Solveig Margrethe Mykleset

Porsgrunn Legesenter AS Kvinne, 31 år

Autorisert2012
Ledige plasser 14 av 1100
Vil du bytte til denne fastlegen?

Porsgrunn Legesenter AS

Augestadveien 7 3914 Porsgrunn
Solveig Margrethe Mykleset er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Solveig Margrethe Mykleset

ikke til å få kontakt med.

Etter gjentatte forsøk på å få time både til meg og min sønn. Gir jeg snart opp. Skal ikke være mulig å få samme svar på sms hver gang "legen er ikke tilgjengelig, prøv igjen i morgen"
Lurer igrunn på når jeg får kommet inn til time hos deg...
Har hatt denne legen i snart 2år og vær gang jeg trenger lege er det samme problem.
Når det er lettere å sitte 3 timer på legevakt for å få kontakt med lege der må det virkelig gjøres noe med dette.
Glad jeg ikke har en alvorlig sykdom.

Følger ikke opp sin pasient, uinteressert i pasientens skjebne etter å ha rekvirert sykehusinnleggelse.

Porsgrunn Legesenters bestillingssystem rammer denne legen også, og gjør henne vanskelig tilgjengelig. Har flere ganger ønsket å få en konsultasjon. Får svar:"Legen ikke til stede", men det er 0 muligheter for da å få legen til å ta kontakt når hun er til stede. Timebestillingssystemet er håpløst og hvorfor skal man ha gebyr dersom man er så heldig å få kontakt. Etter 6 forsøk på å få en kontakt med denne legen, har jeg gitt opp, prøver å finne en ny fastlege.
Du er helt avhengig av data, men kan du bruke det så skal du være heldig om du får kontakt.

God fastlege

God fastlege som tar seg tid til meg som pasient og menneske.
Har bare positive erfaringer. Eneste problemet er at legesenteret har kun timebestilling hver dag, slik at skal man til legen bruker man enten 12 kroner på å bestille time på SMS, ellers så bruker man lett 1 time i telefonkø. Det er ikke fastlegen sin feil, men legekontoret sin feil. Der burde legekontoret være litt mer fleksibel og tilby også faste legetimer, slik at folk kan planlegge dagene sine.

flink stedfortreder...

gjør det hu skal til tiden osv!!!har hu ikke som fastlege,men hu er stedfortreder for marthe asprusten Nilsen!!

Sluttet bare sånn uten videre

Lovte å følge meg opp i forbindelse med en lengre utredning. Jeg valgte ny fastlege basert på dette. Når jeg tre uker etter dette ringer for legetime får jeg beskjed om at hun har sluttet og jeg står uten fastlege. Opplevde henne som en seriøs, hyggelig og ordentlig lege, men når jeg ikke får beskjed om at hun ikke er fastlegen min lenger før jeg selv tar kontakt synes jeg det er for dårlig.

Legelisten.no anmerkning: Det er Helfo som trolig skulle ha sendt ut varsel om at legen sluttet, så legen kan antageligvis ikke lastes for dette.