Bård Wiktorin Haavardsholm

Lørenskog Legesenter

Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar
Bård Wiktorin Haavardsholm er en av 29 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Bård Wiktorin Haavardsholm

En utrolig dyktig og empatisk lege

Jeg har vært pasient ved lørenskog legesenter i over tre år og kjenner meg ikke igjen i flere av de negative innleggene her. Jeg tenker at det kan være at flere av de som har opplevd dette inne på Haavardsholm sitt kontor ikke har vært der så ofte. Eller rett og slett har kommet på en travel dag. Dette er ikke en unnskyldning, men nå fikk jeg bare så lyst til å skrive dette innlegget etter å ha lest igjennom alle innleggene her. Jeg er kroniker og har fått svært god og helhetlig behandling hos min fastlege og hos samtlige av Haavardholm sine kolleger. Jeg har måttet komme til legesenteret svært ofte pga min grunntilstand og da har jeg helt fra første stund blitt tatt godt i mot av min fastlege, uansett hvilken grunn jeg har kommet dit for.

Egentlig ganske bra, med noen få unntak

Denne legen er i utgangsounktet ganske ok. Han hjalp meg mye gjennom en vanskelig tid jeg er veldig takknemlig for det. Men jeg opplevde ham dessverre noen ganger litt "moody". Hvis han var i godt humør så var det veldig bra, men hvis han hadde en dårlig dag, så følte jeg meg skikkelig uvelkommen. Virket litt at han bare vil bli ferdig med timen. Det som også er negativ er at han alltid er forsinket. Måtte vente min. 20 minutter hver gang. Men ellers ganske greit egentlig.

Helt på trynet

Denne legen vil jeg ikke anbefale. Tar deg ikke på alvor. Sjekker ikke, husker ikke, uttaler seg om ting han ikke vet noe om og tar enkleste utvei,

Skriver ut respepter og gir feil informasjon. Lang ventetid, og dårlig oppfølging.

Jeg hadde time når legekontoret åpnet og jeg så når han ankom kontoret. (ca 3 min for sen) Alikevel måtte jeg vente 20 min på å komme inn...

Heilt fantastisk. !!

Bård e heilt herlig. Han Færstend deg og kan sette seg inn i din situasjon. Han tek virkelig tak og gjer noko med problema dine. Sånn kan vi ikke ha det sier han og gir deg ting hver gong som funker. Når du ligg heime og fær noko i posten fra han som han har lova å sende så stend det ein liten lapp med god bedring på og smilefjes. Han gjer d lille ekstra, han tek godt vare på deg som pasient!!!

Flott lege!

Jeg kjenner meg ikke igjen i kritikken til flere andre her.
Føler jeg blir tatt seriøst. Prater mye om mulige løsninger og tar seg god tid til undersøkelser.
Han lytter til mine problemer og undersøker godt, med henvisning videre til spesialister dersom det trengs. Har hatt Haavardsholm som fastlege i over 3 år nå og er kjempe fornøyd.
Stort sett så får jeg time på dagen dersom jeg ringer tidlig.

Noe treg og forsinket dersom man får time etter kl 11.00. Dette burde bedres.