Bård Wiktorin Haavardsholm

Lørenskog Legesenter

2005

Lørenskog Legesenter Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar
Bård Wiktorin Haavardsholm er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Bård Wiktorin Haavardsholm

Ikke fornøyd

Jeg ønsket en lege med en god evne til å lytte. Men jeg fikk inntrykk av at han synes jeg bør høre mer på hva han har å si. Han ble synlig irritert når jeg var direkte og konkret om hvilke behandlinger jeg ønsket. Jeg synes det er viktig at jeg er direkte og ærlig med min fastlege, fordi jeg betaler for at leger skal være engasjerte og ta meg på alvor. Jeg mener det var bortkastet bruk av penger og tid, fordi jeg fikk lite hjelp.

Bortkastet tid!

Trenger man virkelig 9 års utdanning for til slutt å fortelle pasienter at de bør trene, spise sunt og drikke vann? Det ville vært nyttigere å lese seg frem på nettet selv, for å være ærlig.
det er bra å lytte til pasienter, men hvis det ikke resulterer i noe så kan du like gjerne la vær!
Byttet fastlege og klinikk rett etter timen!
henviste ikke til spesialist, fornyet ikke resept, ville ikke gi meg blodprøve på annet enn det absolutt nødvendige! rådet meg til å ta smertestillende og når jeg spurte om det var sunt for kroppen responderte han med å si at man må velge mellom sunn og smerte!
virket usikker på sin kunnskap, ble irritert ved insistering på smerte og ville helst bli kvitt meg så fort som mulig.

Forståelsesfull

Utrolig bra lege. God til å kommunisere og forklare ting. Alltid hjelpelinjer med spørsmål. Beste legen jeg har hatt.

Enkel og effektiv

Bård Haavardsholm var sykevikar for min tidligere fastlege, etter denne timen byttet jeg til Bård med det samme :)

Bård er en seriøs lege som tar seg tid til å høre og undersøke meg som pasient.
Han spør hvordan det har gått mtp tidligere behandlinger og er alltid imøtekommende. Mine problemer har som regel alltid blitt løst, enda jeg kunne unngått ting fler ganger, så har han alltid vært til hjelp!
Han spør alltid om det er noe mer som feiler og gir gode forklaringer.
Han er også en kul og moderne type.

At andre vurderinger er negative her, så må jeg påpeke at mennesker er forskjellige. Og alle kommer ikke godt overens med alle. Slik er et visst med leger også. Da bytter man :)

Ikke fornøyd

Jeg er ikke fornøyd. Han har forbedringspotensial til å ta seg god nok tid til pasienten eller lytte til hva du har å si.