Marte Broks

Mellomveien 50 9007 Tromsø
Marte Broks er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Marte Broks

Fornøyd

Det er godt å komme til en lege som prøver å finne ut av ting. Jeg skulle ønske at tilgjengeligheten var litt bedre slik at det er kortere ventetid.

Ikke så god erfaring...

Møtte opp på drop-in time hos Marte Broks. Inntrykket var helt ok, helt til jeg brukte ordet "sykemelding". Prøvde videre å forklare henne hvordan formen var, men det virket som om hun bare hadde lukket ørene sine.
Måtte tilbake et par dager senere og nesten krangle meg til en lengre sykemelding og en blodprøve.
Hun skal få litt skryt for at hun ble både hyggeligere og mer samarbeidsvillig når prøven også viste at jeg var syk, men synes alikevel at det det var en litt vel tungvint måte å få legen til å faktisk høre på meg. Ble også mye dyrere enn det hadde trengt å være...

Veldig fornøyd

Har hatt Marte som fastlege i mange år. Hun er hyggelig og alltid blid, tar meg på alvor og tar seg god tid. Er også fornøyd med de andre legene på Sørbyen de gangene jeg har fått time hos dem.

Helsesekretærene har virkelig forbedret seg det siste året, før oppfattet jeg de som lite serviceinnstilte og avvisende både på telefon og i skranken (bortsett fra Heidi som alltid har vært blid). Nå virker alle mye mer imøtekommende og hjelpsomme.

Minuset er at det er litt dårlig parkering og at det ofte er litt ventetid for å få time hos Marte.

Flink lege

Veldig fornøyd med Marte, hun virker profesjonell, interessert og følger opp. Den siste tiden er også damene i skranken blitt veldig hyggelig på telefon (tidligere var det svært ubehagelig å ringe inn å føle at du møtte en sur stemme som nesten anklaget deg for å ringe inn) noe som gjør at det også er behagelig å ringe inn når man har behov for det. (Kjempeløft for hele legesenteret).

Synes hun er flink

Hun er dyktig i faget. Kan kanskje virke litt knapp, men hun hjelper alltid. Men det er for lang ventetid når man bestiller time, ofte over to uker. Det er bra at man kan bruke drop-in for enkle ting, og bestille resepter på nett. Skulle gjerne valgt legetime selv på nettet også istedenfor å få tildelt time. Synes "venterommet" (en gang med stoler) er trasig og også ubehagelig når man har plager som gjør det vondt å sitte på pinnestoler over tid.