Mahmoud Kajjo

Kvassnesvegen 48 5914 Isdalstø
Tlf: 56 37 59 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mahmoud Kajjo er en av 13 fastleger i Lindås

Siste vurderinger av Mahmoud Kajjo

Medmenneskelig lege med utrolig barnetekke og kompetanse over det som er forventet

Dr. Kajjo er uten tvil den mest dyktige, faglig kompetente og empatiske lege jeg har møtt. Foruten hans overlegne medisinske innsikt viser han en enorm forståelse for det menneskelige aspektet ved en diagnose. Han innbyr til tillit og gjensidig respekt. Han ser deg som pasient som så mye, mye mer enn kun et tilfelle som skal behandles. Det virker oppriktig som at han bryr seg om sine medmennesker og virkelig brenner for å kunne hjelpe. Vi møtte dr. Kajjo for første gang på legevakten i Knarvik med datteren vår (da 2 år). Hans behandling av henne og ikke minst hans vinnende vesen var klart avgjørende for at vi fulgte med på fastlegelisten månedlig til han heldigvis ble fastlege i Kvarvik. Når man kombinerer dr Kajjo med den meget høyt utdannede og kvalifiserte helsesekretæren (en engel som gjør blodprøvetaking til en drøm fremfor mareritt - som det har vært til jeg møtte henne) så får man den mest uvurderlige hjelp av to gode, nydelige mennesker. Jeg håper inderlig jeg aldri må bytte fastlege igjen. Tusen takk for alt du har gjort for meg Dr Kajjo, og tusen takk for at du er som du er. Det er takket være mennesker som deg at verden blir et godt sted :)

Den suverent beste fastlege jeg har hatt.

Kajjo er en veldig hyggelig, lyttende og vennlig fastlege uten noen som helst form for nykker. Han gjør alt som skal gjøres og er en utrolig flink lege som jeg har full tillit til. Kan ikke komme på noe som kunne vært gjort bedre, han stiller i en egen klasse. Anbefales på det sterkeste.

Lyttende og flink lege! Min beste fastlege.

Han tar deg på alvor, tar seg god tid til å forklare og virker til å ha en genuin interesse for at pasienten skal ha det så bra som mulig. Jeg kommer ikke til å bytte fastlege frivillig iallefall, han her er topp!
Rent og pent lokale, man føler at det er trygt og profesjonelt.
Man får time raskt eller sent alt etter hva som er galt.

Helsesekretæren er et funn

Jeg er enig med vurderingene av legen, som er lagt inn så langt. Jeg er imidlertid totalt uenig i vurderingen av ekspedisjonen, slik beskrevet under "Styr unna Helstetunet". Ja, det er litt ventetid, da Kajjo er alene, med litt hjelp av en annen lege på fredager, men du verden, for en service fra helsesekretæren.
Jeg er allergisk mot dårlig service i det offentlige. Her blir du tatt godt imot og servicen er upåklagelig.

Inkluderende varm og hyggelig

Åpen for pasientens syn på mulig diagnose.
Tillitsfull i forhold til pasientens evne til å forholde seg til egen tilstand.
Innser at pasienten ofte har god innsikt i egen tilstand og aksepterer at pasienten har en historie før han selv ble valgt til fastlege.
Han viser en viktig og god egenskap i å kunne lytte, akseptere og videreføre behandling og metoder som har fungert for pasienten hos tidligere fastlege.
Aldri avvisende, men forsiktig med å revurdere/endre diagnose/ medisinering fra spesialhelsetjenesten.

Vennlig, seriøs og hyggelig

Er rask med tilbakemelding, god på oppfølging og veldig hjelpsom. Hyggelig personale, rene og delikate kontorer.
Hjelper gjerne over telefonen dersom jeg har glemt å fornye resepten min. Gir meg følelse av tillit og virker veldig kompetent i yrket sitt. Eneste frustrasjonen er at kontoret har stengt på samme tid som vi har lunsj, noe som gjør at jeg må ta fri fra jobben i forbindelse med legetime.

Styr unna Helsetunet

Har ingen erfaring med legen, men opplevelsene jeg har hatt i kontakt med ekspedisjonen er grunn nok til å styre unna.

Sett av eksepsjonelt god tid om du skal innom de dagene laboratoriet er åpent, uansett ærend. Makan til uryddig lotteri av et "kølappsystem" har jeg heller aldri vært borti, og jeg tråkker mye på legekontor. Greit nok om det hadde vært et engangstilfelle, men det har gjentatt seg gang på gang. Det foreligger et klart forbedringspotensial et sted i systemet her.

En meget god lege

Kajjo er en sympatisk, lyttende og koselig lege som virker oppriktig interessert i pasientene sine. Han virker også faglig dyktig

Varm og omsorgsfull

Føler meg trygg og ivaretatt av legen. Når en første er tvunget til å oppsøke lege, er en ofte i en litt utsatt posisjon (føler seg usikker, uopplagt og lei). Da er det godt å bli tatt i mot på en vennlig og omsorgsfull måte. Samtidig som legen tar seg tid til å forklare hva og hvorfor som er grunnen til min helsesituasjon. Alle disse behovene føler jeg dekkes av min lege.