Ina Ros Helgadottir

Bjugn Legekontor Kvinne, 34 år

Autorisert2014
Ledige plasser 3 av 850
Vil du bytte til denne fastlegen?

Bjugn Legekontor

Dr. Sauersvei 8 7160 Bjugn
Ina Ros Helgadottir er en av 4 fastleger i Bjugn

Siste vurderinger av Ina Ros Helgadottir

Veldig Koselig Lege

Utrulig blid og koselig lege, lett å prate med og er åpen å snill, hun kan til og med gi deg en klem å vise at hun bryr seg. Aldri opplevd det av en lege før. Hun ønsker virkelig å hjelpe deg med dine problemer. Men noen ganger blir hun så engasjert i dine problemer, at hun snakker nesten litt for mye, å plutselig er timen over. Men alt i alt Tommelen opp for denne legen. Og noe viktig er jo at det er så kort ventetid på time .

Fantastisk dyktig

Dyktig, lytter, proffesjonell, empatisk, effektiv, kunnskapsrik, hyggelig, nøye, rolig, inkluderende, varm, forståelsessfull, følger opp, presis.

Blir flink med mer erfaring

Vært hos henne to ganger i helt ulike sammenhenger og begge gangene måtte annen lege rådføres for å vite løsning og få praktisk hjelp. Manglet rett og slett erfaring og teknikk, så kontaktet kollega som hadde bred erfaring og ypperlig teknikk. Byttet derfor til den legen som kom for å hjelpe da jeg følte jeg da kan slippe å måtte ha to leger til å hjelpe meg hver gang jeg var der (ikke så ofte, men er ressurskrevende å måtte hente en kollega så ofte).

Men er seriøs, vennlig og oppmerksom. Så var fornøyd med henne, men følte jeg kunne gi henne til noen som trengte kvinnelig lege mer enn meg som gjerne vil ha rask konsultasjon (og ikke to leger ved halvparten av besøkene). Om ti år regner jeg med hun er førsteklasses lege.

Den beste lege

Uten tvil den beste lege jeg har møtt.
Er meget nøye, og gjør alt for å komme til bunns i problemene. Ikke redd for å ta prøver eller henvise til spesialist, noe jeg føler mange andre leger nøler for lenge med.
Kikker aldri på klokka når jeg er der. Hun bruker den tiden som trengs, selv om det gjør at lunsjpausen hennes blir kortere.
Tar alle bekymringer på alvor, og sørger for å gi informasjon nøye og detaljert.
Viser omsorg og gir meg en følelse av trygghet.
En slik lege skulle det vært flere av.