsorg og forståelse når en utslitt influensasyk mor og sønn kom på legetime.

Den mest saklige legen jeg har hatt

Dr. Thomseth-Lerström er en lege som er akkurat så ung at han er interessert i yrket sitt og pasientene sine. Han er villig til å konsultere videre når det er områder han ikke er fullkomment bekvem med.
Han er en av de legene jeg har fått tilbakemeldinger fra sent på dagen, noe som sier meg at han bruker tid på pasientene sine.
De beste to tingene jeg kan si om doktoren er at han bruker tid på meg og stiller de spørsmålene jeg ikke har lyst til å svare på men innerst inne vet at er viktige.
I tillegg opplever jeg ham som trivelig og saklig.

Godt fornøyd så langt

Er godt fornøyd både med Legen og Lege-senteret. Begge gir ett godt og ryddig inntrykk. Petter anstrenger seg for å hjelpe meg og er grei og åpen og snakke med. Han har kort ventetid.

ønsker å bytte

jeg tror at han aldri har jobbet med barn før... han snakket ikke med gutten min, jeg så ingen smil i hele tatt.. vi har ventet nesten en time - det var vanskelig spesielt til mitt syk barn på to - jeg hørte ingen unnskyldning.
da var jeg to ganger hos han med meg selv og vi klarte ikke å snakke med hverandre... jeg tror at han har ikke tatt meg nok seriøst

Ikke fornøyd

Må ta ungdom på en bedre måte. Min jente var trist etter besøk. Ønsker ny lege.