Mahmoud Kajjo

Helsestasjonane/Helsetunet Mann, 40 år

Autorisert2007
Ledige plasser 75 av 750
Vil du bytte til denne fastlegen?

Helsestasjonane/Helsetunet

Kvassnesvegen 48 5914 Isdalstø
Mahmoud Kajjo er en av 13 fastleger i Lindås

Siste vurderinger av Mahmoud Kajjo

Den suverent beste fastlege jeg har hatt.

Kajjo er en veldig hyggelig, lyttende og vennlig fastlege uten noen som helst form for nykker. Han gjør alt som skal gjøres og er en utrolig flink lege som jeg har full tillit til. Kan ikke komme på noe som kunne vært gjort bedre, han stiller i en egen klasse. Anbefales på det sterkeste.

Lyttende og flink lege! Min beste fastlege.

Han tar deg på alvor, tar seg god tid til å forklare og virker til å ha en genuin interesse for at pasienten skal ha det så bra som mulig. Jeg kommer ikke til å bytte fastlege frivillig iallefall, han her er topp!
Rent og pent lokale, man føler at det er trygt og profesjonelt.
Man får time raskt eller sent alt etter hva som er galt.

Helsesekretæren er et funn

Jeg er enig med vurderingene av legen, som er lagt inn så langt. Jeg er imidlertid totalt uenig i vurderingen av ekspedisjonen, slik beskrevet under "Styr unna Helstetunet". Ja, det er litt ventetid, da Kajjo er alene, med litt hjelp av en annen lege på fredager, men du verden, for en service fra helsesekretæren.
Jeg er allergisk mot dårlig service i det offentlige. Her blir du tatt godt imot og servicen er upåklagelig.

Inkluderende varm og hyggelig

Åpen for pasientens syn på mulig diagnose.
Tillitsfull i forhold til pasientens evne til å forholde seg til egen tilstand.
Innser at pasienten ofte har god innsikt i egen tilstand og aksepterer at pasienten har en historie før han selv ble valgt til fastlege.
Han viser en viktig og god egenskap i å kunne lytte, akseptere og videreføre behandling og metoder som har fungert for pasienten hos tidligere fastlege.
Aldri avvisende, men forsiktig med å revurdere/endre diagnose/ medisinering fra spesialhelsetjenesten.

Vennlig, seriøs og hyggelig

Er rask med tilbakemelding, god på oppfølging og veldig hjelpsom. Hyggelig personale, rene og delikate kontorer.
Hjelper gjerne over telefonen dersom jeg har glemt å fornye resepten min. Gir meg følelse av tillit og virker veldig kompetent i yrket sitt. Eneste frustrasjonen er at kontoret har stengt på samme tid som vi har lunsj, noe som gjør at jeg må ta fri fra jobben i forbindelse med legetime.