Inger Johanne Løkkevik

Svingen legesenter

2006

Ingen på venteliste

Svingen legesenter Telefonnummer61 05 79 0061 05 79 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Inger Johanne Løkkevik er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Inger Johanne Løkkevik

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Hyggelig, enkel å snakke med, flink med barn og voksne. Når det er vanskelig å få time hos henne, har hun alltid gode stedfortredere.

Empatisk og faglig sterk

Eneste negative jeg kan si om Inger Johanne er at hun er litt lite tilgjengelig. Hun er empatisk og faglig meget sterk, har alltid fått den hjelpen jeg har hatt behov for. Det triste er at Svingen Legesenter ser ut til å være overbelastet, slik at man sjelden får snakke med henne dersom man har litt akutte behov (4-6 ukers ventetid dersom man vil inn til henne er alt for mye). I de fleste tilfeller går dette greit, men enkelte ganger hadde det vært bedre å få snakket med den legen som kjenner historien din, så man slipper å forklare alt på nytt hver gang.

Hyggelig

Hyggelig lege, men ikke veldig engasjert. Følte hun hadde det litt travelt og ikke så meg. Stort minus at hun nesten er umulig å få time hos, med mindre det er greit å vente noen uker.

Verdens koseligste lege

Har hatt henne som lege i alle år. Veldig fornøyd. Lytter og har alltid tid til deg, og har god humor. Tar deg alltid på alvor og strekker seg LANGT. Faglig dyktig og nøye. God og svært grundig oppfølging. Vanskelig å få time innimellom da hun er svært populær, men alle vikarene på Svingen er superflinke og blir godt veiledet, så jeg har ingen problemer med at det ikke alltid er henne som tar i mot meg.

Handlekraftig og dyktig

Er du ute etter en lege som tar tak og er dyktig i jobben sin er Inger Johanne den lege du burde velge. Inget problem er for lite og hun vet hva hun gjør. Jeg og familien føler oss100% trygg i hennes hender. Tør å påstå at en bedre lege skal du lete lenger etter. Hos Løkkevik møter du alltd en smil og hun en en god dose med humor på lur. Å bytte lege er uaktuelt. Skulle hun flytte blir vi med på flyttelasset.