Kristian Rikstad Myklevoll

Autorisasjon (2009)

Kristian Rikstad Myklevoll er en av 20 fastleger i Stord

Siste vurderinger av Kristian Rikstad Myklevoll

Følger deg godt opp

Har hatt han i noen år no. Ikkje vanskelig og snakke med og ikkje ein lege som vill bare få deg fortest mulig inn og ut av kontoret. Er ein som hørrer på deg og prøver og finne ein løysing sammen med deg. Utrolig positiv person. Tar deg seriøs og er hjelpsom.
Har ikkje hatt noe bedre lege enn han. Viss det er noen som har behov for ny fastlege er han anbefalt.

Stord sin beste lege

Doktor Kristian er ein heilt ubeskrivelig dyktig lege. Han er flink på fagfeltet sitt men også svært oppteken av deg som pasient. Han har blikkontakt med deg, tar deg på alvor - med godt humør og ein smittande positivitet. Heile familien har han til lege og me er vannvittig fornøyd med Kristian. Supergod på både småbarn og voksne!! Anbefales!!

Trygg og flink lege

Ein lege som tar deg på alvor og ikkje ser i skjermen, men på deg når du snakkar. Tar seg god tid så du ikkje føler du er «i vegen». Fantastisk fastlege!

💪🏻

Etter 7 besøk på legevakten i jula med vår lille baby som hostet til hun spydde slim å slet veldig med pusten, kom vi endelig til en som gjorde jobben sin skikkelig! Vi var inn og ut fra legevakten fra hun var 3uker til hun ble 6uker, heldigvis traff vi på denne mannen til slutt, som beroliget oss veldig med å gjøre mer enn å bare lytte på henne å sende oss hjem! Byttet fastlege på dagen å står nå på venteliste hos denne fantastiske legen !:)

Tidenes fastlege!

Jeg har hatt MANGE fastleger og ingen kan måle seg med Kristian. Han er engasjert i jobben sin, tar seg tid til å lytte til deg og uansett hvor travelt du vet han har det så tar han seg tid (allikevel er han uhyre sjeldent forsinka mer enn 5-10 min). Jeg har barn og hvis jeg kommer inn og er bekymret har han en unik evne til å berolige meg dersom han mener det er noe vi må se an. Selv om vi ikke får noe "hjelp" eller det blir gjort noe da så føler vi oss allikevel ivaretatt på en trygg måte.

Han lytter alltid og er alltid grundig. En fastlege hele familien føler seg trygge hos!