Safdar Masood Malik

Tlf: 61 33 67 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Safdar Masood Malik er en av 13 fastleger i Gran

Siste vurderinger av Safdar Masood Malik

Tillit og respekt

Fått all hjelp jeg trenger både fysisk og psykisk. Aldri måttet vente lenge for å få utredet og event. medisinert sykdom. Så jeg har blitt spart for mange lidelser, og er glad så lenge jeg har han som lege.

Helt ok lege

Lyttende,smilende,høflig,faglig flink,sender pas.raskt til videre utredning vis han ikke kan løse problemer selv.

Meget god lege

Dr. Malik er vennlig, lyttende og han tar deg på alvor. Virker flink i faget. Anbefaler ham til alle som måtte trenge en fastlege.

Helt enestående.

Dr. Malik er grundig, og ser helheten i sykdomsbildet. Han er rask til å sende til videre utredning der han ikke selv har kompetanse nok. Meget fornøyd.

Dårlig erfaring

Vanskelig å få tillit til lege, da vedkommende spør meg om viderenbehandling av mitt sykdomsbilde.

En lyttende lege.

Blir bestandig godt mottatt av en høflig,blid og imøtekommende lege.Sjelden forsinkelser av betydning.Sender deg videre til andre for å komme til bunns i problemene du har.

Tar meg på alvor

Føler at han tar meg på alvor, og sender en videre hvis han er usikker. En av de beste legene jeg har hatt. Snakker bra norsk. undersøker en grundig. Har vært der mest med min datter, men er veldig fornøyd.