Bård Wiktorin Haavardsholm

Lørenskog Legesenter

Autorisasjon (2005)

Lørenskog Legesenter Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ...
Haneborgveien 103 1463 Fjellhamar
Bård Wiktorin Haavardsholm er en av 29 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Bård Wiktorin Haavardsholm

Flink og forståelsesfull

Jeg har mye positivt å si om Bård som lege. Han har hjulpet meg gjennnom en tøff periode og har oppmuntret meg når jeg har hatt de tøft. Jeg har også måttet ventet unødig på forværelset flere ganger men regner det som en del av systemet.

Imøtekommende og trygg lege

Hadde min første konsultasjon hos denne legen i dag, og opplevde han som imøtekommende, dyktig og trygg i rollen. Fikk den hjelpen jeg trengte.

Profesjonell og vennlig

Overrasket over kritikken Haavardsholm har fått her. Ikke ofte jeg skriver på slike fora, men her synes jeg det var rett og slett nødvendig! Han er fastlege for to av mine barn og har vært hos han mange ganger med vår eldste som er astmatiker. Han har på en empatisk og profesjonell måte tatt imot både meg og min sønn og kommet med konsise, gode råd, og henvist videre når det har vært nødvendig. Mang en gang har jeg følt meg som den tullete engstelige mor, og han har like ofte understøttet at det var flott at vi kom og tatt oss godt imot. Han går nok rett på sak og det er ikke mye snikksnakk, men det tolker jeg mer som å være opptatt av å komme til kjernen og faktisk yte den hjelp som er nødvendig. Har aldri følt at han ikke har tatt seg tid. Når man selv er helsepersonell er man ekstra kritisk, og det har han lett tatt brodden av. Hatten av herfra, og stor takk fra oss, vi vil beholde han som fastlege i mange år fremover!

Hjelpsom og dyktig

Stor forståelse og flink til å gi gode råd. Lytter til hvordan man har det. Tar seg god tid har stor forståelse. Flink til å lese diagnoser etter grundig forarbeid ift utredelse.

Flott fastlege.

Har hatt han som fastlege i mange år.
Lytter og gir meg mange fornuftige råd/anbefalinger.
Har jeg en dårlig fag, får han meg nesten alltid til å se mere positivt på livet.
Veldig fornøyd.