Bård Wiktorin Haavardsholm

Lørenskog Legesenter
Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar
Bård Wiktorin Haavardsholm er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Bård Wiktorin Haavardsholm

Denne legen stoler jeg på.

Uten den store undersøkelsen, sendte han meg raskt videre til spesialist ved sykehuset. Dr. Haavardsholm har vært tilgjengelig og imøtekommende for meg ved spørsmål og tjenester. Fornyelse av resepter blir ordnet på kort tid. Dr. Haavardsholm er alltid blid og har alltid et smil på lur.
Jeg har fått behandling for plagene mine, kanskje en avtale om ny kontroll.

Godt fornøyd....... i begynnelsen.

Jeg var meget godt fornøyd med denne legen i begynnelsen; lyttet, stilte gode spørsmål, var observant, nøye og med et godt glimt i øye. Han ringte meg også opp med resultater, og var tilgjengelig dersom jeg lurte på noe. Jeg hadde følelsen av at jeg var hjertelig velkommen. Etter noen år, føler jeg at jeg er til bryderi når jeg kommer for å søke om hjelp.Ved enkelte anledninger i det siste har han ikke undersøkt meg, men kun fattet diagnosen ut fra det jeg har fortalt. Enkelte ganger har det stemt, og andre ikke! Det er en grunn for at pasientene oppsøker legen, og de bør tas på alvor.

En utrolig dyktig og empatisk lege

Jeg har vært pasient ved lørenskog legesenter i over tre år og kjenner meg ikke igjen i flere av de negative innleggene her. Jeg tenker at det kan være at flere av de som har opplevd dette inne på Haavardsholm sitt kontor ikke har vært der så ofte. Eller rett og slett har kommet på en travel dag. Dette er ikke en unnskyldning, men nå fikk jeg bare så lyst til å skrive dette innlegget etter å ha lest igjennom alle innleggene her. Jeg er kroniker og har fått svært god og helhetlig behandling hos min fastlege og hos samtlige av Haavardholm sine kolleger. Jeg har måttet komme til legesenteret svært ofte pga min grunntilstand og da har jeg helt fra første stund blitt tatt godt i mot av min fastlege, uansett hvilken grunn jeg har kommet dit for.

Egentlig ganske bra, med noen få unntak

Denne legen er i utgangsounktet ganske ok. Han hjalp meg mye gjennom en vanskelig tid jeg er veldig takknemlig for det. Men jeg opplevde ham dessverre noen ganger litt "moody". Hvis han var i godt humør så var det veldig bra, men hvis han hadde en dårlig dag, så følte jeg meg skikkelig uvelkommen. Virket litt at han bare vil bli ferdig med timen. Det som også er negativ er at han alltid er forsinket. Måtte vente min. 20 minutter hver gang. Men ellers ganske greit egentlig.

Helt på trynet

Denne legen vil jeg ikke anbefale. Tar deg ikke på alvor. Sjekker ikke, husker ikke, uttaler seg om ting han ikke vet noe om og tar enkleste utvei,

Skriver ut respepter og gir feil informasjon. Lang ventetid, og dårlig oppfølging.

Jeg hadde time når legekontoret åpnet og jeg så når han ankom kontoret. (ca 3 min for sen) Alikevel måtte jeg vente 20 min på å komme inn...