Marlene Künne

Rana Lokalmedisinsk Senter

2009

Rana Lokalmedisinsk Senter Telefonnummer75 14 32 0075 14 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
PB 173 8601 Mo i Rana
Marlene Künne er en av 27 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Marlene Künne

Helt fantastisk

Har alvorlig smerte tilstand.
Veldig glad for hjelpen og oppfølgingen. Hun tok meg seriøst, tok de rette prøver, gav meg rette medisiner, fulgte opp medisinbruk pr telefon og ny time ukentlig. Og henviste meg raskt videre til nevrolog.
Kjempe fastlege

Ikke bra.

Hyggelig som person, men som lege, mindre bra. Glemmer henvisninger og skyver ting til side til "neste gang". Har man alvorlig sykdom er ikke dette rette legen å gå til dessverre.

Ei flott dame, men elendig fastlege

I de møter jeg har hatt med henne har hun vært utrolig hyggelig og positiv. Men opplever hun skyver mine problemer unna til "neste gang", og at resepter, oppfølging og henvisninger blir glemt, uansett om man ringer for å purre. Også veldig vanskelig å få time hos henne. Heldigvis har dette legesenteret fantastiske turnusleger. Derfor vil jeg ikke anbefale henne som fastlege.

ikke helt fornøyd

litte servicinstilt på pasientens behov. for lang ventetid stortsett hyggelig alle ireseptsjonen bortsett fra 1 litt oppi åra tar seg dårlig tidntil pasienten og er ikke fornøyd litte imøtekomende på mitt problem. ikke fornøyd.

Veldig fornøyd

Jeg har legeskrekk, så utgangspunktet er ikke så bra, men denne dama gjør at jeg føler meg trygg og glad. Det var henne jeg hadde etter graviditeten og jeg er fornøyd. Det er også hun som er legen til min datter og jeg føler vi blir tatt på alvor og får gode forklaringer på ulike sykdommer etc. når vi er der. Etter at de flyttet til nye lokaler er det ikke like lett å få time hos henne når det haster, men da har turnuslegene steppet inn. Ikke rart om hun har det travelt når hun er så hyggelig lege. Fornøyd og vil anbefale henne videre.

Ang. legesenteret
Noen godt voksne i resepsjonen er vanskelig å ha med å gjøre, veldig lite serviceinnstilte! Har opplevd at datasystemet eller internettet faller ut og de ikke kan gjøre noe. Da glemte de bort meg og datteren min helt til jeg minnet dem på at jeg ventet på å komme inn til legen. De bør skaffe seg en plan B eller få bukt på datasystemet sitt.