Marlene Künne

Rana Lokalmedisinsk Senter

Jernbanegt.16, 2.etg 8622 Mo i Rana
Marlene Künne er en av 25 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Marlene Künne

Ei flott dame, men elendig fastlege

I de møter jeg har hatt med henne har hun vært utrolig hyggelig og positiv. Men opplever hun skyver mine problemer unna til "neste gang", og at resepter, oppfølging og henvisninger blir glemt, uansett om man ringer for å purre. Også veldig vanskelig å få time hos henne. Heldigvis har dette legesenteret fantastiske turnusleger. Derfor vil jeg ikke anbefale henne som fastlege.

ikke helt fornøyd

litte servicinstilt på pasientens behov. for lang ventetid stortsett hyggelig alle ireseptsjonen bortsett fra 1 litt oppi åra tar seg dårlig tidntil pasienten og er ikke fornøyd litte imøtekomende på mitt problem. ikke fornøyd.

Veldig fornøyd

Jeg har legeskrekk, så utgangspunktet er ikke så bra, men denne dama gjør at jeg føler meg trygg og glad. Det var henne jeg hadde etter graviditeten og jeg er fornøyd. Det er også hun som er legen til min datter og jeg føler vi blir tatt på alvor og får gode forklaringer på ulike sykdommer etc. når vi er der. Etter at de flyttet til nye lokaler er det ikke like lett å få time hos henne når det haster, men da har turnuslegene steppet inn. Ikke rart om hun har det travelt når hun er så hyggelig lege. Fornøyd og vil anbefale henne videre.

Ang. legesenteret
Noen godt voksne i resepsjonen er vanskelig å ha med å gjøre, veldig lite serviceinnstilte! Har opplevd at datasystemet eller internettet faller ut og de ikke kan gjøre noe. Da glemte de bort meg og datteren min helt til jeg minnet dem på at jeg ventet på å komme inn til legen. De bør skaffe seg en plan B eller få bukt på datasystemet sitt.

Elendig

Lytter ikke. Nesten umulig å få tak i. Har det alltid travelt. "Vi tar det neste gang" har jeg fått høre flere ganger. Neste gang er det glemt. Ikke fornøyd i det hele tatt!

God opplevelse

Imøtekommende, profesjonell og løsningsorientert. Fornuftig person som behandler pasienten med respekt, og samtidig gjør en innsats for å hjelpe ut over hva man kan forlange. Jeg er takknemlig for hjelpen.