Hildegunn Annie Hvidsten

Nansens gate 1 3616 Kongsberg
Hildegunn Annie Hvidsten er en av 26 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Hildegunn Annie Hvidsten

Veldig bra:)

Er fornøyd og blir tatt på alvor:) Alle er alltid hyggelige og imøtekommende. Blir litt ventetid innimellom, men det blir det på alle legekontor ;)

Har forbedringspotensiale

I motsetning til skranke- og laboratoriepersonalet, som er veldig hyggelig og hjelpsomme når en først kommer dit, har jeg ikke noen spesielt god erfaring med legen. En følelse av å ikke bli tatt alvorlig, få beskjed om at hun ikke kan gjøre noe for meg til tross for flere uker med smerter er ikke tillitvekkende. Det beste hun har gjort for meg var å sende meg videre til en turnuslege som tok seg tid til å lytte nok til å kunne gi en diagnose.

Blid og hyggelig, alltid imøtekommende!

Lege Hildegunn Hvidsten er blid, hyggelig og imøtekommende. Det er bare så synd at legekontoret generelt har dårlig mulighet for parkering, og det er veldig ofte vanskelig å komme gjennom på telefon.

imøtekommende

Veldig lyttende og imøtekommende. Opplever at hun lett forstår min situasjon. Grundig og seriøs lege.
Når det gjelder å ta kontakt så er det elendig, ringer man bør man sette seg ned med kaffe og beregne god tid, alt for dårlig mao. Det beste er å møte opp, noe som ikke alltid passer.
Ellers hyggelig personale og alt greit for meg.

Arrogant

Enig med lang ventetid på telefon og på å få time, men syns personalet på bade laboratorium og skranke er hyggelige og hjelpsomme. Lege Hildegunn har jeg dessverre lite til overs for, opplever henne som veldig arrogant og ikke lyttende. Når man gruer seg til å gå til legen pga legen er noe galt.. Bytter nå fastlege.