Mariah Shafiq

Trafoveien 2 1784 Halden
Tlf: 69 21 63 33 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mariah Shafiq er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Mariah Shafiq

Helt fantastisk lege/ lege som lytter. ANBEFALES!

Har mye kunnskap om mennesker og sykdommer i samfunnet. Er svært grundig i undersøkelsen sin. Samarbeider godt med spesialisthelsetjenesten ved behov. Flink til å gi trygghet.
Ser alt som kan ha sammenheng med sykdommen din. Faglig dyktig. Føler aldri at Maria har det travelt å sitter aldri igjen med spørsmål når jeg går der ifra. Håper jeg aldri må bytte lege. Kjempegod å ha som fastlege! Hun har ofte noen ukers ventetid, men sånn er det med gode leger. Føler meg alltid tatt på alvor, og hun får meg til å føle meg trygg! Anbefaler henne på det sterkeste til andre. Hun sender alt til Helfo, har fått frikort!

Bortkasta legetime!

Nå har jeg gått hos henne siden Siri slutta. Jeg er meget oppgitt, og hadde tenkt å bytte lege. Nå er d en annen der istedenfor ho, i 1 år. Han er helt topp, så nå bytter jeg ikke før ho er tilbake! Spør du meg , burde ho ikke få praktisere, her har vært altfor mange glipp. D siste jeg har opplevd nå, er at ho ikke har sendt inn noe til helfo på et halvt år! Ikke rart jeg aldri fikk frikort. Masse henvisninger ho ikke har fulgt opp, og sendt! Har faktisk vurdert å kontakte kommuneoverlegen ang henne. Og jeg er ikke den som lett sier ifra om ting, men nok er nok!!!

Fantastisk lege!!

Nøye, sympatisk, imøtekommende er bare noen av ordene som beskriver denne legen. Dyktig!
Legesekreterne burde vurdere å skifte jobb evt. meldes på et smilekurs! Maria er enestående og stiller raskt opp. Ventetiden er minimalt.

Dyktig og lyttende / Flott representant for sitt yrke!

En veldig hyggelig, flink og serviceinnstilt lege. Ringer alltid tilbake hvis man prøver å få tak i henne. Føler meg alltid godt ivaretatt! Dyktig til å raskt stille diagnose og rekvirere pasienten videre til spesialist. Har selv opplevd alvorlig sykdom, men under henne ble jeg veldig godt informert og ivaretatt. Har t.o.m blitt oppringt på søndager og kveldstid, for samtaler i forbindelse med prøveresultater. FANTASTISK!

Har alt for mange pasienter

Skjeldent å komme gjennom på telefon, korte åpningstider på telefonen. Har sittet på venterommet i opp til 2 t uten noen forklaring. Har heldigvis ikke ventet mer enn 30 min når barna har hatt time. Velger ofte legevakten framfor fastlegen!