Mariah Shafiq

Trafoveien 2 1784 Halden
Mariah Shafiq er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Mariah Shafiq

Fantastisk lege!!

Nøye, sympatisk, imøtekommende er bare noen av ordene som beskriver denne legen. Dyktig!
Legesekreterne burde vurdere å skifte jobb evt. meldes på et smilekurs! Maria er enestående og stiller raskt opp. Ventetiden er minimalt.

Dyktig og lyttende / Flott representant for sitt yrke!

En veldig hyggelig, flink og serviceinnstilt lege. Ringer alltid tilbake hvis man prøver å få tak i henne. Føler meg alltid godt ivaretatt! Dyktig til å raskt stille diagnose og rekvirere pasienten videre til spesialist. Har selv opplevd alvorlig sykdom, men under henne ble jeg veldig godt informert og ivaretatt. Har t.o.m blitt oppringt på søndager og kveldstid, for samtaler i forbindelse med prøveresultater. FANTASTISK!

Har alt for mange pasienter

Skjeldent å komme gjennom på telefon, korte åpningstider på telefonen. Har sittet på venterommet i opp til 2 t uten noen forklaring. Har heldigvis ikke ventet mer enn 30 min når barna har hatt time. Velger ofte legevakten framfor fastlegen!

Hører ikke

Hun hører aldri på hva problemet mitt er og tar ikke tak i noe jeg sier til henne. Jeg får sjeldent den hjelpen jeg trenger og hun svarer ikke ordentlig når jeg lurer på noe.
Får ofte svar at jeg skal se om det skjer flere ganger og komme tilbake - da jeg allerede har fortalt at det skjer ofte - blir dyrt. Ventetid pleier å ta en times tid. Jeg måtte bytte lege.

Glemsk og tafatt lege

Kan dessverre ikke komme med en positiv tilbakemelding vedr. denne legen.
Glemsk - har opplevd mange ganger at henvisninger ikke er sendt. For en som sliter med helse er det en alvorlig glipp.
Resepter - har opplevd flere ganger at legen "glemmer" å sende e-resepter. For meg som er kronisk syk er det viktig å kunne hente faste medisiner til avtalt tid.
Kontakt - store tekniske systemproblemer ( veldig ofte) gjør det umulig å kontakte legen på e-dialog. Ved forespørsel om telefonkontakt tar ikke legen kontakt til avtalt tid.
Har inntrykk at legen ikke har evnen til å lytte. Legen hører ikke på meg og er "fraværende" ved mange konsultasjoner.
I tillegg har hun mange pasienter og pleier å si" du må gå nå, det er mange som venter der ute". Det gir ikke en betryggende følelse og jeg føler meg ikke godt ivaretatt som pasient.