Mariah Shafiq

Trafoveien 2 1784 Halden
Mariah Shafiq er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Mariah Shafiq

Glemsk og tafatt lege

Kan dessverre ikke komme med en positiv tilbakemelding vedr. denne legen.
Glemsk - har opplevd mange ganger at henvisninger ikke er sendt. For en som sliter med helse er det en alvorlig glipp.
Resepter - har opplevd flere ganger at legen "glemmer" å sende e-resepter. For meg som er kronisk syk er det viktig å kunne hente faste medisiner til avtalt tid.
Kontakt - store tekniske systemproblemer ( veldig ofte) gjør det umulig å kontakte legen på e-dialog. Ved forespørsel om telefonkontakt tar ikke legen kontakt til avtalt tid.
Har inntrykk at legen ikke har evnen til å lytte. Legen hører ikke på meg og er "fraværende" ved mange konsultasjoner.
I tillegg har hun mange pasienter og pleier å si" du må gå nå, det er mange som venter der ute". Det gir ikke en betryggende følelse og jeg føler meg ikke godt ivaretatt som pasient.

Veldig flink og tar alt på alvor👍

Hun er en lege som er flink til å lytte, stille spørsmål, finne svar, og eventuelt sende videre hvis hun er usikker selv. Føler at hun tar akkurat meg på alvor og ønsker det beste for meg.

Tafatt lege!

Har hatt Maria noen år nå, og er ikke fornøyd. Hun har glemt å sende henvisning for min datter til bupp, og glemt en henvisning jeg trengte. Dette synes jeg er en alvorlig glipp!!! Videre føler jeg at ho bare sitter og sier mmmmm, og jeg kommer ikke videre med mine ting. Bortkasta penger å gå dit!

Kjempe flink og søt lege

Jeg har også oppleved at resepten var ikke på apoteket, men gikk tilbake på kontoret og fikk se at resepten var sendt. Kjente at det var noe svikt i systemet. Mariah er en flott lege. Har sett henne mye alene på kontoret med mange pasienter uten sekretær i perioder, men hun er like bli og bruker god tid på pasientene. Min hele familien er blitt veldig glad i deg:) Anbefaler på det sterkeste.

Denne legen er glemsk

Legen har flere ganger glemt å skrive resept etter besøk. Ikke så veldig moro når man står på apoteket, og de sier at det ikke har kommet noen resept fra legen. (dette er en av ulempene med e-resept, før måtte man få en papir-resept fra legen før man gikk, da var det ikke mulig for legen å glemme dette) Det er også vanskelig å komme fram til legekontoret på telefon, og nettløsningene fungerer heller ikke bra. Tar flere dager før man for svar på henvendelse om resept slik at til slutt må prøve å komme fram på telefon likevel. Her har legekontoret et stort forbedringspotensiale.