Bård Wiktorin Haavardsholm

Lørenskog Legesenter

2005

Ingen på venteliste

Lørenskog Legesenter Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar
Bård Wiktorin Haavardsholm er en av 33 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Bård Wiktorin Haavardsholm

Fastlege??

Etter å ha vært hos Bård følte jeg virkelig for å gi en tilbakemelding her. Jeg er sjokkert over at det er mulig å være lege og ha en sånn holdning som han hadde da jeg var hos han med min lille sønn. Han kastet knapt ett blikk på han og var mest opptatt av å få inn neste pasient. Heldigvis fikk vi god hjelp hos en annen lege samme dag. Jeg er sjokkert. Å lytte til mor som er bekymret for barnet sitt trodde jeg skulle være en selvfølge. Så feil kan man ta..

Godt førsteinnstrykk..

.. men dette ble raskt snudd. Han oppleves slurvete, tar deg ikke på alvor, henviser ikke dit han har lovet, ringer ikke som han har lovet, og jeg får ikke den hjelpen jeg trenger. Har nå utviklet angst for å dra til legen, og jeg gråter alltid når jeg drar derifra.
Jeg håper han leser dette og kan ta til seg at han gjerne kan være mer hensynsfull, empatisk og forståelsesfull for ting han ikke nødvendigvis har opplevd selv.

Ikke fornøyd

Jeg ønsket en lege med en god evne til å lytte. Men jeg fikk inntrykk av at han synes jeg bør høre mer på hva han har å si. Han ble synlig irritert når jeg var direkte og konkret om hvilke behandlinger jeg ønsket. Jeg synes det er viktig at jeg er direkte og ærlig med min fastlege, fordi jeg betaler for at leger skal være engasjerte og ta meg på alvor. Jeg mener det var bortkastet bruk av penger og tid, fordi jeg fikk lite hjelp.

Bortkastet tid!

Trenger man virkelig 9 års utdanning for til slutt å fortelle pasienter at de bør trene, spise sunt og drikke vann? Det ville vært nyttigere å lese seg frem på nettet selv, for å være ærlig.
det er bra å lytte til pasienter, men hvis det ikke resulterer i noe så kan du like gjerne la vær!
Byttet fastlege og klinikk rett etter timen!
henviste ikke til spesialist, fornyet ikke resept, ville ikke gi meg blodprøve på annet enn det absolutt nødvendige! rådet meg til å ta smertestillende og når jeg spurte om det var sunt for kroppen responderte han med å si at man må velge mellom sunn og smerte!
virket usikker på sin kunnskap, ble irritert ved insistering på smerte og ville helst bli kvitt meg så fort som mulig.

Forståelsesfull

Utrolig bra lege. God til å kommunisere og forklare ting. Alltid hjelpelinjer med spørsmål. Beste legen jeg har hatt.