Marlene Künne

Tlf: 75 14 32 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Marlene Künne er en av 26 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Marlene Künne

Ikke bra.

Hyggelig som person, men som lege, mindre bra. Glemmer henvisninger og skyver ting til side til "neste gang". Har man alvorlig sykdom er ikke dette rette legen å gå til dessverre.

Ei flott dame, men elendig fastlege

I de møter jeg har hatt med henne har hun vært utrolig hyggelig og positiv. Men opplever hun skyver mine problemer unna til "neste gang", og at resepter, oppfølging og henvisninger blir glemt, uansett om man ringer for å purre. Også veldig vanskelig å få time hos henne. Heldigvis har dette legesenteret fantastiske turnusleger. Derfor vil jeg ikke anbefale henne som fastlege.

ikke helt fornøyd

litte servicinstilt på pasientens behov. for lang ventetid stortsett hyggelig alle ireseptsjonen bortsett fra 1 litt oppi åra tar seg dårlig tidntil pasienten og er ikke fornøyd litte imøtekomende på mitt problem. ikke fornøyd.

Veldig fornøyd

Jeg har legeskrekk, så utgangspunktet er ikke så bra, men denne dama gjør at jeg føler meg trygg og glad. Det var henne jeg hadde etter graviditeten og jeg er fornøyd. Det er også hun som er legen til min datter og jeg føler vi blir tatt på alvor og får gode forklaringer på ulike sykdommer etc. når vi er der. Etter at de flyttet til nye lokaler er det ikke like lett å få time hos henne når det haster, men da har turnuslegene steppet inn. Ikke rart om hun har det travelt når hun er så hyggelig lege. Fornøyd og vil anbefale henne videre.

Ang. legesenteret
Noen godt voksne i resepsjonen er vanskelig å ha med å gjøre, veldig lite serviceinnstilte! Har opplevd at datasystemet eller internettet faller ut og de ikke kan gjøre noe. Da glemte de bort meg og datteren min helt til jeg minnet dem på at jeg ventet på å komme inn til legen. De bør skaffe seg en plan B eller få bukt på datasystemet sitt.

Elendig

Lytter ikke. Nesten umulig å få tak i. Har det alltid travelt. "Vi tar det neste gang" har jeg fått høre flere ganger. Neste gang er det glemt. Ikke fornøyd i det hele tatt!

God opplevelse

Imøtekommende, profesjonell og løsningsorientert. Fornuftig person som behandler pasienten med respekt, og samtidig gjør en innsats for å hjelpe ut over hva man kan forlange. Jeg er takknemlig for hjelpen.

Hyggelig og interessert

Tar seg godt av pasienten, bruker tid også for litt småprat, følsom og erfaren. Har ikke opplevt noe språkproblem som andre her har skrevet om.

Har det for travelt

Tar seg ikke tid til å lytte. Gikk lenge med plager uten å få hjelp.
Det tar alt for lang tid fra man ringer om å fa time mm. til man får svar på telefonen.

Ekstremt lite tilgjengelig

Noen godt voksne i resepsjonen er vanskelig å ha med å gjøre, veldig lite servicevennlig!

Oppfølgingen fra legen er elendig.

skinnet bedrar.

anbefales ikke om du har en del som må "tas tak i".
lite respons. Det holder ikke bare å være HYGGELIG når man er lege, det kan man være når man står i BUTIKK.

Utrolig bra.

Hun er den beste fastlegen jeg har hatt og håper hun blir der hun er i dag. Hun er nøye og bruker god tid, får ikke følelse av at hun har det travelt og neste pasient venter. Hun er også meget dyktig i faget sitt og har nok en del erfaring, er hyggelig og genuint interessert i hvordan pasienten har det. Om alle kunne ha hvert som henne!

Veldig bra.

Hun lytter til pasienten og undersøker nøye. Språket kan være et problem, men ved å spørre opp igjen går det bra