Dan Wilhelm Petter Thomseth-Lerström

Øyane Legesenter DA

2013

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Øyane Legesenter DA Telefonnummer51 86 88 4051 86 88 ...
Austbøsletta 5 4085 Hundvåg
Dan Wilhelm Petter Thomseth-Lerström er en av 107 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Dan Wilhelm Petter Thomseth-Lerström

Trygg å flink Lege til å stole på.

Flink Lege som tar seg god tid, og liten ventetid. Høflig sympartisk lege som tar seg tid til sine pasienter. Har vært hos dan wilhelm petter thomseth-lerstr 2 ganger å er godt fornøyd. Kjempehyggelige sykesøstre som jobber der å lett å ringe å få svar.

En lege som vil hjelpe

En dyktig og seriøs lege. Han sørger for at jeg blir ivaretatt og ønsker at jeg skal ha det bra.

Hyggelig man som har litt humor og går an å smile og le litt med.

Nøyaktig og interessert

Er ikke den som hyppigst benytter med av fastlege, men føler meg svært godt i varetatt de gangene jeg har oppsøkt Petter og vært i behov for hans kompetanse. Han er en flink lytter, tar seg tid og jeg får inntrykk av at han er ydmyk når han er usikker. Henviser da til spesialist.
Har kun en gang vært misfornøyd. Han henviste meg da til en spesialist uten å informere meg. Sa han hadde brukt helgen til å tenke på problemstillingen og valgte å henvise til spesialist for sikkerhets skyld. Jeg ble noe frustrert og påpekte det. Han beklaget, men argumenterte bra for hvorfor han gjorde som han gjorde. Men, dette bare illustrerer at han er en lege som ikke tar lett på ting.

En lege med gode hensikter

Dr. Thomseth-Lerström Er en fantastisk lege på Øyane DA. Jeg har vært innom flere ganger og han virker like seriøs hver gang, han har en personlighet som viser omtanke uansett pasient i mine øyne.

Han er moderne når det kommer til behandling! Istedenfor salver og kremer, så er det "kirurgi" og få fjernet hudproblemer uten å stille spørsmål.

Det eneste er at Dr. Thomseth-Lerström kan virke litt overarbeidet til tider at han kan bli litt stresset, hvor han prøver å holde tidsskjema hvis han ligger litt bak.

God Oppfølging og Hyggelig Lege

Jeg har diabetes 1 og ser Petter ofte. Han har alltid god tid, undersøker nøye og er alltid hyggelig å snake med. At andre gir uttrykk for at han er vanskelig å forstå, stiller jeg meg undrende til, jeg har overhodet ingen problemer med dette.