Stina Michelle Kristoffersen

Tlf: 77 60 63 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Stina Michelle Kristoffersen er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Stina Michelle Kristoffersen

God og solid lege

Jeg har hatt Stina som lege i snart fire år, etter at jeg byttet fra en lege som aldri hørte på meg. Stina har tid og interesse og er ikke redd for å sende deg videre dersom problemet ditt er noe hun ikke er ekspert på.

Ingen "verdensmester"-holdning der i gården, noe jeg setter stor pris på. Hun kunne blitt litt bedre på å ha oversikt over hvilke tilbud som finnes der ute innfor helsenorge dersom man har problemer som ikke kan fikses hos fastlege. Men alt i alt er jeg svært fornøyd. Veldig rolig og behagelig lege.

Overfladisk

Har hatt noen tøffe måneder. Lite trivelig at en lege sitter å ler av hva du sier de gangene hun følger med. Hun er ung og uerfaren. Lite erfaring, noe som trer tydelig frem under de 4 timene totalt jeg var hos henne. Men vi er forskjellige... Heldigvis. Fastlege: Bytta

Fantastisk menneskelig fin lege!

Varm fin rolig lege. Tar seg god tid til pasienten. Er grundig og pliktoppfyllende. Og utrolig omsorgsfull.

Meget fornøyd

Jeg byttet lege grunnet misnøye med min forrige og er veldig fornøyd med Henne. Hun avbryter deg ikke og er meget profesjonell. Hun innrømmer hvis hun ikke kan nok om sykdommen (min forrige lege ga inntrykk av at han kunne alt) og henviser dersom nødvendig med spesialist. Alt i alt er jeg meget fornøyd.

dårlig!

Hun bryr ikke seg om hva pasienten sier, og det føles at sovner hun mens du prater. kjente sitat: "jeg har ikke en god forklaring på det". ok,da betaler ikke jeg for dette.

Ikke fornøyd

Jeg følte meg ikke komfortabel hos Stina og byttet etter ett møte. Man merket godt at hun hadde lite erfaring.

Veldig hyggelig lege som tok problemene mine på alvor!

Stina var en veldig hyggelig og hjelpsom lege som tok problemene mine på alvor. Hun var også veldig effektiv og fikk ordnet time til meg raskt da jeg trengte det som mest.
Hadde aldri vært på Utsikten Legesenter før, men fikk kjempe godt inntrykk og kan absolutt anbefale det på det sterkeste.