Dagfinn Steinar Øgreid

Hinna Legesenter AS
Mann, 62 år

Spesialisering

Onkologi

Autorisert

2017

Ledige plasser

0 av 1500
Motta varsel når denne legen får ledig plass

Venteliste

Ingen på venteliste

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert.

Praksis

Hinna Legesenter AS Telefonnummer51 88 51 5051 88 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Boganesveien 10 4020 Stavanger
Vis kart
Dagfinn Steinar Øgreid er en av 111 fastleger i Stavanger

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(7)
7 vurderinger
Tilgjengelighet
(5)
5 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(5)
5 vurderinger
Service
(3)
3 vurderinger

Siste vurderinger av Dagfinn Steinar Øgreid

Fantastisk lege, ser hele bildet

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dagfinn er en lege som går i dybden, han ser hele mennesket, alltid rolig og behagelig. Han søker til han finner årsaken, og er utrolig kunnskapsrik.

Fantastisk dyktig lege som setter pasienten i fokus

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

En fantastisk kunnskapsrik og dyktig lege. Han har hjulpet meg med å finne diagnose som ingen andre har funnet. Mild medisinering som sikrer topp livskvalitet og arbeidsevne.

Beste legen jeg har hatt

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Tar meg 100% seriøst og er utrolig dyktig, hjelpsom og rolig. Har slitt med kneet I 6-7 år men andre leger har sagt det bare er betennelse, men etter henvisning til MR har jeg endelig funnet ut hva det er.

Ivaretagende

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg er veldig fornøyd med Dagfinn. Han lar meg være opplyst pasient, bruker det til å sammen komme frem til diagnose og behandling. Tør å prøve behandlinger men tar samtidig de hensyn som må tas for risiko. Men hun ene i resepsjonen er forferdelig. Trass alvorlige tilstander har jeg måtte krangle meg til ø hjelpstimer, og har opplevd å bli kjeftet på flere ganger. Det er den verste resepsjonisten jeg har vært borti. Heldigvis har hun en kollega som avotil tar over og gir bedre kundebehandling.

Faglig suveren, faglig oppdatert

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Fokus på pasient, lytter til pasientens behov
Faglig oppdatert
Lyttende
Utfordrer etablert praksis for å finne hjelp til pasient
Saklig
Integritet