Hildegunn Annie Hvidsten

AS Legekontoret

2008

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

AS Legekontoret
Nansens gate 1 3616 Kongsberg
Tlf: 32 73 28 32 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hildegunn Annie Hvidsten er en av 26 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Hildegunn Annie Hvidsten

Imøtekommende

BRA:
Forklarer seg på et språk man kan forstå. Reagerer hurtig hvis hun har mistanke om noe galt.Sender deg gjerne videre til spesialist uten at du nærmest må true deg til det. Er vanlighvis blid.
KAN BLI BEDRE:
Kan virke som hun tar seg litt liten tid noen ganger. Har mange psienter.
Tilgjengeligeheten kunne vært bedre.

Veldig bra:)

Er fornøyd og blir tatt på alvor:) Alle er alltid hyggelige og imøtekommende. Blir litt ventetid innimellom, men det blir det på alle legekontor ;)

Har forbedringspotensiale

I motsetning til skranke- og laboratoriepersonalet, som er veldig hyggelig og hjelpsomme når en først kommer dit, har jeg ikke noen spesielt god erfaring med legen. En følelse av å ikke bli tatt alvorlig, få beskjed om at hun ikke kan gjøre noe for meg til tross for flere uker med smerter er ikke tillitvekkende. Det beste hun har gjort for meg var å sende meg videre til en turnuslege som tok seg tid til å lytte nok til å kunne gi en diagnose.

Blid og hyggelig, alltid imøtekommende!

Lege Hildegunn Hvidsten er blid, hyggelig og imøtekommende. Det er bare så synd at legekontoret generelt har dårlig mulighet for parkering, og det er veldig ofte vanskelig å komme gjennom på telefon.

imøtekommende

Veldig lyttende og imøtekommende. Opplever at hun lett forstår min situasjon. Grundig og seriøs lege.
Når det gjelder å ta kontakt så er det elendig, ringer man bør man sette seg ned med kaffe og beregne god tid, alt for dårlig mao. Det beste er å møte opp, noe som ikke alltid passer.
Ellers hyggelig personale og alt greit for meg.

Arrogant

Enig med lang ventetid på telefon og på å få time, men syns personalet på bade laboratorium og skranke er hyggelige og hjelpsomme. Lege Hildegunn har jeg dessverre lite til overs for, opplever henne som veldig arrogant og ikke lyttende. Når man gruer seg til å gå til legen pga legen er noe galt.. Bytter nå fastlege.

En lege man aldri får tak i

Jeg har ingen ting vondt å si om denne legen som lege eller menneske. Legekontoret, derimot, er en annen sak. Dette legekontoret behandler pasienter som sauer istedet for mennesker.

Man får ALDRI tak i noen der, hverken på telefon eller mail. De svarer simpelthen ikke på henvendelser. Nei, her må man troppe opp på døren, gjerne 07.55 om morgenen for å (muligens) få en time. Dersom det ikke er akutt må du gjerne vente en måneds tid på en time, selv om det er snakk om en resept eller henvisning som kunne blitt ordnet raskt på stedet.

Styr unna! Bruk heller et legekontor som tar vare på brukerne og svarer på henvendelser!

Veldig flink og grundig

Har fått veldig god hjelp og grundig vurdering for flere problemer - sender også henvisning videre ved behov. Time og reseptbestilling er best via nettet: http://www.aslegekontoret.minhelse.no/

Hyggelig lege, umulig legekontor

Hildegunn er en hyggelig og ordentlig lege, men hun er desverre del av et lite brukervennlig legekontor. Du bør regne minst en måned fram for en legetime, kontoret er generelt umulig å få tak i på telefon og epost, og du må i tillegg belage deg på lange køer, samt stressede ansatte. Vil derfor ikke anbefale legekontoret videre.

Arrogant

Hun er veldig arrogant mot min mor når jeg er med. Aldeles ikke lyttende og vil ikke høre på oss døtre når vi er bekymret. Veldig vanskelig å bli sendt videre på undersøkelser hvis du ikke står der med rekvisisjonen ferdig skrevet selv. Er også veldig vanskelig å få time.