Hildegunn Annie Hvidsten

Hildegunn Annie Hvidsten er en av 26 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Hildegunn Annie Hvidsten

Imøtekommende

BRA:
Forklarer seg på et språk man kan forstå. Reagerer hurtig hvis hun har mistanke om noe galt.Sender deg gjerne videre til spesialist uten at du nærmest må true deg til det. Er vanlighvis blid.
KAN BLI BEDRE:
Kan virke som hun tar seg litt liten tid noen ganger. Har mange psienter.
Tilgjengeligeheten kunne vært bedre.

Veldig bra:)

Er fornøyd og blir tatt på alvor:) Alle er alltid hyggelige og imøtekommende. Blir litt ventetid innimellom, men det blir det på alle legekontor ;)

Har forbedringspotensiale

I motsetning til skranke- og laboratoriepersonalet, som er veldig hyggelig og hjelpsomme når en først kommer dit, har jeg ikke noen spesielt god erfaring med legen. En følelse av å ikke bli tatt alvorlig, få beskjed om at hun ikke kan gjøre noe for meg til tross for flere uker med smerter er ikke tillitvekkende. Det beste hun har gjort for meg var å sende meg videre til en turnuslege som tok seg tid til å lytte nok til å kunne gi en diagnose.

Blid og hyggelig, alltid imøtekommende!

Lege Hildegunn Hvidsten er blid, hyggelig og imøtekommende. Det er bare så synd at legekontoret generelt har dårlig mulighet for parkering, og det er veldig ofte vanskelig å komme gjennom på telefon.

imøtekommende

Veldig lyttende og imøtekommende. Opplever at hun lett forstår min situasjon. Grundig og seriøs lege.
Når det gjelder å ta kontakt så er det elendig, ringer man bør man sette seg ned med kaffe og beregne god tid, alt for dårlig mao. Det beste er å møte opp, noe som ikke alltid passer.
Ellers hyggelig personale og alt greit for meg.