Bård Wiktorin Haavardsholm

Lørenskog Legesenter

Autorisasjon (2005)

Lørenskog Legesenter Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ...
Haneborgveien 103 1463 Fjellhamar
Bård Wiktorin Haavardsholm er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Bård Wiktorin Haavardsholm

Imøtekommende og trygg lege

Hadde min første konsultasjon hos denne legen i dag, og opplevde han som imøtekommende, dyktig og trygg i rollen. Fikk den hjelpen jeg trengte.

Profesjonell og vennlig

Overrasket over kritikken Haavardsholm har fått her. Ikke ofte jeg skriver på slike fora, men her synes jeg det var rett og slett nødvendig! Han er fastlege for to av mine barn og har vært hos han mange ganger med vår eldste som er astmatiker. Han har på en empatisk og profesjonell måte tatt imot både meg og min sønn og kommet med konsise, gode råd, og henvist videre når det har vært nødvendig. Mang en gang har jeg følt meg som den tullete engstelige mor, og han har like ofte understøttet at det var flott at vi kom og tatt oss godt imot. Han går nok rett på sak og det er ikke mye snikksnakk, men det tolker jeg mer som å være opptatt av å komme til kjernen og faktisk yte den hjelp som er nødvendig. Har aldri følt at han ikke har tatt seg tid. Når man selv er helsepersonell er man ekstra kritisk, og det har han lett tatt brodden av. Hatten av herfra, og stor takk fra oss, vi vil beholde han som fastlege i mange år fremover!

Hjelpsom og dyktig

Stor forståelse og flink til å gi gode råd. Lytter til hvordan man har det. Tar seg god tid har stor forståelse. Flink til å lese diagnoser etter grundig forarbeid ift utredelse.

Flott fastlege.

Har hatt han som fastlege i mange år.
Lytter og gir meg mange fornuftige råd/anbefalinger.
Har jeg en dårlig fag, får han meg nesten alltid til å se mere positivt på livet.
Veldig fornøyd.

Godt førsteinntrykk, men derfra...

Mine første timer hos Bård ga meg et positivt innrykk. Dette er nå blitt en del år siden.. Jeg fikk et godt inntrykk av en lege som lyttet, undersøkte og var omtenksom. Har ikke vært mye hos Bård i de 7 årene han har vært min fastlege, men jeg syns det var bedre før.
Føler ikke jeg blir tatt seriøst lenger, han lytter ikke, undersøker ikke og stiller en diagnose basert kun på sykdomshistorie. Virker lite engasjert i jobben og vil ha inn neste pasient så fort som mulig.
Hadde han hatt den innstillingen han hadde for 6-7 år siden, hadde jeg vært ekstremt fornøyd, men nå er jeg det motsatte! Er alltid forsinket med minst 15-20 minutter, ofte mer,
Eneste positive er at det er lett å få time, men alt i alt er det blitt en forferdig dårlig lege etter mitt syn. Takk for meg!