Inger Johanne Løkkevik

Anders Sandvigsgate 17 2609 Lillehammer
Inger Johanne Løkkevik er en av 29 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Inger Johanne Løkkevik

Snill og omsorgsfull

Inger gir mye omsorg for situasjon i livet. Hun tar seg tid til deg og tar dine bekymringer på alvor. De gangene hun ikke var tilgjengelig passet hun på at jeg ble tatt vare på kollegene hennes.

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Hyggelig, enkel å snakke med, flink med barn og voksne. Når det er vanskelig å få time hos henne, har hun alltid gode stedfortredere.

Empatisk og faglig sterk

Eneste negative jeg kan si om Inger Johanne er at hun er litt lite tilgjengelig. Hun er empatisk og faglig meget sterk, har alltid fått den hjelpen jeg har hatt behov for. Det triste er at Svingen Legesenter ser ut til å være overbelastet, slik at man sjelden får snakke med henne dersom man har litt akutte behov (4-6 ukers ventetid dersom man vil inn til henne er alt for mye). I de fleste tilfeller går dette greit, men enkelte ganger hadde det vært bedre å få snakket med den legen som kjenner historien din, så man slipper å forklare alt på nytt hver gang.

Hyggelig

Hyggelig lege, men ikke veldig engasjert. Følte hun hadde det litt travelt og ikke så meg. Stort minus at hun nesten er umulig å få time hos, med mindre det er greit å vente noen uker.

Verdens koseligste lege

Har hatt henne som lege i alle år. Veldig fornøyd. Lytter og har alltid tid til deg, og har god humor. Tar deg alltid på alvor og strekker seg LANGT. Faglig dyktig og nøye. God og svært grundig oppfølging. Vanskelig å få time innimellom da hun er svært populær, men alle vikarene på Svingen er superflinke og blir godt veiledet, så jeg har ingen problemer med at det ikke alltid er henne som tar i mot meg.