Daniel Leif Berntsson

Langelandsveien 17 6010 Ålesund
Daniel Leif Berntsson er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Daniel Leif Berntsson

Engasjert!

Utrolig hyggelig lege som er nøye og følger godt opp de tingene han sier han skal. Leser seg opp på forrige besøk i journalen før du kommer inn til timen og han er oppdatert. Noe lang ventetid på time.

God fastlege

Grundig og god å prate med. Viser helhetlig forståelse for situasjonen og det går an å be om råd og bistand. Følger godt opp på saker og utredninger. Veldig fornøyd. Litt lang telefontid på legekontoret, men det er nå ikke legens skyld. Lite ventetid (15-20min) på å få komme inn til legen på avtalt tidspunkt, sett opp mot andre leger jeg har vært hos.

Super Lege

Viser stor forståelse, er grundig, handlekraftig og effektiv. Jeg opplever at jeg får veldig god oppfølging.
I de tilfeller han ikke har svar eller er usikker så sjekker han opp med sykehuset. Men telefontiden til legekontoret er litt for lang, men har blitt bedre i det siste.

Typisk lege

Typisk lege, med raske, tydelige svar. Trygg på seg selv og egne løsninger, han hører, men lytter kanskje ikke. Kan stilles spørsmål om han egentlig bryr seg innerst inne.