Bård Wiktorin Haavardsholm

Tlf: 67 91 15 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bård Wiktorin Haavardsholm er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Bård Wiktorin Haavardsholm

Ikke fornøyd

Jeg er ikke fornøyd. Han har forbedringspotensial til å ta seg god nok tid til pasienten eller lytte til hva du har å si.

Lyttende, effektiv og vennlig

Jeg har bare positive erfaringer med Haavardsholm og vil oppsummere det med: lyttende - lytter til deg og tar det på alvor; effektiv - raske og konstruktive forslag til hva som kan gjøres; vennlig - godt humør.
I tillegg er det kort ventetid for å få time. Man må ofte regne med litt venting på venteværelset pga forsinkelser, men det er akseptabelt. Noen vil muligens synes at han er litt for rask og effektiv, men jeg for min del er veldig godt fornøyd.

Denne legen stoler jeg på.

Uten den store undersøkelsen, sendte han meg raskt videre til spesialist ved sykehuset. Dr. Haavardsholm har vært tilgjengelig og imøtekommende for meg ved spørsmål og tjenester. Fornyelse av resepter blir ordnet på kort tid. Dr. Haavardsholm er alltid blid og har alltid et smil på lur.
Jeg har fått behandling for plagene mine, kanskje en avtale om ny kontroll.

Godt fornøyd....... i begynnelsen.

Jeg var meget godt fornøyd med denne legen i begynnelsen; lyttet, stilte gode spørsmål, var observant, nøye og med et godt glimt i øye. Han ringte meg også opp med resultater, og var tilgjengelig dersom jeg lurte på noe. Jeg hadde følelsen av at jeg var hjertelig velkommen. Etter noen år, føler jeg at jeg er til bryderi når jeg kommer for å søke om hjelp.Ved enkelte anledninger i det siste har han ikke undersøkt meg, men kun fattet diagnosen ut fra det jeg har fortalt. Enkelte ganger har det stemt, og andre ikke! Det er en grunn for at pasientene oppsøker legen, og de bør tas på alvor.

En utrolig dyktig og empatisk lege

Jeg har vært pasient ved lørenskog legesenter i over tre år og kjenner meg ikke igjen i flere av de negative innleggene her. Jeg tenker at det kan være at flere av de som har opplevd dette inne på Haavardsholm sitt kontor ikke har vært der så ofte. Eller rett og slett har kommet på en travel dag. Dette er ikke en unnskyldning, men nå fikk jeg bare så lyst til å skrive dette innlegget etter å ha lest igjennom alle innleggene her. Jeg er kroniker og har fått svært god og helhetlig behandling hos min fastlege og hos samtlige av Haavardholm sine kolleger. Jeg har måttet komme til legesenteret svært ofte pga min grunntilstand og da har jeg helt fra første stund blitt tatt godt i mot av min fastlege, uansett hvilken grunn jeg har kommet dit for.