Bård Wiktorin Haavardsholm

Lørenskog Legesenter

Autorisasjon (2005)

Lørenskog Legesenter Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ...
Fjellhamarveien 46 1472 Fjellhamar
Bård Wiktorin Haavardsholm er en av 33 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Bård Wiktorin Haavardsholm

Hjelpsom og dyktig

Stor forståelse og flink til å gi gode råd. Lytter til hvordan man har det. Tar seg god tid har stor forståelse. Flink til å lese diagnoser etter grundig forarbeid ift utredelse.

Flott fastlege.

Har hatt han som fastlege i mange år.
Lytter og gir meg mange fornuftige råd/anbefalinger.
Har jeg en dårlig fag, får han meg nesten alltid til å se mere positivt på livet.
Veldig fornøyd.

Godt førsteinntrykk, men derfra...

Mine første timer hos Bård ga meg et positivt innrykk. Dette er nå blitt en del år siden.. Jeg fikk et godt inntrykk av en lege som lyttet, undersøkte og var omtenksom. Har ikke vært mye hos Bård i de 7 årene han har vært min fastlege, men jeg syns det var bedre før.
Føler ikke jeg blir tatt seriøst lenger, han lytter ikke, undersøker ikke og stiller en diagnose basert kun på sykdomshistorie. Virker lite engasjert i jobben og vil ha inn neste pasient så fort som mulig.
Hadde han hatt den innstillingen han hadde for 6-7 år siden, hadde jeg vært ekstremt fornøyd, men nå er jeg det motsatte! Er alltid forsinket med minst 15-20 minutter, ofte mer,
Eneste positive er at det er lett å få time, men alt i alt er det blitt en forferdig dårlig lege etter mitt syn. Takk for meg!

Bra prat

Jeg liker leger som ikke pynter på ting og legger så mye mellom. Direkte, ærlig og får stort sett alltid time innen et døgn.

Eneste som trekker ned er litt vanskelig å komme gjennom på telefon og at jeg ikke kan betale kontant etter timen.

Veldig dårlig oppfølging av resepter og henvisninger

Fastlege for min datter på 16 med ME. Fikk et veldig godt førsteinntrykk da vi byttet. Han lyttet, stilte gode spørsmål og tok seg tid til å forstå hvordan hun har det.

Etter hvert viste det seg vanskelig å få bytte medisiner som ikke lenger hadde effekt. Henvisning videre til spesialist ble liggende i 4 uker før den ble sendt, henvisning ble avvist, klage ble sendt dagen før fristen utløp.

Attester og resepter blir ikke skrevet ut som avtalt, tross purringer til kontoret. Det er vanskelig å få kontakt med legen (de har ikke mulighet for elektronisk kommunikasjon og jeg har kun én gang blitt ringt opp etter at jeg har lagt igjen beskjed). Han følger ikke opp beskjeder eller avtaler, hverken fra meg eller kommunen.

Etter et år viser det seg at han ikke har sett på journalen som ble overført fra tidligere lege.