Safdar Masood Malik

Jaren Legesenter

2008

Jaren Legesenter Telefonnummer61 33 67 6061 33 67 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusveien 39 2770 Jaren
Safdar Masood Malik er en av 13 fastleger i Gran

Siste vurderinger av Safdar Masood Malik

En livredder av den høyeste orden!

Etter å ha lest de andre kommentarene, så ser jeg han får tyn for ting han ikke har så mye med, men la meg bare få sagt det med en gang, Dr Malik er mest sannsynlig en av de beste fastlegene i landet. Jeg har hatt fastleger i Oslo, Oppland og Nordland, alle var hyggelige, men ingen kunne måle seg opp med Malik når det kommer til å lytte, forstå, treffe riktige diagnoser, videresending og ikke minst i å gjøre det personlig. Dr Malik er en lege som virkelig bryr seg om hva du har å si. Han faker ingenting og hans ekspertise er høyt der oppe. Han lever virkelig opp til sin tittel som "specialist in family medicine." Dr Malik møter deg som et medmenneske og han respekterer deg som en likestilt. Når det gjelder min personlige helse så har jeg vært innom endel forskjellig, dessverre, og jeg fant at Dr Malik var oppdatert og godt informert på de forskjellige temaer som kom opp. Den største forskjellen jeg har opplevd med Dr Malik er at han virkelig bryr seg. Uansett om det er det fysiske eller psykiske du trenger hjelp med, så er du i trygge hender. Jeg føler meg ekstremt heldig som har Dr Malik som min fastlege, og jeg kan anbefale denne legen med viten om at du vil få en usedvanlig bra fastlege!

Anbefales!

Malik er en god lege som anbefales.
Koselig, blid og som virker og ta jobben sin på alvor.
Burde være noe enklere og få faste medisiner/resepter via telefon for da og slippe de unødvendige utgifter/tidsbruk ved og måtte møte opp på legekontoret.

Både lege og andre ansatte er veldig hyggelige

Blir bestandig møtt av en blid og hyggelig lege.Det gjør at man føler seg trygg.Legen lytter på hva du har å si og sender deg videre hvis han ikke kan løse problemene dine.Flink til å følge deg opp.Absolutt en lege å anbefale.

Tillit og respekt

Fått all hjelp jeg trenger både fysisk og psykisk. Aldri måttet vente lenge for å få utredet og event. medisinert sykdom. Så jeg har blitt spart for mange lidelser, og er glad så lenge jeg har han som lege.

Helt ok lege

Lyttende,smilende,høflig,faglig flink,sender pas.raskt til videre utredning vis han ikke kan løse problemer selv.