Aron Josua Mikael Edin Markskog

Autorisasjon (2014)

Aron Josua Mikael Edin Markskog er en av 9 fastleger i Sula

Siste vurderinger av Aron Josua Mikael Edin Markskog

Beste fastlegen vi har hatt!

Trygg, forståelsesfull, god til å lytte, kunnskapsrik, tar seg tid til deg og veldig barnevennlig fastlege!

Dårlig inntrykk

Treg lege. Bruker nesten hele timen til å skrive på dataen, og han hører ikke etter dersom man sier noe mens han gjør det. Klarer ikke ta flere ting på en time, i motsetning til de aller fleste leger jeg har vært hos. Virker ikke til å ta pasienten på alvor, ikke særlig god oppfølging, og har lite kunnskap. Vanskelig å snakke med, og virker nedlatende.

Trygg og fantastisk

Fantastisk lege. Tar seg tid,lytter godt. Har hjulpet meg veldig. Kunnskapsrik og engasjert i jobben. Han er veldig omsorgsfull og lett å prate med.

Tok oss på alvor

Kom innom han med en hastesak med barnet mitt, er ikke mange leger som har barnetekke men det har han! Tok oss på alvor og fikk henne raskt videre, samt han ville følge opp i ettertid selv han ikke er fastlege! Super lege!

Fantastisk lege

Beste legen jeg noen gang har hatt. Tar pasienten godt i mot,er seriøst, dyktig og nøye. Tar seg kjempegod tid og om vi ikke blir ferdig setter han opp rask ny time for videre samtale. Føler meg kjempegodt ivaretatt og lett å snakke med 😊 kort ventetid, fine lokaler og supre sykepleiere. Veldig fornøyd med Aron Josua Mikael Edin Markskog og sula legekontor 😊