Vidar Moldegård

Biriveien 97 2836 Biri
Tlf: 61 15 88 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Vidar Moldegård er en av 28 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Vidar Moldegård

Den beste legen jeg har hatt på lenge

Tar sseg veldig godt av pasienten.Legen tar seg god tid til å hørepå mine probblemer legener en god sykolog.

Veldig dyktig og tilstedeværende

På tross av veldig mange pasienter og lite tid, så blir man sett og tatt seriøst. Varm og faglig veldig dyktig lege, som heller ikke er redd for å sende pasienter videre ved behov.

Gode Moldegård.

Du ser og hører meg, selv når jeg selv synes jeg "klager" for mye. Jeg føler meg løftet etter å ha vært hos deg. Du fyller meg med energi.

Helt spesiell

Den beste lege jeg har hatt,og det er mange. Svært dyktig,omsorgsfull,lyttende. Ser meg, tar tiden som trengs. Henviser når han er i tvil om noe. Varm person,veldig sympatisk. Humor, det betyr også mye! Er utrolig takknemlig for å ha ham som min fastlege

Helt suveren lege

Han tar seg tid, han tar meg seriøst og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. :)

En kjempebra lege

Han er en lege som tar deg på alvor og både hører og ser deg. Har brukt han som lege siden han startet på Gjøvik Legesenter, selv om jeg har bodd litt forskjellige plasser så har jeg brukt han som lege.

Beroligende

Er veldig fornøyd med Vidar som fastlege. Møter meg alltid med et smil når jeg er hos han. Beroligende hvis man er stresset. Flink til å finne ut hva som er galt, og hva slags evt medisinering som fungerer bra. Eks: Har vært mye plaget med allergi, men etter at han anbefalte meg en allergivaksine har dette blitt mye bedre.

En mann med stor sympati og humor

Har brukt Dr.Moldegård i over 20 år, han har hjulpet meg mye. Han sender henvisninger om det skulle være noe han ikke føler han har kontroll over. Har alltid et oppmuntrende ord og forklarer nøye om det er noe man lurer på. Har noen ganger litt dårlig tid, men når det er noe som jeg føler er meget viktig for meg så tar han seg tid.
De beste skussmål!

God lege

En dyktig lege, flink faglig og lytter.
Er familielege for flere generasjoner, sender videre til fagekspertise og du føler deg tatt på alvor.

En meget dyktig og erfaren lege

Fastlege Vidar Moldegård er en meget erfaren og dyktig lege.

Medmenneske

Alltid blid og hyggelig. Han lytter til det som blir sagt, føler virkelig at han tar meg på alvor. Sitter ikke å "snakker" til pc sin, men ser sine pasienter. Han har vært min lege i ca 20 år. Kommer ikke til å bytte. Når det er mere alvorlige ting så henviser han raskt videre til spesialist. Veldig fornøyd.

Dyktig

En veldig hyggelig og snill mann, som nesten hele familien har brukt i alle år. Kan lett ta opp alle problemer , selv om det skulle være av pinlig art. Og kan han ikke hjelpe, er han rask med og ordne henvisning til spesialister.

Meget dyktig

En profesjonell og samtidig menneskelig fastlege. Har som de fleste andre knapt med tid,men føler at den tiden jeg har til rådighet blir svært godt utnyttet.

Fantastisk lege!

Seriøs, tar seg tid, og man føler at man blir hørt! Han er idealet på hvordan en lege skal være!

kort og godt

rett på sak, kan det han driver med, og gjør jobben sin bra, uten mer dikkedarier

Dyktig og lyttende.

Har brukt Moldegaard siden 1994,og er så heldig at jeg sjelden trenger å oppsøke lege. De gangene jeg har hatt bruk for hjelp,har han alltid stilt opp med smil og intresse for mine små problemer.Han har alltid tid til å lytte,og er meget dyktig på å finne riktig diagnose.