Inger Johanne Løkkevik

Nymosvingen 2 2609 Lillehammer
Inger Johanne Løkkevik er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Inger Johanne Løkkevik

Handlekraftig og dyktig

Er du ute etter en lege som tar tak og er dyktig i jobben sin er Inger Johanne den lege du burde velge. Inget problem er for lite og hun vet hva hun gjør. Jeg og familien føler oss100% trygg i hennes hender. Tør å påstå at en bedre lege skal du lete lenger etter. Hos Løkkevik møter du alltd en smil og hun en en god dose med humor på lur. Å bytte lege er uaktuelt. Skulle hun flytte blir vi med på flyttelasset.

Dyktig,engasjert og empatisk

Inger Johanne Løkkevik er en lege jeg vil anbefale på det varmeste.Hun er dykitg i faget sitt og gjør alltid jobben grundig.Hun er engasjert og strekker seg alltid litt ekstra for pasienten sitt velvære.Hun er empatisk og har alltid et smil på lur,så jeg har aldri opplevd noe nedlatenhet som (jamfør tidligere innleg).Noe forskinkelse kan forekomme,men dette ser jeg på noe positivt.Det forteller bare at hun tar seg tid til hver enkelt pasient.

Den beste legen jeg har hatt

Inger Johanne er en fantastisk dyktig lege, med god kunnskap, empati og humor er hun jordnær og helt sikkert et av de beste legene i landet! Veldig glad for å ha vært hennes pasient, da jeg føler man blir sett og tatt på alvor.

Dyktig,empatisk og kunnskapsfull!

Er du på jakt etter en lege du kan føle deg trygg hos er Inger Johanne Løkkevik den du burde velge. Hun er trygg og dyktig i jobben sin,og veldig kunnskapsrik. Hun skaper raskt en tillitsfølelsen og du føler deg trygg på at du får den rette hjelpen. Hun følger alltid opp med telefonsamtale hvis det trengs,og henviser raskt videre hvis det skulle trenges. Og ikke minst har hun alltid et smil på lur og glimter til med litt humor.

Kunnskapsrik og Empatisk

Inger Johanne Løkkevik har vært min og barnas lege siden 2007.
Hun er flink til å lytte, er mange ganger hun skriver samtidig men det er fordi hun vil få med alt i Journalen. Jeg vet at hun hører det jeg sier etter tilbakemeldingene jeg får.
Hun er kunnskapsrik, empatisk og finner ut av det meste. Hun sender meg videre til spesialist om jeg trenger det. Hun drar lett på smilebåndet, har god sans for humor og fremstår som varm og beroligende:)
Jeg vil ikke bytte lege så lenge hun praktiserer i Lillehammer. Bytter hun legesenter blir jeg med på lasset:)