Mariah Shafiq

Legene Brelin og Brelin

Trafoveien 2 1784 Halden
Mariah Shafiq er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Mariah Shafiq

Kjempe flink og søt lege

Jeg har også oppleved at resepten var ikke på apoteket, men gikk tilbake på kontoret og fikk se at resepten var sendt. Kjente at det var noe svikt i systemet. Mariah er en flott lege. Har sett henne mye alene på kontoret med mange pasienter uten sekretær i perioder, men hun er like bli og bruker god tid på pasientene. Min hele familien er blitt veldig glad i deg:) Anbefaler på det sterkeste.

Denne legen er glemsk

Legen har flere ganger glemt å skrive resept etter besøk. Ikke så veldig moro når man står på apoteket, og de sier at det ikke har kommet noen resept fra legen. (dette er en av ulempene med e-resept, før måtte man få en papir-resept fra legen før man gikk, da var det ikke mulig for legen å glemme dette) Det er også vanskelig å komme fram til legekontoret på telefon, og nettløsningene fungerer heller ikke bra. Tar flere dager før man for svar på henvendelse om resept slik at til slutt må prøve å komme fram på telefon likevel. Her har legekontoret et stort forbedringspotensiale.

Veldig flink og kunnskapsrik, kjapp til å behandle

Har bare godt å si om dette legekontoret, både dr Shafiq og Berlin. Flinke og omsorgsfulle begge to. Hele familien strålende fornøyd gjennom mange år.

Elendig

Ofte sitter hun bare å sier "Mm....mm...mm" mens du prater, noe som får meg til å føle at hun ikke egentlig hører etter. Har flere ganger blitt lovt å bli sendt til utredning, men aldri hørt noe mer. F.eks: Tok kontakt med gynokologen etter å ha ventet i to måneder og de hadde aldri mottatt noe fra henne.

Hun er veldig på dette med at alle plager kommer av overvekt og tar seg ikke bryet med å sjekke om det kan være noe annet.

Ofte ventetid og vanskelig å komme gjennom på telefon. Som regel har jeg oppfattet legesekritæren som blid og hyggelig, men hun har det siste året virket noe muggen og til tider nesten sint i telefonen. Lan ventetid på time. Ventet en gang 1,5 måned på legetime!

Flott lege som tar vare på deg

Jeg har vært hos Mariah i 4 år nå og må si at jeg bare blir mer og mer fornøyd med å ha henne som lege.
Hun lytter og tar deg på alvor. Henviser når det er noe som må utredes mer og innhenter fagråd når det er noe veldig spesielt. Hun ser hele pasienten, er veldig oppatt av å finne ut av ting og ikke bare skriver ut enda et resept på antibiotika.
Hun tar godt vare på pasienter med kronisk sykdom og følger opp hele veien.