Mariah Shafiq

Legene Brelin og Brelin

Trafoveien 2 1784 Halden
Mariah Shafiq er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Mariah Shafiq

Veldig flink og kunnskapsrik, kjapp til å behandle

Har bare godt å si om dette legekontoret, både dr Shafiq og Berlin. Flinke og omsorgsfulle begge to. Hele familien strålende fornøyd gjennom mange år.

Elendig

Ofte sitter hun bare å sier "Mm....mm...mm" mens du prater, noe som får meg til å føle at hun ikke egentlig hører etter. Har flere ganger blitt lovt å bli sendt til utredning, men aldri hørt noe mer. F.eks: Tok kontakt med gynokologen etter å ha ventet i to måneder og de hadde aldri mottatt noe fra henne.

Hun er veldig på dette med at alle plager kommer av overvekt og tar seg ikke bryet med å sjekke om det kan være noe annet.

Ofte ventetid og vanskelig å komme gjennom på telefon. Som regel har jeg oppfattet legesekritæren som blid og hyggelig, men hun har det siste året virket noe muggen og til tider nesten sint i telefonen. Lan ventetid på time. Ventet en gang 1,5 måned på legetime!

Flott lege som tar vare på deg

Jeg har vært hos Mariah i 4 år nå og må si at jeg bare blir mer og mer fornøyd med å ha henne som lege.
Hun lytter og tar deg på alvor. Henviser når det er noe som må utredes mer og innhenter fagråd når det er noe veldig spesielt. Hun ser hele pasienten, er veldig oppatt av å finne ut av ting og ikke bare skriver ut enda et resept på antibiotika.
Hun tar godt vare på pasienter med kronisk sykdom og følger opp hele veien.

Bra, behjelpelig og flink

Jeg har gått til denne legen i noen år nå. Hun er flink til å forklare medisiner og er rask med å henvise deg videre.

Flott lege.

Legen er snill, god på å lytte og tar deg på alvor. Føler meg godt ivaretatt. Er nok mange pasienter der. Litt vanskelig å komme frem på telefon, og telefondamen kan virke veldig stresset som gjør at jeg som pasient føler meg "i veien" og dum... Ellers er de kjempehyggelige.

Vil anbefale legen, men liker ikke selve legekontoret.