Inger Johanne Løkkevik

Svingen legesenter

2006

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Svingen legesenter
Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Tlf: 61 05 79 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Inger Johanne Løkkevik er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Inger Johanne Løkkevik

Empatisk og faglig sterk

Eneste negative jeg kan si om Inger Johanne er at hun er litt lite tilgjengelig. Hun er empatisk og faglig meget sterk, har alltid fått den hjelpen jeg har hatt behov for. Det triste er at Svingen Legesenter ser ut til å være overbelastet, slik at man sjelden får snakke med henne dersom man har litt akutte behov (4-6 ukers ventetid dersom man vil inn til henne er alt for mye). I de fleste tilfeller går dette greit, men enkelte ganger hadde det vært bedre å få snakket med den legen som kjenner historien din, så man slipper å forklare alt på nytt hver gang.

Hyggelig

Hyggelig lege, men ikke veldig engasjert. Følte hun hadde det litt travelt og ikke så meg. Stort minus at hun nesten er umulig å få time hos, med mindre det er greit å vente noen uker.

Verdens koseligste lege

Har hatt henne som lege i alle år. Veldig fornøyd. Lytter og har alltid tid til deg, og har god humor. Tar deg alltid på alvor og strekker seg LANGT. Faglig dyktig og nøye. God og svært grundig oppfølging. Vanskelig å få time innimellom da hun er svært populær, men alle vikarene på Svingen er superflinke og blir godt veiledet, så jeg har ingen problemer med at det ikke alltid er henne som tar i mot meg.

Handlekraftig og dyktig

Er du ute etter en lege som tar tak og er dyktig i jobben sin er Inger Johanne den lege du burde velge. Inget problem er for lite og hun vet hva hun gjør. Jeg og familien føler oss100% trygg i hennes hender. Tør å påstå at en bedre lege skal du lete lenger etter. Hos Løkkevik møter du alltd en smil og hun en en god dose med humor på lur. Å bytte lege er uaktuelt. Skulle hun flytte blir vi med på flyttelasset.

Dyktig,engasjert og empatisk

Inger Johanne Løkkevik er en lege jeg vil anbefale på det varmeste.Hun er dykitg i faget sitt og gjør alltid jobben grundig.Hun er engasjert og strekker seg alltid litt ekstra for pasienten sitt velvære.Hun er empatisk og har alltid et smil på lur,så jeg har aldri opplevd noe nedlatenhet som (jamfør tidligere innleg).Noe forskinkelse kan forekomme,men dette ser jeg på noe positivt.Det forteller bare at hun tar seg tid til hver enkelt pasient.

Den beste legen jeg har hatt

Inger Johanne er en fantastisk dyktig lege, med god kunnskap, empati og humor er hun jordnær og helt sikkert et av de beste legene i landet! Veldig glad for å ha vært hennes pasient, da jeg føler man blir sett og tatt på alvor.

Dyktig,empatisk og kunnskapsfull!

Er du på jakt etter en lege du kan føle deg trygg hos er Inger Johanne Løkkevik den du burde velge. Hun er trygg og dyktig i jobben sin,og veldig kunnskapsrik. Hun skaper raskt en tillitsfølelsen og du føler deg trygg på at du får den rette hjelpen. Hun følger alltid opp med telefonsamtale hvis det trengs,og henviser raskt videre hvis det skulle trenges. Og ikke minst har hun alltid et smil på lur og glimter til med litt humor.

Kunnskapsrik og Empatisk

Inger Johanne Løkkevik har vært min og barnas lege siden 2007.
Hun er flink til å lytte, er mange ganger hun skriver samtidig men det er fordi hun vil få med alt i Journalen. Jeg vet at hun hører det jeg sier etter tilbakemeldingene jeg får.
Hun er kunnskapsrik, empatisk og finner ut av det meste. Hun sender meg videre til spesialist om jeg trenger det. Hun drar lett på smilebåndet, har god sans for humor og fremstår som varm og beroligende:)
Jeg vil ikke bytte lege så lenge hun praktiserer i Lillehammer. Bytter hun legesenter blir jeg med på lasset:)

En meget dyktig lege

Løkkevik er en god lytter og en god samtalepartner. Hun følger opp henvisninger til spesialister og ringer eller sender sms med prøvesvar. Vi som har henne som lege er heldige!

Dyktig lege som ser hele deg

Her føler jeg at jeg blir tatt på alvor og har tid til å høre på hva jeg har og si og jeg blir tatt på alvor. Hun er trygg i faget sitt, en får hjelp til både store og små problemer og hun klarer å se hele mennesket.
Det er litt tid å vente før en kommer inn, men mindre ventetid enn hos tidligerer leger.

En veldig bra lege!

Jeg har hatt Løkkevik i 7 år. Etter min mening 'ser' hun pasienten, og tar seg god tid hvis det er nødvendig. Derfor kan det jo hende at pasienten etterpå må vente, men jeg vil heller det - enn at legen skal kikke på klokka og føyse deg ut etter tilmålt tid.
Hun smiler til pasinten sin. HELDIGVIS! Noe nedlatenhet har ikke jeg kunnet spore jfr et par andre vurderinger her.
Jeg bestiller resepter, legetime og stiller diverse spørsmål på SMS og synes dette er helt konge.
Håper så mange som mulig bruker denne muligheten!

Trygghet.

Inger Johanne er en Lege som man føler seg trygg hos og som lytter og som tar seg tid til å sette seg inn i pasientens situasjon.
er meget fornøyd med henne som Fastlege her på Lillehammer.

Dyktig og omsorgsfull lege

Hun er veldig dyktig og har masse kompetanse. Hun tar seg god tid til deg som pasient og man blir tatt alvorlig. Veldig koselig og trygg dame som man får god hjelp hos. Var aldri noe tull eller rot med behandling eller henvisninger. Har vært veldig fornøyd med henne de årene jeg bodde i Lillehammer.
Og de ansatte på kontoret er helt fantastiske! Utrolig hyggelige og profesjonelle mot pasientene, og har alltid et smil om munnen. Det merkes at de trives med det de driver med. De yter det lille ekstra slik at man føler seg godt mottatt.
Bittelitt lang ventetid på telefon innimellom, og legen er ofte litt forsinket, men det har aldri vært til bry for meg og min familie.

Stødig,handlekraftig og trygg.

Inger Johanne er en lege som inni mellom er forsinket,men det er bare et tegn på at hun tar seg til hver pasient og gjør jobben grundig. Hun er stødig og skaper med dette en trygghet i et lege pasient forhold. Hun er handlekraftig, og tar tak der det måtte trenges. Hun følger alltid opp, og gjør som nevnt en grundig jobb.Jeg føler meg alltid sikker på at jeg får den beste behandlingen når jeg kommer til henne. Inger Johanne er en legen jeg vil anbefale på det varmeste.

Omsorgsfull og engasjert.

Inger Johanne er en lege som virkelig engasjerer seg i pasientens velvære,og man føler raskt en varme av omsorg. Hun tar deg alltid på alvor,og inget problem er for lite. Så lenge Inger Johanne praktiserer her på Lhmr er det uaktuelt å bytte lege.

Stressa

Hver gang jeg har vært hos henne har hun virket stressa. Hun snakker mye og lytter lite.

Arrogant

Jeg har fått det jeg har behøvd av medisiner, og det er jo grei skuring. Utover det er hun arrogant og en dårlig lytter, mest opptatt av hva hun selv vil si. Jeg velger å bytte fastlege, helt klart.

Lyttende, men ikke sikker på om hun hører hva jeg sier!

Har ikke mye godt å si er jeg redd...
Bytter lege til en som tar grep og ikke bare skriver ut piller med beskjed om å komme tilbake om 14 dager om det ikke er blitt bedre.... Trenger ikke resept på ibux vel???
Når jeg ringer legen så forventer jeg å bli tatt på alvor, ikke bare smilt nedlatende til og prøvende forklart at jeg kanskje bare innbiller meg at noe er galt??
Når en kjenner en sene ryke så er vel det kanskje bare en liten betennelse??

Engasjert lege

Inger Johanne er en fastlege som av og til er forsinket, men når jeg har kommet inn er det meg som er i fokus. Jeg føler at jeg blir tatt på alvor og hun sender henvisninger videre dersom det er behov for ytterligere behandling, eller for å utelukke sykdommer. Jeg kan ikke tenke meg å bytte fastlege.

Veldig dyktig, og empatisk ..

Inger Johanne er en lege som tar seg tid til å lytte, hun er grundig i ,sine undersøkelser, empatisk og jeg kan ikke tenke meg å skifte lege så lenge hun praktiserer. Hun følger opp med telefonsamtale om det er noe spesielt jeg trenger å bli informert om. Syns at hun er fantastisk:)