Inger Johanne Løkkevik

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Inger Johanne Løkkevik er en av 27 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Inger Johanne Løkkevik

Verdens koseligste lege

Har hatt henne som lege i alle år. Veldig fornøyd. Lytter og har alltid tid til deg, og har god humor. Tar deg alltid på alvor og strekker seg LANGT. Faglig dyktig og nøye. God og svært grundig oppfølging. Vanskelig å få time innimellom da hun er svært populær, men alle vikarene på Svingen er superflinke og blir godt veiledet, så jeg har ingen problemer med at det ikke alltid er henne som tar i mot meg.

Handlekraftig og dyktig

Er du ute etter en lege som tar tak og er dyktig i jobben sin er Inger Johanne den lege du burde velge. Inget problem er for lite og hun vet hva hun gjør. Jeg og familien føler oss100% trygg i hennes hender. Tør å påstå at en bedre lege skal du lete lenger etter. Hos Løkkevik møter du alltd en smil og hun en en god dose med humor på lur. Å bytte lege er uaktuelt. Skulle hun flytte blir vi med på flyttelasset.

Dyktig,engasjert og empatisk

Inger Johanne Løkkevik er en lege jeg vil anbefale på det varmeste.Hun er dykitg i faget sitt og gjør alltid jobben grundig.Hun er engasjert og strekker seg alltid litt ekstra for pasienten sitt velvære.Hun er empatisk og har alltid et smil på lur,så jeg har aldri opplevd noe nedlatenhet som (jamfør tidligere innleg).Noe forskinkelse kan forekomme,men dette ser jeg på noe positivt.Det forteller bare at hun tar seg tid til hver enkelt pasient.

Den beste legen jeg har hatt

Inger Johanne er en fantastisk dyktig lege, med god kunnskap, empati og humor er hun jordnær og helt sikkert et av de beste legene i landet! Veldig glad for å ha vært hennes pasient, da jeg føler man blir sett og tatt på alvor.

Dyktig,empatisk og kunnskapsfull!

Er du på jakt etter en lege du kan føle deg trygg hos er Inger Johanne Løkkevik den du burde velge. Hun er trygg og dyktig i jobben sin,og veldig kunnskapsrik. Hun skaper raskt en tillitsfølelsen og du føler deg trygg på at du får den rette hjelpen. Hun følger alltid opp med telefonsamtale hvis det trengs,og henviser raskt videre hvis det skulle trenges. Og ikke minst har hun alltid et smil på lur og glimter til med litt humor.