Bård Wiktorin Haavardsholm

Tlf: 67 91 15 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bård Wiktorin Haavardsholm er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Bård Wiktorin Haavardsholm

Bortkastet tid!

Trenger man virkelig 9 års utdanning for til slutt å fortelle pasienter at de bør trene, spise sunt og drikke vann? Det ville vært nyttigere å lese seg frem på nettet selv, for å være ærlig.
det er bra å lytte til pasienter, men hvis det ikke resulterer i noe så kan du like gjerne la vær!
Byttet fastlege og klinikk rett etter timen!
henviste ikke til spesialist, fornyet ikke resept, ville ikke gi meg blodprøve på annet enn det absolutt nødvendige! rådet meg til å ta smertestillende og når jeg spurte om det var sunt for kroppen responderte han med å si at man må velge mellom sunn og smerte!
virket usikker på sin kunnskap, ble irritert ved insistering på smerte og ville helst bli kvitt meg så fort som mulig.

Forståelsesfull

Utrolig bra lege. God til å kommunisere og forklare ting. Alltid hjelpelinjer med spørsmål. Beste legen jeg har hatt.

Enkel og effektiv

Bård Haavardsholm var sykevikar for min tidligere fastlege, etter denne timen byttet jeg til Bård med det samme :)

Bård er en seriøs lege som tar seg tid til å høre og undersøke meg som pasient.
Han spør hvordan det har gått mtp tidligere behandlinger og er alltid imøtekommende. Mine problemer har som regel alltid blitt løst, enda jeg kunne unngått ting fler ganger, så har han alltid vært til hjelp!
Han spør alltid om det er noe mer som feiler og gir gode forklaringer.
Han er også en kul og moderne type.

At andre vurderinger er negative her, så må jeg påpeke at mennesker er forskjellige. Og alle kommer ikke godt overens med alle. Slik er et visst med leger også. Da bytter man :)

Ikke fornøyd

Jeg er ikke fornøyd. Han har forbedringspotensial til å ta seg god nok tid til pasienten eller lytte til hva du har å si.

Lyttende, effektiv og vennlig

Jeg har bare positive erfaringer med Haavardsholm og vil oppsummere det med: lyttende - lytter til deg og tar det på alvor; effektiv - raske og konstruktive forslag til hva som kan gjøres; vennlig - godt humør.
I tillegg er det kort ventetid for å få time. Man må ofte regne med litt venting på venteværelset pga forsinkelser, men det er akseptabelt. Noen vil muligens synes at han er litt for rask og effektiv, men jeg for min del er veldig godt fornøyd.